Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych pn.: Budowa drogi do nowej targowicy oraz Strefy Aktywności Gospodarczej w Nowym Targu.

Gmina Miasto Nowy Targ ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Krzywa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2611244 , fax. 018 2662312
  • Data zamieszczenia: 2015-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Nowy Targ
    ul. Krzywa 1 1
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 018 2611244, fax. 018 2662312
    REGON: 00052395600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych pn.: Budowa drogi do nowej targowicy oraz Strefy Aktywności Gospodarczej w Nowym Targu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych pn.: Budowa drogi do nowej targowicy oraz Strefy Aktywności Gospodarczej w Nowym Targu. 2. Prace wykonawcze obejmują w szczególności: 1) dla rozbudowy wraz z budową dróg gminnych w ramach realizacji zadania pn. Utworzenie Strefy Aktywności Gospodarczej w Nowym Targu od km 0+000 do km0+230: a) usunięcie humusu, frezowanie nawierzchni bitumicznej, b) wykonanie kanalizacji deszczowej, c) wykonanie oświetlenia ulicznego, d) przebudowę kablowych linii energetycznych, e) wykonanie podbudowy (chodniki, jezdnia), f) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na chodnikach i nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na jezdni, g) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. Uwaga. Zadanie należy wykonać zgodnie z przedłożoną aktualizacją do przekroju typowego stanowiącą załącznik do projektu wykonawczego drogowego. 2) dla rozbudowy drogi gminnej 3 KD-L wraz z fragmentem drogi 2KD-L i włączeniem do drogi 2KD-D w ciągu ul. Konfederacji Tatrzańskiej w Nowym Targu: a) usunięcie humusu, frezowanie nawierzchni bitumicznej, b) wykonanie kanalizacji deszczowej, c) wykonanie oświetlenia ulicznego, d) przebudowę kablowych linii energetycznych, e) wykonanie podbudowy (chodniki, jezdnia), f) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na chodnikach i nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na jezdni, g) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa opracowana przez: 1/ Krzysztofa Waniczka, F.U.H. Renowa ul. Słoneczna 9, 34-440 Kluszkowce - rozbudowa wraz z budową dróg gminnych w ramach realizacji zadania pn. Utworzenie Strefy Aktywności Gospodarczej w Nowym Targu od km 0+000 do km0+230 2/Zbigniewa Galusa, Projektowanie dróg ulic i mostów ul. Retoryka 4/17, 31-107 Kraków- rozbudowa drogi gminnej 3 KD-L wraz z fragmentem drogi 2KD-L i włączeniem do drogi 2KD-D w ciągu ul. Konfederacji Tatrzańskiej w Nowym Targu 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ rozliczenie budowy kosztorysowe, przy składnikach cenotwórczych podanych w ofercie do przetargu, w kwocie nie wyższej niż umowna, 2/ wszelkie niezbędne materiały zabezpiecza wykonawca, 3/ wywóz i składowania gruzu zapewnia wykonawca, 4/ wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej w stanie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, b) wywiezienie materiału z frezowania na miejsce wskazane przez zamawiającego na odl. do 5 km, c) wywozu i składowania gruzu we własnym zakresie, d) zapewnienia bezpiecznych warunków na placu budowy i w jego otoczeniu, e) zabezpieczenia placu budowy. Wykonawca umożliwi bezpieczną komunikację na placu budowy i powiadomi służby specjalne o ewentualnych utrudnieniach podczas wykonywanych robót, f) uzyskania postanowienia o zmianie organizacji ruchu na czas budowy i jej wykonanie, g) wykonania pełnego zakresu robót przedstawionych w zakresie zamówienia, a także tych nie wymienionych w projekcie ani innych dokumentach, a niezbędnych do zrealizowania zamówienia - w tym między innymi badania laboratoryjne zagęszczania zasypów i podbudowy, co 50 mb - a wartość umowy zawiera również wartość tych robót i należne opłaty, h) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji, aż do uzyskania geodezyjnego operatu powykonawczego łącznie z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej wraz założeniem reperów roboczych i wytyczeniem głównych osi. Operat geodezyjny należy dostarczyć również w wersji cyfrowej w plikach .dwg, .dxf. Pdf, i) usunięcia na własny koszt znajdującego się na terenie przebiegu drogi gruzu, 5/ wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy prac, 6/ wykonawca udzieli minimum 5-letniej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i wbudowane materiały, 7/ w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem lub równoważne albo nie gorsze niż.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014r. poz. 1804). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PeKaO S.A. I o/Nowy Targ Al. Tysiąclecia 35A konto nr 08124015741111000007897577. Kserokopię wpłaty lub kserokopię wadium w inne formie należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu (poręczenie, gwarancja) zatwierdzonej przez zamawiającego, odpowiednie dokumenty w formie oryginału muszą być złożone za potwierdzeniem u Pani mgr Ewy Balickiej pok. 109 I p. w terminie składania oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 14 sierpnia 2015r., do godz. 09.30. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną przez zamawiającego formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi i gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytarg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach