Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla realizacji projektu z budżetu partycypacyjnego na 2019 r. pn.: „Skatepark i pumptrack pod Kopą Cwila”.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 73 31 , , fax. 22 443 73 32
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61
    02-777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 73 31 , , fax. 22 443 73 32
    REGON: 15259640000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla realizacji projektu z budżetu partycypacyjnego na 2019 r. pn.: „Skatepark i pumptrack pod Kopą Cwila”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla realizacji projektu z budżetu partycypacyjnego na 2019 r. pn.: „Skatepark i pumptrack pod Kopą Cwila”. Opis planowanego zagospodarowania: Projekt zagospodarowania terenu stanowi połączenie skateparku wykonanego w nawierzchni asfaltobetonowej z betonowymi przeszkodami oraz pumptracku. Z istniejącego ciągu pieszego prowadzi jedno wejście na płytę główną skateparku. Pumptrack zlokalizowany jest wzdłuż zachodniej granicy opracowania i wzdłuż istniejącego ciągu pieszego. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie istniejącej betonowo-asfaltowej płyty boiska, jako podbudowy płyty skateparku i toru pumptrack. Sugerowany dojazd na teren budowy: od strony al. Komisji Edukacji Narodowej, drogą wewnętrzną pomiędzy budynkami ul. Koński Jar 6 i 8, drogą wewnętrzną po zachodniej stronie budynku ul. Koński Jar 7, ciągiem pieszym (szer. ok. 2,5 m) w kierunku północno-zachodnim (na tym odcinku o długości ok. 75 m Wykonawca powinien założyć wykonanie tymczasowej drogi budowlanej), ciągiem pieszo-jezdnym do miejsca prowadzenia robót. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych objętych następującym zakresem: • roboty rozbiórkowe i przygotowawcze: o sfrezowanie większych nierówności istniejącej nawierzchni asfaltowej w miejscu projektowanej płyty głównej skateparku, o rozbiórki nawierzchni w miejscach projektowanych żelbetowych przeszkód skaterparku oraz w miejscu obecnego wejścia na teren boiska po północno-zachodniej stronie, o rozbiórki nawierzchni i betonowej podbudowy (w miejscach projektowanej nawierzchni trawiastej) pomiędzy istniejącym chodnikiem po zachodniej stronie terenu a podstawą projektowanych skarp toru pumptrack oraz w miejscu wewnątrz obrysu projektowanego toru pumptrack, o rozbiórki pozostałości ogrodzenia, wyrównanie terenu, Planowany zakres rozbiórek został przedstawiony w załącznikach nr 1 i 2 do OPZ, tj. rysunku R.01 Rozbiórki i Sprawozdaniu 1/01/07/20 z odwiertów. W wypadku konieczności rozbiórki większego zakresu w celu wykonania skateparku i pumptracku będzie to w zakresie Wykonawcy. • budowę skateparku (o powierzchni w rzucie: 707 m2) składającego się z płyty głównej o nawierzchni asfaltobetonowej wykonanej na podbudowie z wykorzystaniem istniejącej nawierzchni boiska oraz 18 przeszkód (żelbetowych, wylewanych na miejscu w technologii podawania betonu za pomocą pompo-gruszki lub torkretowania na mokro, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania szalunków traconych): quater 1, bump 1, grindbox 1, alejka moduł 1, alejka moduł 2, grindbox 2, manual pad, grindbox 3, wall ride + bank, wulkan, bump 1, bump 2, quater 2, pole jam, właz 1, właz 2, funbox, corner, • budowę pumptracku – o konstrukcji ziemnej nasypowej, nawierzchni profilowanej z asfaltobetonu, zajmującego w planie trasę wkomponowaną w powierzchnię prostokąta o wymiarach 36x18 m i zróżnicowaną wysokościowo w przedziale odpowiednio od 0,0-0,9 m, • przebudowę kanalizacji deszczowej (w celu dostosowania do projektowanego zagospodarowania), • montaż małej architektury: ławki – 4 szt., kosze na śmieci – 2 szt., tablice z regulaminem – 2 szt., • montaż oznakowania informującego, że projekt został wykonany w ramach budżetu partycypacyjnego. Dokumentacja projektowa: Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, opracowanymi przez pracownię projektową GRIMA ARCHITEKTURA I KRAJOBRAZ Sp. z o.o., ul. Ciołka 17 lok. 415, 01-445 Warszawa, ze zmianami wymienionymi poniżej. Zamawiający wprowadza następujące zmiany w zakresie i technologii wykonania robót w Opisie technicznym Projektu zagospodarowania terenu: - Punkt 3.1 ROBOTY ROZBIÓRKOWE I PRZYGOTOWAWCZE otrzymuje brzmienie: Na terenie opracowania przewidziano wykorzystanie istniejącej nawierzchni asfaltowej po istniejącym zniszczonym boisku, która po oczyszczeniu i usunięciu (sfrezowaniu) większych nierówności zostanie wykorzystana jako podbudowa płyty skateparku oraz toru pumptrack. Przewiduje się także rozbiórkę nawierzchni obecnego wejścia na teren boiska po północno-zachodniej stronie oraz pozostałości po dawnym ogrodzeniu o długości ok. 148,22 m. W północno- wschodniej części opracowania w miejscu niewielkiej skarpy teren wymaga wyrównania pod planowaną płytę skateparku. Dodatkowo, wzdłuż wschodniej granicy terenu opracowania przewidziano rozbiórkę instalacji kanalizacyjnej wraz ze studnią (wylot studzienki należy zasypać, a studnię zasypać piaskiem). Wpust ściekowy zlokalizowany przy północno-zachodniej granicy działki oznaczony WS2 – właz zostanie wymieniony na nowy. - W punkcie 3.2 PUMPTRACK KONSTRUKCJA Projektowany tor to konstrukcja ziemna nasypowa profilowana, składająca się z warstwy mineralno-piaszczystej konstrukcji/geometrii nasypów, wykonanej na istniejącej nawierzchni asfaltowej boiska, konstrukcji właściwej profilującej i wyrównującej trasę toru oraz nawierzchni bitumicznej (beton asfaltowy). Podbudowę stanowi istniejąca nawierzchnia asfaltowa, na której zostanie ułożona konstrukcja ziemna nasypowa profilowana w przekroju pionowym i poziomym z muldami i skarpowaniem. Warstwę jezdną stanowi warstwa z betonu asfaltowego ułożona na warstwie podbudowy z kruszywa zagęszczonego mechanicznie. Punkt ROZWIĄZANIA MATERIAŁOWO-KONSTRUKCYJNE podpunkt PODŁOŻE otrzymuje brzmienie: PODŁOŻE W obrysie projektowanych pasm jezdnych należy pozostawić istniejącą nawierzchnię asfaltową. - W punkcie 3.3 SKATEPARK Opis konstrukcji nawierzchni otrzymuje brzmienie: KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI Płyta główna to nawierzchnia asfaltobetonowa składająca się z:  warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gładkiego AC5S kr 1-2 D52/70 o grubości 4cm,  warstwy wyrównawczej/wiążącej betonu asfaltowego AC11K o grubości 4 cm. Konstrukcja właściwa skateparku wykonana przy użyciu rozściełacza do asfaltu, przy zachowaniu założonych spadków terenu. Wykluczone jest ręczne rozkładanie nawierzchni z asfaltobetonu. Krawędzie asfaltu po wycięciu otworów na przeszkody betonowe zabezpieczyć emulsją asfaltową. Należy wykonać w miejscu styku przeszkody betonowej z asfaltem dylatacje o grubości 2mm. Krawędzie zewnętrzne płyty skateparku zabezpieczone obrzeżami drogowymi o grubości 8cm zlicowanymi na wysokość z płytą skateparku. Wymaga się aby płyta posiadała spadki w przedziale 1%, jeżeli geometria skateparku na to pozwala spadki powinny być jednostronne. Nawierzchnia: powinna być równa i gładka (dla osób poruszających się na deskorolce lub rolkach z kółkami o średnicy 44 – 59 mm nie może być żadnych odczuwalnych nierówności w nawierzchni jezdnej), odporna na punktowe uderzenia. Podbudowa pod płytę skateparku w miejscu istniejącej nawierzchni:  istniejąca nawierzchnia asfaltowa, po usunięciu (sfrezowaniu) większych nierówności, oczyszczona mechanicznie oraz skropiona emulsją asfaltową przed ułożeniem geosiatki. Podbudowa pod płytę skateparku w miejscu poza istniejącą nawierzchnia asfaltową i pod elementy lane na miejscu (przeszkody skateparku):  podbudowa z kruszywa łamanego, fr. 0-31,5 mm o grubości 20cm,  warstwa odsączająca z pospółki o grubości 10cm. Geosiatkę należy zastosować także w miejscach łączenia istniejącej nawierzchni wykorzystanej jako podbudowa i ułożonej nowej podbudowy z kruszywa pod płytę skateparku. Nośność podbudowy minimum 60 MPa Uwaga: Przed przystąpieniem do układania warstw asfaltobetonu, należy sprawdzić podłoże pod względem nośności założonej w projekcie technicznym. Podłoże powinno być równe, czyste i odwodnione. Beton asfaltowy powinien być rozkładany w miarę możliwości w sposób ciągły z zachowaniem kontroli grubości oraz rzędnych z projektu technicznego. PRZESZKODY Akapit 2. opisu otrzymuje brzmienie:  Wszystkie elementy betonowe muszą zostać wykonane w technologii podawania betonu za pomocą pompo-gruszki lub torkretowania na mokro przy użyciu mieszanki recepturowej oraz zacierane na gładko ręcznie na przeszkodach i innych elementach ukośnych oraz maszynowo na powierzchniach płaskich. - W punkcie 3.6 TRAWNIKI dodano następującą treść: W miejscach, w których nie jest przewidziane wykonanie trawników z rolki należy wykonać trawniki siewem. Należy zastosować mieszankę traw przeznaczonych dla miejsc o intensywnym użytkowaniu, odporną na deptanie. Klauzule społeczne: 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie prac budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, roboty ziemne, roboty związane z wykonaniem podbudowy i układaniem nawierzchni z betonu asfaltowego, roboty elektryczne – oświetleniowe, roboty brukarskie, prace montażowe i związane z zagospodarowaniem terenu, prace zieleniarskie, prace porządkowe. 4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności, zgodnie z zasadami wskazanymi we wzorze umowy. Załączniki: 1. Rysunek R.01 Rozbiórki 2. Sprawozdanie 1/01/07/20 z odwiertów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww treść, która będzie stanowić załącznik nr 1 do umowy oraz: a) wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; b) Dokumentacja projektowa – załącznik nr 8a do SIWZ, która będzie załącznikiem nr 2 do umowy; c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 8b do SIWZ, która będzie załącznikiem nr 3 do umowy; d) Przedmiar robót – załącznik nr 8c do SIWZ; e) Wzór materiałów informacyjnych – załącznik 8d do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 14 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego do złożenia przez każdego Wykonawcę wraz z ofertą: 1) Dla wykonawców składających ofertę w formie elektronicznej, o której mowa w pkt. 3.3) lit. a) SIWZ. Uwaga! Forma w jakiej należy złożyć niżej wymienione dokumenty została określona w pkt. 14.1. SIWZ. a) Wypełnionego elektronicznego formularza ofertowego dostępnego i generowanego poprzez Platformę b) potwierdzenia wniesienia wadium jeśli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz - zgodnie z zapisami pkt 13 SIWZ; c) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; d) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; e) dokument zawierający dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej); f) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, - o ile powyższe informacje nie wynikają z dokumentu, o którym mowa w pkt 10.1.1) lit. f) SIWZ. Uwaga! Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1.1) lit. c) i d) SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2) Dla wykonawców składających ofertę w formie pisemnej, o której mowa w pkt. 3.3) lit. b) SIWZ . Uwaga! Forma w jakiej należy złożyć niżej wymienione dokumenty została określona w pkt. 14.2. SIWZ. a) wypełnionego Formularza oferty - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ; b) potwierdzenia wniesienia wadium jeśli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz - zgodnie z zapisami pkt 13 SIWZ; c) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; d) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; e) dokument zawierający dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej); f) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, - o ile powyższe informacje nie wynikają z dokumentu, o którym mowa w pkt 10.1) lit. f) SIWZ. Uwaga! Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1.2) lit. c) i d) SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na Platformie) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 4. Oferta wspólna: Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. spółki cywilne lub konsorcja (tj. dwóch lub więcej Wykonawców) w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa:  opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub kopia potwierdzona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza - w przypadku składania oferty w formie elektronicznej, o której mowa w pkt. 3.3) lit. a), lub  oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie - w przypadku składania oferty w formie pisemnej, o której mowa w pkt. 3.3) lit. b), powinien był załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: • postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, • wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, • ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno). 5) Oświadczenia, wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 10.1.1) lit. c), 10.1.2) lit. c) i 10.2) SIWZ każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. 7) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika. 8) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt. 12.6) SIWZ, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach