Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla potrzeb realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja systemu oświetlenia w mieście Tychy – obszar I i III /WPF/”, w tym: Zadanie 1) Modernizacja systemu oświetlenia w mieście Tychy – obszar I część 1; Zadanie 2) Modernizacja systemu oświetlenia w mieście Tychy – obszar I część 2 Zadanie; 3) Modernizacja systemu oświetlenia w mieście Tychy – obszar III część 1; Zadanie 4) Modernizacja systemu oświetlenia w mieście Tychy – obszar III część 2

Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. Niepodległości
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
    Al. Niepodległości 49
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
    REGON: 51592200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla potrzeb realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja systemu oświetlenia w mieście Tychy – obszar I i III /WPF/”, w tym: Zadanie 1) Modernizacja systemu oświetlenia w mieście Tychy – obszar I część 1; Zadanie 2) Modernizacja systemu oświetlenia w mieście Tychy – obszar I część 2 Zadanie; 3) Modernizacja systemu oświetlenia w mieście Tychy – obszar III część 1; Zadanie 4) Modernizacja systemu oświetlenia w mieście Tychy – obszar III część 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla potrzeb realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja systemu oświetlenia w mieście Tychy – obszar I i III” wraz z wykonaniem robót towarzyszących. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania: Zadanie 1 - Modernizacja systemu oświetlenia w mieście Tychy – obszar I część 1 Zadanie 2 - Modernizacja systemu oświetlenia w mieście Tychy – obszar I część 2 Zadanie 3 - Modernizacja systemu oświetlenia w mieście Tychy – obszar III część 1 Zadanie 4 - Modernizacja systemu oświetlenia w mieście Tychy – obszar III część 2 Zadanie 1 - Modernizacja systemu oświetlenia w mieście Tychy – obszar I część 1 Przedmiot zamówienia w zadaniu 1 obejmuje m.in.: - demontaż 410 szt. słupów oświetleniowych, 365 szt. wysięgników, 539 szt. opraw oświetleniowych oraz 17 840 m kabla oświetleniowego; - wytrasowanie 18 779 m kablowej linii oświetlenia ulicznego wykorzystywanej do systemu sterowania; - montaż 432 szt. słupów, 359 szt. wysięgników, 565 szt. opraw typu LED z systemem sterowania, 58 szt. gniazd gumowych IP65 do iluminacji oraz 11 szt. szaf oświetleniowych; - roboty towarzyszące i zabezpieczające tj. wywóz, utylizacja, roboty ziemne, przewierty sterowane pod ulicami, przeciski przy użyciu rur ochronnych pod chodnikami, układanie kabli w rurach ochronnych, układanie przewodów, odtworzenie nawierzchni trawnika wraz z obrzeżami, odtworzenie nawierzchni jezdni asfaltowej, wszelkie aspekty formalne związane z wyłączeniami i dopuszczeniami, przygotowanie projektów tymczasowej organizacji ruchu, uzyskanie zgód na zajęcie pasów ruchu drogowego w MZUiM Tychy, obsługa geodezyjna, nadzory branżowe, etc. Zadanie 2 - Modernizacja systemu oświetlenia w mieście Tychy – obszar I część 2 Przedmiot zamówienia w zadaniu 2 obejmuje m.in.: - demontaż 304 szt. słupów oświetleniowych, 451 szt. wysięgników, 652 szt. opraw oświetleniowych oraz 19 069 m kabla oświetleniowego; - wytrasowanie 19 854 m kablowej linii oświetlenia ulicznego wykorzystywanej do systemu sterowania; - montaż 326 szt. słupów, 337 szt. wysięgników, 666 szt. opraw typu LED z systemem sterowania, 87 szt. gniazd gumowych IP65 do iluminacji oraz 11 szt. szaf oświetleniowych; - roboty towarzyszące i zabezpieczające tj. wywóz, utylizacja, roboty ziemne, przewierty sterowane pod ulicami, przeciski przy użyciu rur ochronnych pod chodnikami, układanie kabli w rurach ochronnych, układanie przewodów, odtworzenie nawierzchni trawnika wraz z obrzeżami, odtworzenie nawierzchni jezdni asfaltowej, wszelkie aspekty formalne związane z wyłączeniami i dopuszczeniami, przygotowanie projektów tymczasowej organizacji ruchu, uzyskanie zgód na zajęcie pasów ruchu drogowego w MZUiM Tychy, obsługa geodezyjna, nadzory branżowe, etc. Zadanie 3 - Modernizacja systemu oświetlenia w mieście Tychy – obszar III część 1 Przedmiot zamówienia w zadaniu 3 obejmuje m.in.: - demontaż 459 szt. słupów oświetleniowych, 431 szt. wysięgników, 779 szt. opraw oświetleniowych oraz 24 669 m kabla oświetleniowego; - wytrasowanie 25 967 m kablowej linii oświetlenia ulicznego wykorzystywanej do systemu sterowania; - montaż 495 szt. słupów, 436 szt. wysięgników, 815 szt. opraw typu LED z systemem sterowania, 46 szt. gniazd gumowych IP65 do iluminacji oraz 14 szt. szaf oświetleniowych; - roboty towarzyszące i zabezpieczające tj. wywóz, utylizacja, roboty ziemne, przewierty sterowane pod ulicami, przeciski przy użyciu rur ochronnych pod chodnikami, układanie kabli w rurach ochronnych, układanie przewodów, odtworzenie nawierzchni trawnika wraz z obrzeżami, odtworzenie nawierzchni jezdni asfaltowej, wszelkie aspekty formalne związane z wyłączeniami i dopuszczeniami, przygotowanie projektów tymczasowej organizacji ruchu, uzyskanie zgód na zajęcie pasów ruchu drogowego w MZUiM Tychy, obsługa geodezyjna, nadzory branżowe, etc. Zadanie 4 - Modernizacja systemu oświetlenia w mieście Tychy – obszar III część 2 Przedmiot zamówienia w zadaniu 4 obejmuje m.in.: - demontaż 192 szt. słupów oświetleniowych, 169 szt. wysięgników, 318 szt. opraw oświetleniowych oraz 8 449 m kabla oświetleniowego; - wytrasowanie 8 894 m kablowej linii oświetlenia ulicznego wykorzystywanej do systemu sterowania; - montaż 176 szt. słupów, 159 szt. wysięgników, 309 szt. opraw typu LED z systemem sterowania, 29 szt. gniazd gumowych IP65 do iluminacji oraz 6 szt. szaf oświetleniowych; - roboty towarzyszące i zabezpieczające tj. wywóz, utylizacja, roboty ziemne, przewierty sterowane pod ulicami, przeciski przy użyciu rur ochronnych pod chodnikami, układanie kabli w rurach ochronnych, układanie przewodów, odtworzenie nawierzchni trawnika wraz z obrzeżami, odtworzenie nawierzchni jezdni asfaltowej, wszelkie aspekty formalne związane z wyłączeniami i dopuszczeniami, przygotowanie projektów tymczasowej organizacji ruchu, uzyskanie zgód na zajęcie pasów ruchu drogowego w MZUiM Tychy, obsługa geodezyjna, nadzory branżowe, etc.; - zakup i montaż sprzętu komputerowego (szczegółowy opis w specyfikacji technicznej sprzętu komputerowego dołączonej do zamówienia). Dotyczy wszystkich zadań Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy. Wszystkie szafy oświetlenia ulicznego muszą być wyposażone w urządzenia do kompensacji energii biernej. Istniejące ciągi oświetlenia nie objęte modernizacją, a będące w sąsiedztwie modernizowanych odcinków, należy zasilić z nowo budowanych szaf oświetleniowych poprzez wyodrębnioną fazę, tym samym likwidując dotychczasowe zasilanie z istniejących szaf sterujących znajdujących się w stacjach transformatorowych własności firmy Tauron Dystrybucja S.A. Ponadto należy odtworzyć istniejące zasilanie bilbordów oraz wiat przystankowych z sieci oświetleniowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - Zadanie 1 – 63 000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt trzy tysiące złotych 00/100 PLN), - Zadanie 2 – 70 000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100 PLN), - Zadanie 3 – 82 000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt dwa tysiące złotych 00/100 PLN), - Zadanie 4 – 33 000,00 PLN (słownie: trzydzieści trzy tysiące złotych 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. 4. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2 wypełnione zbiorcze zestawienie kosztów dla każdego z zdań, do którego wykonawca przystąpi (załącznik nr 1a do SIWZ); 1.3 oświadczenia wymienione w punkcie 7.1 – 7.4 niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ), oświadczenie innego podmiotu wymienione w punkcie 6.4.2 niniejszej SIWZ (załącznik nr 2a do SIWZ); 1.4 dowód wpłaty wadium; 1.5 pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie III.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.1 Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3.2 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 3.1 stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach