Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla potrzeb kompleksowej termomodernizacji 2 budynków komunalnych mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Kalksztajnów 3 oraz ul. Kalksztajnów 11

Gmina Miasta Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-382 Gdynia, Al. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2019-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdyni
    Al. Marszałka Piłsudskiego
    81-382 Gdynia, woj. pomorskie
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gdynia.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla potrzeb kompleksowej termomodernizacji 2 budynków komunalnych mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Kalksztajnów 3 oraz ul. Kalksztajnów 11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych dla potrzeb kompleksowej termomodernizacji 2 budynków komunalnych mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Kalksztajnów 3 oraz Kalksztajnów 11 w ramach projektu „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków komunalnych mieszkalnych na terenie Gdyni” wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 2. Roboty budowlane dla budynków przy ul. Kalksztajnów 3 i ul. Kalksztajnów 11. 2.1. Roboty budowlane dla budynku przy ul. Kalksztajnów 3 polegają m.in. na dociepleniu ścian zewnętrznych, dociepleniu ścian cokołowych i fundamentowych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej, dociepleniu stropu piwnic metodą natryskową za pomocą wełny mineralnej, dociepleniu stropodachu za pomocą styropianu laminowanego papą, wymianie parapetów, wymianie rur spustowych, wymianie orynnowania, wymianie okien w mieszkaniach i w części wspólnej budynku oraz wymianie drzwi zewnętrznych oraz budowie węzła cieplnego na bazie wymienników płytowych z automatyką pogodową, wykonanie wewnętrznej instalacji c.o., montażu grzejników płytowych z zaworami termostatycznymi, zaworów podpionowych, izolacji przewodów c.o., regulacji instalacji, oraz instalacji c.w.u. z obiegiem cyrkulacyjnym. 2.2. Roboty budowlane dla budynku przy ul. Kalksztajnów 11 polegają m.in. dociepleniu ścian zewnętrznych, dociepleniu ścian cokołowych i fundamentowych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej, dociepleniu podłogi nieogrzewanego poddasza, dociepleniu dachu nad częścią mieszkalną, wymianie pokrycia dachowego, dociepleniu stropu piwnic pod mieszkaniami metodą natryskową, wymianie rur spustowych, wymianie orynnowania, wymianie okien w mieszkaniach i w części wspólnej budynku, wymianie drzwi zewnętrznych, wymianie instalacji centralnego ogrzewania i wykonaniu instalacji ciepłej wody użytkowej oraz wykonaniu pompy ciepła na zewnątrz budynku, zbiornika wody i zbiornika buforowego w pomieszczeniu kotłowni. 3. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych wraz ze wszystkimi innymi towarzyszącymi pracami oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych pozwoleń związanych z termomodernizacją 2 budynków komunalnych mieszkalnych wielorodzinnych. 4. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu, dla poszczególnych budynków komunalnych zamówienia, zawiera: 4.1. Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, w tym m.in.: a) Audyty energetyczne, b) Dokumentacja projektowa, c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. 4.2. Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ. 5. Zamówienie zostało podzielone na dwie części opisane w pkt II.4 ppkt 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na więcej niż jedną część zamówienia. 6. Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną nie mniej niż 36 miesięczną gwarancję. Niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, Zamawiającemu przysługuje rękojmia za wady, która wygasa po upływie 60 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 7. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 8. Przedmiot umowy obejmuje wykonanie prac opisanych w pkt II.4) ppkt. od 1 o 5 dla następujących części zamówienia: 8.1. CZĘŚĆ I: dla budynku komunalnego, mieszkalnego zlokalizowanego przy ulicy: C) Kalksztajnów 3 8.2. CZĘŚĆ II: dla budynku komunalnego, mieszkalnego zlokalizowanego przy ulicy: D) Kalksztajnów 11 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na więcej niż jedną część zamówienia. W przypadku, gdy oferta obejmuje więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się na zasadach określonych w SIWZ, do wykonania przedmiotu zamówienia dla każdej części objętej ofertą. 10. Przedmiot zamówienia należy wykonać przy uwzględnieniu danych technicznych obiektów oraz opisu zawartego w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ wraz ze wszystkimi postanowieniami umowy oraz postanowieniami SIWZ oraz zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 1.1 w przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na jedną część zamówienia w wysokości odpowiednio: a) CZĘŚĆ I zamówienia – 7 500,00 PLN (słownie: siedem tysięcy pięćset 00/100 zł); b) CZĘŚĆ II zamówienia – 9 500,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy pięćset 00/100 zł); 1.2 w przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na dwie część zamówienia oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne części, tj: CZĘŚĆ I oraz CZĘŚĆ II zamówienia – 17 000,00 PLN (słownie: siedemnaście tysięcy 00/100 zł); 2. Jeżeli wadium nie zabezpieczy wszystkich części, na które Wykonawca składał ofertę, to Zamawiający uzna, że wadium zostało złożone o mniejszej wartości niż wymagane tj. kwota wpłaty jest mniejsza niż kwota wymagana zgodnie z pkt IV.1.2) ppkt 1.2, Zamawiający uzna wniesienie wadium w częściach wedle kolejności numeracji części – najpierw w częściach oznaczonych mniejszą liczbą. 3. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego Konto bankowe: PKO Bank Polski S.A. PL 39 1440 1026 0000 0000 0040 6236 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu MBI.271.15.2019 - Kompleksowa termomodernizacja 2 budynków komunalnych przy ul. Kalksztajnów 3 lub ul. Kalksztajnów 11 lub ul. Kalksztajnów 3 i ul. Kalksztajnów 11” b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2019 r., poz. 310 z późn. zm). 4. Za wniesione wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w terminie do dnia 10.06.2019r. do godz. 12:00 znajdzie się na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być w formie i treści umożliwiającej jego wyegzekwowanie przez Zamawiającego 8. W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie określonej w pkt IV.1.2) ppkt od 3 lit. b) do lit. e) zobowiązany jest on złożyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji do Wydziału Budżetu Urzędu Miasta Gdyni, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, pok. Nr 130, przed terminem składania ofert. 9. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 10. Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta składa się z: 1.1 Formularza Ofertowego (wzór formularza oferty został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ); 1.2 oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ); 1.3 oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SWIZ); 1.4 zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów - jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów (Załącznik nr 5 do SIWZ); 1.5 dowodów, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, na to, że mimo zaistnienia podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16 – 20 oraz art. 24 ust 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp, podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności; w szczególności mogą udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu – jeżeli dotyczy. 1.6 dokumentu potwierdzającego zasady reprezentacji Wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy Wykonawca wskazał w Formularzu Oferty. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać Wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski. 1.7 pełnomocnictwa wskazującego, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy lub Wykonawca występujący w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii; 1.8 dowodu wniesienia wadium; 2. Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Na potwierdzenie, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w pkt III.1.2) ora pkt III.1.3) w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów (zobowiązania o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 5 do SIWZ). 4. Jeżeli zdolności zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa wyżej, nie potwierdzą spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby Wykonawca w wyznaczonym terminie od otrzymania wezwania: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, na których polegał korzystając z potencjału podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach