Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla potrzeb budowy Biblioteki wraz z siedzibą Rady Dzielnicy i zagospodarowaniem terenu przy ul. Łowickiej 51 w Gdyni.

Gmina Miasta Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-382 Gdynia, Al. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2020-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdyni
    Al. Marszałka Piłsudskiego
    81-382 Gdynia, woj. pomorskie
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gdynia.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla potrzeb budowy Biblioteki wraz z siedzibą Rady Dzielnicy i zagospodarowaniem terenu przy ul. Łowickiej 51 w Gdyni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych dla potrzeb budowy Biblioteki wraz z siedzibą Rady Dzielnicy i zagospodarowaniem terenu przy ul. Łowickiej 51 w Gdyni wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 2. Roboty budowlane polegają m.in. na: wykonaniu nowych przyłączy i instalacji zewnętrznych wody zimnej, kanalizacji sanitarnej, energii elektrycznej i teletechnicznej, gazu ziemnego, kanalizacji deszczowej, wykonaniu zagospodarowania terenu w zakresie określonym w opracowaniu, wybudowaniu budynku biblioteki (fundamenty żelbetowe, ściany i strop nad parterem monolityczne, słupy żelbetowe, dach w konstrukcji mieszanej – częściowo płaska płyta monolityczna, częściowo z drewna klejonego, na wydzielonym obszarze dach zielony, część środkowa okrągły świetlik, fasada na parterze szklona na całej wysokości), wyposażeniu budynku w instalację wodno - kanalizacyjną, instalację centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, instalację gazowa wraz z kotłownią gazową, instalację wentylacji i klimatyzacji z odzyskiem ciepła, instalację elektryczną wewnętrzną, P.POŻ., teletechniczną, instalację oświetlenia budynku. 3. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych wraz ze wszystkimi innymi towarzyszącymi pracami oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji o dopuszczeniu obiektu do użytkowania przez Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni oraz Państwową Stację Sanitarno – Epidemiologiczną w Gdyni. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Dokumentacją Projektową (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz wszelkie wytyczne oraz postanowienia Zamawiającego zawarte w niniejszej SIWZ, wzorze Umowy (Załącznik nr 10 do SIWZ) oraz zgodnie z art. 29 ust. 5 i 6 ustawy Prawa Zamówień Publicznych. 5. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera: 5.1. Dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ, w tym m.in.: a) Projekty wykonawcze, b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. 5.2. Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, m. in.: 6.1. Wykonanie robót budowlanych stanu surowego otwartego, w tym: - fundamenty żelbetowe, - monolityczne ściany i strop nad parterem, - słupy żelbetowe, - dach w konstrukcji mieszanej z zabezpieczeniem stropodachu przed opadami, - izolacje ścian fundamentowych z zasypaniem wykopów, - przygotowanie przejść pod instalacje zewnętrzne. 6.2 Wykonanie robót budowlanych zewnętrznych, m. in.: - ściany zewnętrzne warstwowe żelbetowe docieplane styropianem / wełną mineralną, wykończone tynkiem mineralnym cienkowarstwowym / zastosowanie ażurowej konstrukcji z profili aluminiowych na podkonstrukcji stalowej, w części parterowej fasada szklana (słupki jako elementy nośne z drewna klejonego, w strefie niepalnej słupki aluminiowe), - konstrukcja stropu nad piętrem w części żelbetowa, w części konstrukcja z drewna klejonego, pokrycie dachowe częściowo tradycyjne z papy termozgrzewalnej, w pozostałej części tzw. dach zielony, centralna część dachu przeszklona świetlikiem kopułowym, - wykonanie oświetlenia zewnętrznego budynku, - wykonanie robót sanitarnych zewnętrznych, m. in. przyłącze kanalizacji deszczowej wraz z zagospodarowaniem wód opadowych, przyłącze wodociągowe z zestawem wodomierzowym zlokalizowanym w studni wodomierzowej, przyłącze kanalizacji sanitarnej, instalacja hydrantowa, - wykonanie zewnętrznej instalacji elektrycznej w tym budowa linii zasilającej WLZ i zasilania awaryjnego, teletechnicznej, oświetlenia terenu, złącza P.POŻ. 6.3. Wykonanie robót budowlanych wewnętrznych, m. in.: - ściany wewnętrzne murowane z bloczków gipsowych / wapienno-piaskowych albo żelbetowe wykończone zgodnie z projektem, - posadzki na gruncie warstwowe, docieplane, wykończenie wylewką betonową utwardzaną powierzchniowo powłoką z żywicy akrylowej / w pomieszczeniach mokrych gresem lub wykładziną winylową, - posadzki międzykondygnacyjne z warstwą akustyczną, wykończenie wylewką betonową utwardzaną powierzchniowo powłoką z żywicy akrylowej / w pomieszczeniach mokrych gresem lub wykładziną winylową, - sufity żelbetowe, nietynkowane, malowane zgodnie z ustaleniami z Użytkownikiem, na fragmentach w miejscach prowadzenia instalacji oraz w przestrzeni wokół klimatyzatorów akustyczne sufity podwieszane, na piętrze perforowane panele akustyczne między belkami, - wykonanie schodów wewnętrznych żelbetowych wraz z balustradą, wykończone okładziną drewnopodobną, wykonanie podestu przy schodach (mini amfiteatr), - wykonanie robót sanitarnych wewnętrznych, m. in. instalacja wody zimnej, instalacja wody ciepłej, instalacja hydrantowa, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja kanalizacji deszczowej, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja ciepła technologicznego, instalacja ogrzewania podłogowego, instalacja gazowa, instalacja wentylacji, instalacja klimatyzacji, instalacja oddymiania, technologia kotłowni, instalacja spalinowe, kotłownia gazowa. - wyposażenie budynku m. in. w instalacje elektryczne wewnętrzne, teletechniczne, przeciwpożarowe, instalację odgromową, sterowania systemem oświetlenia i gniazdek, strefowania oddymianiem, kamer CCTV, alarmu. 6.4. Zakup i montaż wyposażenia wskazanego w Dokumentacji Projektowej (Załącznik nr 1 do SIWZ), w tym m.in.: - aneks kuchenny: zlewozmywak z ociekaczem oraz płyta elektryczna / kuchenka montowane na szafce, - łazienki: umywalki podwieszane z armaturą, WC podwieszane na stelażach, brodziki akrylowe z zasłonką, pojemniki na mydło oraz na ręczniki papierowe, lustra, pojemniki na odpadki, pojemniki na papier toaletowy, kabiny WC, pochwyty dla niepełnosprawnych, - pomieszczenie socjalne: okrągły zlewozmywak montowany na blacie. 6.5. Zagospodarowania terenu w zakresie: - demontaż istniejącego ogrodzenia, - zjazd z drogi publicznej na teren działki wraz z droga wewnętrzną z zatoczką Kiss&Go oraz zawrotką, - ciąg pieszy na terenie przylegającym do budynku biblioteki w zakresie do ogrodzenia wzdłuż ściany sali gimnastycznej wraz z wejściem na teren nieruchomości, - 11 miejsc parkingowych, w tym 1 miejsca dla osób z niepełnosprawnością, - nasadzenia zieleni niskiej urządzonej, - stanowiska postojowe na rowery zwykłe, 8 miejsc postojowych dla rowerów elektrycznych oraz 2 miejsca postojowe dla rowerów typu cargo, - letnia biblioteka / pergola, - instalacja oświetlenia terenu, - miejsce gromadzenia odpadów. Wykonanie nowego ogrodzenia terenu oraz wszelkie prace związane z zagospodarowaniem terenu na terenie wydzielonym ogrodzeniem, przylegającym do nowopowstałej sali gimnastycznej są objęte odrębnym zamówieniem. 6.6. Montaż windy dostosowanej do przewozu osób z niepełnosprawnością wraz z dokonaniem odbioru dźwigu, jego rejestracją i uzyskaniem dokumentu dopuszczenia do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego. 6.7. Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o dopuszczeniu obiektu do użytkowania przez Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni. 6.8. Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o dopuszczeniu obiektu do użytkowania przez Państwową Stację Sanitarno – Epidemiologiczną w Gdyni. 6.9. Sporządzenie kompletnego wniosku wraz z załącznikami w celu uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie wydanej przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 7. Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną nie mniej niż 36 miesięczną gwarancję. Niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, Zamawiającemu przysługuje rękojmia za wady, która wygasa po upływie 60 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca obejmie, w ramach niniejszego zamówienia, serwisem zamontowane urządzenia przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy. Serwis winien obejmować wszelkie wytyczne producenta w tym m.in. częstotliwość serwisowania urządzeń, wymianę elementów objętych serwisem, w celu zapewnienia prawidłowej eksploatacji zamontowanych urządzeń oraz zapewniania utrzymania warunków gwarancji. 9. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z wykonawcą robót budowlanych dotyczących budowy sali gimnastycznej z zapleczem sportowym, salami dydaktycznymi oraz zagospodarowaniem terenu, realizowanej przez Amerykańsko-Polskie Stowarzyszenie Oświatowe na tej samej nieruchomości tj. Dz. Nr 3834 obr. 0019 Mały Kack. Prace budowlane będą realizowane na dwóch obiektach w dużej mierze w tym samym terminie. Obecnie trwają prace budowlane dotyczące stanu surowego budowy sali gimnastycznej. 11. Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić roboty budowlane z uwzględnieniem wspólnego wjazdu na teren budowy oraz uzgodnienia trwałego wydzielenia terenu budowy w sposób umożliwiający dostęp do prowadzonej budowy sali gimnastycznej z zapleczem sportowym, salami dydaktycznymi oraz zagospodarowaniem terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 70 000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy 00/100 zł); 2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego Konto bankowe: PKO Bank Polski S.A. PL 39 1440 1026 0000 0000 0040 6236 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu MBI.271.6.2020 - Budowa biblioteki - ul. Łowicka 51 w Gdyni b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2019 r., poz. 310 z późn. zm). 3. Za wniesione wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w terminie do dnia 15.04.2020r. do godz. 10:00 znajdzie się na rachunku Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być w formie i treści umożliwiającej jego wyegzekwowanie przez Zamawiającego 7. W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie określonej w pkt IV.1.2) od ppkt 2 lit. b) do ppkt 2 lit. e) zobowiązany jest on złożyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji do Wydziału Budżetu Urzędu Miasta Gdyni, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, pok. Nr 130, przed terminem składania ofert. 8. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 9. Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta składa się z: 1.1. Formularza Oferty (wzór formularza oferty został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ); 1.2. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ); 1.3. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ); 1.4. zobowiązania do oddania do dyspozycji zasobów - jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów (Załącznik nr 5 do SIWZ); 1.5. dowodów, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, na to, że mimo zaistnienia podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 16 – 20 oraz art. 24 ust 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp, podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności; w szczególności mogą udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu – jeżeli dotyczy. 1.6. dokumentu potwierdzającego zasady reprezentacji Wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy Wykonawca wskazał w Formularzu Oferty. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać Wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski. 1.7. pełnomocnictwa wskazującego, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy lub Wykonawca występujący w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii; 1.8. dowodu wniesienia wadium. 2. Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy, na adres wskazany w Rozdziale 1, składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Na potwierdzenie, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w pkt III.1.2) oraz pkt III.1.3), w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów (zobowiązania o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 5 do SIWZ). 4. Jeżeli zdolności zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa wyżej, nie potwierdzą spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby Wykonawca w wyznaczonym terminie od otrzymania wezwania: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, na których polegał korzystając z potencjału podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach