Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla boiska wielofunkcyjnego w Dąbrowie Górniczej dz. Błędów ul. Żołnierska w ramach zadania: Budowa oraz modernizacja przyszkolnych i gminnych baz sportowo-rekreacyjnych

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2956700 , fax. 032 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2011-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2956700, fax. 032 2625032, 2956700
    REGON: 00051575000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla boiska wielofunkcyjnego w Dąbrowie Górniczej dz. Błędów ul. Żołnierska w ramach zadania: Budowa oraz modernizacja przyszkolnych i gminnych baz sportowo-rekreacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ), o wartości zamówienia poniżej 4.845.000,00 EUR. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektami budowlanymi i wykonawczymi p.n. Wykonanie robót budowlanych dla boiska wielofunkcyjnego w Dąbrowie Górniczej dz. Błędów ul. Żołnierska, zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami i normami. Boisko wielofunkcyjne w nawierzchni syntetycznej typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii określonej w dokumentacji projektowej. sztucznej o powierzchni -1320,00m2 w tym : -1 boisko do piłki ręcznej -1 boisko do koszykówki -1 boisko do siatkówki -opaski chodnikowe -piłkochwyt, 1 szt. -bramki do piłki ręcznej z siatkami - 2 szt -kosze do koszykówki -4 szt -zestaw do siatkówki-2kpl. Nawierzchnia syntetyczna winna być wykonana z materiałów o parametrach nie gorszych niż : właściwości i wymagania składniki włókna - odporne na promienie UV,gr , włókna min.150 mikronów; rodzaj włókna -monofil, min 8000 dtex, wysokość źdźbła -18-20mm; całkowita grubość-20-22mm; waga całkowita -2350 g na m2; gęstość, ilość włókien / m2 -378 000 ; wypełnienie piaskiem kwarcowym -ok. 24 (kg / m2 ) +- 10 (%); granulacja piasku 0,2 - 0,8mm +- 10% . Zamówienie realizowane będzie na podstawie SIWZ, postanowień zawartych w treści przyszłej umowy, projektu budowlanego i wykonawczego, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Wykonawca przed odbiorem przedmiotu umowy jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu kopię zezwolenia na usuwanie odpadów komunalnych albo kopię umowy na wywóz odpadów z uprawnionym podmiotem. Należy również przedłożyć dowody składowania odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia na składowisku posiadającym zezwolenie na przyjmowanie i utylizację (składowanie). Cały zakres robót do realizacji zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej : Wykonawca winien udokumentować, że wykona nawierzchnię syntetyczną z materiałów o parametrach nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia pkt. 3.3.1 SIWZ. Załączy do oferty przetargowej następujące dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej : ważną aprobatę lub rekomendacje ITB lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny, potwierdzający, że oferowana przez wykonawcę nawierzchnia sportowa (trawa syntetyczna) posiada parametry techniczne nie gorsze od wymaganych, atest PZH oferowanej trawy syntetycznej certyfikat FIFA 1 STAR lub 2 STAR dla oferowanej nawierzchni sztuczna trawa dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni. autoryzację producenta oferowanej nawierzchni sportowej. Autoryzacja musi być wydana specjalnie na zadanie objęte przetargiem. Autoryzacja ta musi zawierać potwierdzenie dostarczenia przez producenta wszystkich niezbędnych oryginalnych materiałów do wykonania oferowanego konkretnego rodzaju nawierzchni sportowej, wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. kartę techniczną wydana przez producenta zawierającą szczegółową charakterystykę i parametry techniczne. próbkę trawy syntetycznej o wymiarach 20x 30 cm z etykietą producenta i typ trawy. Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych; pod warunkiem, że zagwarantują one realizacje robót w zgodzie z wydanymi decyzjami o pozwoleniach na budowę, a ich wprowadzenie nie dotyczy zmiany zakresu objętego projektem zagospodarowania działki i nie wystąpi konieczność zmiany zagospodarowania terenu, oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ, w szczególności dokumentacji projektowej. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy powinni zapewnić, przez cały okres obowiązywania umowy, ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. Gwaracja i rękojmia Na przedmiot niniejszego zamówienia ustala się okres gwarancji jakości, który wynosi dla robót budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń i sprzętu 3 lata od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach