Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych będących realizacją zadania p.n.: „Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Węgierka (09-25)”

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kańczuga ogłasza przetarg

  • Adres: 37-220 Kańczuga, ul. Węgierska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 6402560 , fax. 16 6402581
  • Data zamieszczenia: 2017-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kańczuga
    ul. Węgierska 32
    37-220 Kańczuga, woj. podkarpackie
    tel. 16 6402560, fax. 16 6402581
    REGON: 650016822
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych będących realizacją zadania p.n.: „Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Węgierka (09-25)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie robót budowlanych będących realizacją zadania p.n.: „Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Węgierka 09-25, km 0+000 – 2+190” 3.1.1. Lokalizacja inwestycji: Inwestycja będzie realizowana na następujących działkach: • jedn. ewidencyjna gmina Rokietnica; obręb Rokietnica; nr działek: 3244, 3243, • jedn. ewidencyjna gmina Rokietnica; obręb Tuligłowy; nr działek: 1913/1, 1913/2, 1909/1, 1909/2, 1908/1, 1908/2, 1905/1, 1905/2, 1902, 1901. 3.1.2. Przedmiot i zakres inwestycji: Przedmiotowa droga ta jest drogą leśną, niepubliczną (wewnętrzną), służącą prowadzeniu gospodarki leśnej. W ramach inwestycji nastąpi wzmocnienie oraz miejscowe poszerzenie już istniejącej nawierzchni z tłucznia kamiennego, głównie z obrębie projektowanych mijanek i łuków poziomych, na długości 2,19 km. Projektowane pobocza o szerokości 0,75 m, zostaną częściowo ulepszone kruszywem na szerokości 0,5 m. Zjazdy na szlaki zrywkowe zostaną utwardzone kruszywem. Zostaną wykonane składy na drewno (składnice przyzrębowe) o nawierzchni gruntowej lub gruntowej ulepszonej. Przewiduje się poprawę odwodnienia drogi przez oczyszczenie lub odtworzenie istniejących rowów przydrożnych. Zostanie wykonany remont przepustów pod drogą. Inwestycja w całości zlokalizowana jest na działkach Inwestora tj. Nadleśnictwa Kańczuga. Właścicielem gruntu jest Skarbu Państwa, a zarządcą Nadleśnictwo Kańczuga. 3.1.3. Istniejący stan zagospodarowania terenu W stanie istniejącym droga leśna posiada nawierzchnię z kruszywa (tłucznia) o szerokości 3,0 - 4,0 m oraz grubości 0,30-0,60 m. Droga służy do prowadzenia gospodarki leśnej, a maksymalny ruch pojazdów na drodze to 5 poj. na dobę. Odwodnienie drogi odbywa się poprzez powierzchniowy spływ wód opadowych do istniejących rowów przydrożnych lub na teren przyległy. Na przedmiotowy odcinku występują nieutwardzone zjazdy na szlaki zrywkowe. W obrębie planowanej inwestycji brak jest istniejących sieci uzbrojenia terenu. Przedmiotowe przedsięwzięcie znajduje się w granicach Przemysko-Dynowskiego Obszaru Chronionego Krajobrazu i w granicach obszaru specjalnej ochrony ptaków Natura 2000 „Pogórze Przemyskie” (PLB180001) oraz w granicach obszaru mającego znaczenie dla Wspólnoty „Ostoja Przemyska” (PLH180012). 3.1.4. Podstawowe parametry techniczne projektowanej drogi  droga niepubliczna (wewnętrzna)  długość drogi 2,19 km  prędkość projektowa Vp=30 km/h  szerokość jezdni 3,50 m  pochylenie poprzeczne jezdni 3%  szerokość i spadek poboczy 0,75 m (0,50m ulepszone), 6%  mijanki szer. 2,50, długość 25 m, skosy 1:7.  nachylenie skarp nasypu i wykopu 1 : 2 3.1.5. Odwodnienie. Odwodnienie proj. drogi realizowane jest poprzez nadanie powierzchni elementów drogi odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych. Woda z jezdni i poboczy spływa skarpami do rowów przydrożnych lub odpływa bezpośrednio w teren. Przewidziano oczyszczenie oraz miejscowe odtworzenie istniejących rowów. Przewidziano remont (wymianę) istniejących przepustów pod drogą na przepusty rurowe o średnicy 60 cm, z polietylenu HDPE, o sztywności obwodowej 6 kPa. Zakończenia przepustów przyjęto skośne, dostosowane do pochylenia skarpy. Skarpy nasypu oraz rów przy wlocie i wylocie przepustów należy umocnić kamieniem polnym (brukowcem) na zaprawie cementowo-piaskowej 1:4. 3.1.6. Zjazdy Zaprojektowano utwardzenie istniejących zjazdów na szlaki zrywkowe o nawierzchni gruntowej. Szerokość jezdni zjazdów przyjęto 3,5 m. Szerokość całkowita zjazdu to 4,50 m. Krawędzie nawierzchni zjazdów wyokrąglono łukami o min. promieniu 5 m (wyjątkowo 3 m). Zjazdy w ciągu rowów zaopatrzono w przepusty o średnicy 40 cm z HDPE i sztywności obwodowej 6 kPa. Skarpy nasypu oraz rów przy wlocie i wylocie przepustów należy umocnić kamieniem polnym (brukowcem) na zaprawie cementowo-piaskowej 1:4. 3.1.7. Składy na drewno Większość składów będzie miała nawierzchnię gruntową, wykonaną przez zdjęcie humusu oraz wyprofilowanie i zagęszczenie gruntu rodzimego. Dwa składy w km 1+478 i km 2+147,7 będą miały nawierzchnię gruntową ulepszoną - taką jak zjazdy. 3.1.8. Mijanki W miejscach projektowanych składów na drewno, zaprojektowano mijanki o długości 25 m, ze skosami 1:7. Szerokość całej jezdni w miejscu mijanki wynosi min. 6,0 m plus ewentualne poszerzenie na łuku. Nawierzchnia na mijankach taka jak na drodze. 3.1.9. Projektowane konstrukcje nawierzchni Konstrukcja nr 1w (wzmocnienie ist. nawierzchni drogi leśnej): 1 cm – powierzchniowe jednokrotne utrwalenie grysem 8/16 mm i emulsją asfaltową 12 cm – nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 31,5/63 mm 25 cm–recykling istniejącej nawierzchni z kruszywa z dodatkiem ok. 4% cementu, Rm=2,5 MPa Razem 38 cm Konstrukcja nr 1p (konstrukcja drogi leśnej na poszerzeniach nawierzchni): 1 cm – powierzchniowe jednokrotne utrwalenie grysem 8/16 mm i emulsją asfaltową 12 cm – nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 31,5/63 mm 25 cm – warstwa z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa wykonywana na miejscu Razem 38 cm Utwardzenie poboczy gruntowych na szerokości 0,50 m: 12 cm - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie o uziarnieniu 31,5/63 mm, zaklinowane klińcem 4/31,5 i miałem 0/4 mm 25 cm – warstwa z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa wykonywana na miejscu Razem 37 cm Nawierzchnia na zjazdach: 12 cm - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie o uziarnieniu 31,5/63 mm, zaklinowane klińcem 4/31,5 i miałem 0/4 mm 25 cm – warstwa z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa wykonywana na miejscu Razem 37 cm 3.2 Szczegółowy zakres rzeczowy przedstawiony jest w załączniku nr 3 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót). Wykonawca zobowiązuje się w bieżącym roku, wykonać i oddać w użytkowanie odcinek drogi o wartości do 40 % wartości netto podanej w ofercie. 3.3 Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a Ustawy PZP - do wykonania wszystkich czynności wymagających pracy fizycznej w zakresie realizacji zamówienia - wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę i dalszego podwykonawcę, osób na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn . zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę, podwykonawcę i dalszego podwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są w projekcie umowy. 3.4 Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący czynności - wymagające pracy fizycznej - w zakresie realizacji zamówienia, będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni przez wykonawcę, podwykonawcę i dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 3.5 Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę, Podwykonawcę i dalszego podwykonawcę z osobami wykonującymi czynności wymagające pracy fizycznej w zakresie realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00 (słownie zł: dwadzieścia tysięcy złotych). 12.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz.U. z 2014r. poz.1804 oraz z 2015r poz. 978 i 1240) 12.3 Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego do wyznaczonego terminu składania ofert. Za moment wniesienia wadium uznaje się fakt zaksięgowania na rachunku Zamawiającego. 12.4 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Jarosław nr 04 9096 0004 2004 0019 2545 0001 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. 12.5 Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem zaleca się dołączyć do oferty. 12.6 Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert, do co najmniej ostatniego dnia związania ofertą włącznie 12.7 W przypadku, gdy Wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz (poręczenia bankowe, gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, lub poręczenie udzielone przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości), Wykonawca powinien kserokopię dokumentu wadialnego dołączyć do oferty , natomiast oryginał dokumentu złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium” i dołączyć do oferty (wewnątrz opakowania oferty) lub należy dostarczyć w formie oryginału do sekretariatu Nadleśnictwa, najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 12.8 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji(poręczenia), gwarancja (poręczenie) powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (poręczenia) (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji (poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem), c) kwotę gwarancji (poręczenia), d) zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 Pzp. 12.9 Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust. 5 ustawy PZP. 12.10 Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 12.11 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium: a) wszystkim wykonawcom – po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP, b) wykonawcy –którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza– po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego c) na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 12.12 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.14 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 12.15 Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach