Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych pn.: _Modernizacja sal gimnastycznych z zapleczem w Zespole Szkół Górniczych w Łęcznej_

Powiat Łęczyński ogłasza przetarg

  • Adres: 21-010 Łęczna, Al. Jana Pawła II 95A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 7526400 , fax. 81 7526464
  • Data zamieszczenia: 2015-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łęczyński
    Al. Jana Pawła II 95A 95A
    21-010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. 81 7526400, fax. 81 7526464
    REGON: 43101942500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatleczynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych pn.: _Modernizacja sal gimnastycznych z zapleczem w Zespole Szkół Górniczych w Łęcznej_
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano - remontowych segmentu sportowego budynku Zespołu Szkół Górniczych w Łęcznej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Etap I, w tym w szczególności: a) zabezpieczenie terenu i przygotowanie zaplecza budowy, b) roboty rozbiórkowe i budowlane wewnątrz budynku w sali gimnastycznej (dużej): wymiana parkietu, wymiana grzejników żeliwnych oraz częściowa wymiana rur do grzejników, wykonanie ścianek działowych pomiędzy salą gimnastyczną a korytarzem, wykonanie linii boisk, wykonanie robót tynkarskich i malarskich, zakup i montaż drabinek gimnastycznych w ilości 44 szt., o wymiarach: wys. 300cm, szer. 91,5cm, wykonanych z drewna sosnowego, c) roboty rozbiórkowe i budowlane wewnątrz budynku w sali gimnastycznej do ćwiczeń (małej): wymiana parkietu, wymiana okien, wymiana grzejników żeliwnych oraz częściowa wymiana rur do grzejników, d) roboty rozbiórkowe i budowlane wewnątrz budynku na zapleczu: wymiana okien w szatniach i pomieszczeniu prysznicowym, wymiana drzwi wewnętrznych w korytarzu i na zapleczu, e) uporządkowanie terenu. 2) Etap II, w tym w szczególności: a) zabezpieczenie terenu i przygotowanie zaplecza budowy, b) roboty rozbiórkowe i budowlane wewnątrz budynku w zapleczu: wymiana posadzek na terakotę w korytarzu, szatniach, toaletach i pomieszczeniu prysznicowym, obłożenie ścian glazurą w szatniach, toaletach i pomieszczeniu prysznicowym, wykonanie robót tynkarskich na zapleczu, wykonanie robót malarskich za zapleczu, wymiana instalacji kanalizacyjnej w pomieszczeniu prysznicowym i toaletach, wymiana instalacji wodociągowej w pomieszczeniu prysznicowym i toaletach, wymiana instalacji c. o. na zapleczu, wymiana instalacji elektrycznej na zapleczu c) uporządkowanie terenu, d) wykonanie i montaż tablicy pamiątkowej o wym. 60 cm (wysokość) i 80 cm (szerokość), zgodnie z projektem stanowiącym Załącznik nr 1.2A do SIWZ. 3. Na warunkach określonych w załączniku nr 8 do SIWZ - wzór umowy, Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi na roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ, na który składa się: 1) załącznik nr 1A - dokumentacja w tym: 1.1.A) - Projekt zadania 1.2.A) - Wzór tablicy informacyjnej 2) załącznik nr 1B - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 3) załącznik nr 1C - przedmiar robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 6000,00 zł (sześć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatleczynski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach