Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlano – montażowych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania: Przebudowa pomieszczeń budynku nr 30 na pomieszczenia biurowo-sztabowe wraz z nadbudową jednej kondygnacji w kompleksie wojskowym w Białobrzegach

Stołeczny Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261846770, , fax. +48261846704
  • Data zamieszczenia: 2017-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
    Al. Jerozolimskie 97
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261846770, , fax. +48261846704
    REGON: 013058050
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednosta organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlano – montażowych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania: Przebudowa pomieszczeń budynku nr 30 na pomieszczenia biurowo-sztabowe wraz z nadbudową jednej kondygnacji w kompleksie wojskowym w Białobrzegach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektowo – kosztorysową, opracowaną dla zadania 01579 – „Przebudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania z warsztatowego na biurowy – budynku nr 30 w kompleksie wojskowym w Białobrzegach. Charakterystyka robót stanowiących przedmiot zamówienia: • Kubatura budynku 12 348,00 m3 • Powierzchnia zabudowy 1 059,54 m2 • Powierzchnia całkowita 2 459,16 m2 • Budynek nr 30 - jest to obiekt dwu kondygnacyjny o konstrukcji murowanej o grubości ścian konstrukcyjnych 84 i 43 cm,, stropy typu Kleina niepodpiwniczony. Stropodach wentylowany, pokryty 2x papą zgrzewalną na lepiku. • W budynku należy wykonać przebudowę pomieszczeń do nowej funkcji biurowo-sztabowej oraz nadbudowę jednej kondygnacji. • Realizacja robót – w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę. Zakres prac obejmuje m.in.: • wyburzenia ścian działowych, demontaż okien i drzwi; • zamurowania otworów drzwiowych; • wydzielenie klatki schodowej ścianami REI 120; • nadbudowa budynku o jedną kondygnację; • montaż nowych okien (w tym przeciwwłamaniowych) wraz z montażem krat; • docieplenia elewacji; • wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej (budowa nowej i udrożnienie istniejącej); • wykonanie nowej ślusarki drzwiowej i okiennej; • wykonanie nowych węzłów sanitarnych dla kobiet i mężczyzn; • malowania ścian korytarzy i klatek; • wymiana wykładzin w pomieszczeniach; • montaż instalacji w-k., cw. , c.o., went. mech. wg projektów branżowych; • montaż instalacji elektrycznych i teletechnicznych wg projektów branżowych; • wykonanie przyłączy do budynku wg projektów branżowych; • wykonanie parkingów wokół budynku wraz z ciągami pieszo – jezdnymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium wysokości - 245 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzanie określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Wykonawca winien posiadać: a) Kancelarię tajną lub inną niż kancelaria tajna komórkę organizacyjną odpowiedzialną za właściwe rejestrowanie, przechowywanie, obieg i wydawanie materiałów niejawnych uprawnionym osobom Wykonawcy, zorganizowaną i zabezpieczoną zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych (Dz.U. z 2012 r., poz. 683) - (dotyczy wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie). b) Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego drugiego stopnia, potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli „POUFNE” lub wyższej (dotyczy wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie). c) Aktualną koncesję wydaną przez MSW (MSWiA) na prowadzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego, wymaganą ustawą z dnia 22.08. 1997 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1432)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i kryteriów selekcji wykonawca do wniosku powinien załączyć nw. dokumenty: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do Ogłoszenia); 2) Oświadczenie o ochronie informacji niejawnych (załącznik nr 5 do Ogłoszenia); 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, w przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów (załącznik nr 7 do Ogłoszenia). Oprócz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona wszyscy Wykonawcy zaproszeni do składania ofert powinni załączyć wraz z ofertą nw. dokumenty: a) Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) b) Oświadczenie o wykonaniu wykazu urządzeń do serwisowania (wzór – załącznik nr 5 do SIWZ) c) Oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu (wzór – Załącznik nr 6 do SIWZ) d) Tabelę elementów do fakturowania przejściowego (załącznik nr 8 do SIWZ) e) Szczegółowe kosztorysy ofertowe f) Ponadto zaleca się załączenie do oferty - kserokopii potwierdzenia wpłaty wadium. (Do oferty nie należy załączać oryginału gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej itp. – oryginał gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w kancelarii SZI - p.118). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 6 do Ogłoszenia)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach