Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlano-montażowych wraz z dostawą i montażem wyposażenia obiektu, dla zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja Stadionu Miejskiego przy ulicy Kolejowej w Nowym Targu.

Gmina Miasto Nowy Targ ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Krzywa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2611244 , fax. 018 2662312
  • Data zamieszczenia: 2012-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Nowy Targ
    ul. Krzywa 1 1
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 018 2611244, fax. 018 2662312
    REGON: 00052395600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlano-montażowych wraz z dostawą i montażem wyposażenia obiektu, dla zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja Stadionu Miejskiego przy ulicy Kolejowej w Nowym Targu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych wraz z dostawą i montażem wyposażenia obiektu, dla zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja Stadionu Miejskiego przy ulicy Kolejowej w Nowym Targu. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa dokumentacja z 2006r. i dokumentacja - aktualizacja z 2012r. opracowana przez Pana Andrzeja Kozielskiego - Biuro Projektów Wielobranżowych ROBIPROJEKT, ul. Plebańska 4/3, 44-100 Gliwice i obejmująca miedzy innymi: 1/ modernizację płyty boiska piłkarskiego, boiska wielofunkcyjnego i bieżni lekkoatletycznej wraz z drenażem i odwodnieniem, z odprowadzeniem do sieci wód opadowych, 2/ wyburzenie istniejących obiektów i budowa nowego budynku głównego administracyjno-gospodarczego, budynku socjalnego WC1 i WC2 oraz budynku bufetu, 3/ wykonanie instalacji zewnętrznych i wewnętrznych: elektrycznych, wod-kan, gazowych , wentylacyjnych i teletechnicznych, 4/ budowę trybun boiska piłkarskiego, 5/ wyposażenie w urządzenia sportowe boiska piłkarskiego, wielofunkcyjnego i bieżni oraz wyposażenie budynku głównego, 6/ wykonanie ogrodzenia stadionu wraz z budową ciągów komunikacyjnych place manewrowe, parkingi, chodniki, 7/ wykonanie kompleksowego zagospodarowania terenu w tym zieleni. 3. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ rozliczenie robót kosztorysowe, przy składnikach cenotwórczych podanych w ofercie do przetargu, w kwocie nie wyższej niż umowna, 2/ wszelkie niezbędne materiały zabezpiecza wykonawca, 3/ roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz zgodnie z wymogami sztuki budowlanej, 4/ wskazane są oględziny terenu budowy przez wykonawcę, 5/ wywóz i składowanie gruzu zabezpiecza wykonawca we własnym zakresie, 6/ wykonawca zapewni bezpieczne warunki na placu budowy i w jego otoczeniu, zabezpieczy teren budowy, 7/ wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót przedstawiony w przedmiocie zamówienia, także tych nie wymienionych w projekcie ani innych dokumentach, a niezbędnych do realizacji zamówienia i uzyskania pozwolenia na użytkowanie, 8/ wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną inwestycji, aż do uzyskania geodezyjnego operatu powykonawczego łącznie z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno Kartograficznej wraz z założeniem reperów roboczych i wytyczeniem głównych osi. Operat geodezyjny należy dostarczyć również w wersji cyfrowej w plikach .dwg, .dxf., 9 wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowego wykonania prac lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, 10/ wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji prac norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska naturalnego i ruchu poniesie wykonawca, 11/ wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, 12/ wykonawca zapewni bezpieczne warunki na placu budowy i w jego otoczeniu, 13/ wykonawca udzieli minimum 60 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i wbudowane materiały, 14/ wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy prac z podziałem na elementy uzgodnione z zamawiającym, 15/ wykonawca po zakończeniu robót, przed odbiorami częściowymi i odbiorem końcowym dostarczy certyfikaty, zaświadczenia, aprobaty i atesty higieniczne na użyte i wbudowane materiały i wyposażenie oraz przed odbiorem końcowym operat geodezyjny powykonawczy, 16/ wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z: a) montażem i demontażem obiektów zaplecza tymczasowego, b) niezbędnym do wykonania zamówienia wyposażeniem zaplecza tymczasowego w urządzenia placu budowy, c) zużyciem wody, energii elektrycznej, ciepła itp. do celów budowy, d) opłatami za zajęcie chodników, pasów drogowych oraz innych terenów na cele budowy. 17/ w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót) wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem lub równoważne albo nie gorsze niż, 18/ w przypadku zastosowania: materiałów, urządzeń, sprzętu innych niż w projekcie wykonawca dołączy do oferty zestawienie materiałów, urządzeń i sprzętu wraz z podaniem parametrów potwierdzających równoważność ze wskazanymi w projekcie. Zamawiający wymaga złożenia wykazów z informacjami uwiarygodniającymi przyjęte rozwiązania (wskazanie nazw, symboli i parametrów technicznych). Złożone wyżej wymienione dokumenty będą podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników lub przyjęciu oferty. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i sprzęt spełniają wymagania określone przez zamawiającego w dokumentach stanowiący integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie podanie urządzeń jakie wykonawca proponuje do zamontowania, traktowane będzie jako wycena urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej. 4. Wymagania dla nawierzchni zastosowanych w projekcie: 1/ nawierzchnia boiska piłkarskiego - trawa syntetyczna min. 60 mm, zasypana piaskiem i kriogenicznym granulatem gumowym EPDM w kolorze zielonym, połączenia szyte. Nawierzchnia z trawy sztucznej powinna posiadać wszystkie wymagane dokumenty podane w projekcie, 2/ bieżnia - nawierzchnia bezspoinowa, poliuretanowa, dwuwarstwowa o grubości 13 mm w kolorze ceglasto-czerwonym. Nawierzchnia poliuretanowa powinna posiadać wszystkie wymagane dokumenty podane w projekcie, 3/ boisko wielofunkcyjne - nawierzchnia poliuretanowa typ 2S o grubości 16 mm w kolorze ceglasto-czerwonym. Nawierzchnia poliuretanowa powinna posiadać wszystkie wymagane dokumenty podane w projekcie, 4/ pozostała nawierzchnia poliuretanowa zgodnie z projektem w kolorze niebieskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122242
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytarg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach