Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 05-802 Pruszków, ul. Partyzantów
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7391384 , fax. 22 7391368
- Data zamieszczenia: 2020-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza
ul. Partyzantów 2/4
05-802 Pruszków, woj. mazowieckie
tel. 22 7391384, fax. 22 7391368
REGON: 00068761700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tworki.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlano-montażowych, częściowych dostaw, rozruchów, szkoleń wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie dla zadania pn. Przystosowanie budynku nr 41 dla potrzeb Oddziału Dziennego – Etap II, na terenie Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych, częściowych dostaw, rozruchów i szkoleń, wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie dla zadania pn. PRZYSTOSOWANIE BUDYNKU NR 41 DLA POTRZEB ODDZIAŁU DZIENNEGO – ETAP II, w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego wieloetapowego pn. „Rozbudowa z przebudową budynku, budowa obiektów małej architektury, altan, utwardzeń, siłowni plenerowej, przebudowa sieci wewnętrznych na terenie MSCZ przy ul. Partyzantów 2/4, 05-802 Pruszków. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia – Załączniku nr 2 do SIWZ. Obiekt stanowiący przedmiot Inwestycji znajduje się na terenie rozległego kompleksu szpitalnego (dawny Szpital Tworkowski) w rejonie wjazdu od ulicy Sadowej, w strefie intensywnej zabudowy i zagospodarowania. Celem Zadania jest przeprowadzenie kompleksowej modernizacji budynku nr 41, dotychczas wykorzystywanego w charakterze Poradni oraz Apteki szpitalnej z salami terapeutycznymi i magazynami w piwnicach, na potrzeby Oddziału Dziennego pobytu pacjentów, łącznie z uporządkowaniem przyległego terenu zadrzewionego (Ls) dawnego sadu na potrzeby hortiterapii oraz wykonaniem nowych urządzeń i instalacji wszystkich branż, systemów kontroli i monitorowania zintegrowanych z już istniejącymi instalacjami i systemami ogólnoszpitalnymi, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie Zadania, pełne pierwsze wyposażenie obiektu i fizyczne uruchomienie instalacji i systemów oraz przekazanie obiektu Zamawiającemu w gotowości do użytkowania. Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy kompleksowych robót budowlanych, usług i dostaw oraz czynności niezbędnych dla prawidłowej realizacji Inwestycji zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami i normami, umowami i harmonogramami rzeczowo-terminowo- finansowymi, z pozwoleniem na budowę oraz dokumentacją projektową, ewentualnymi jej zmianami i uzupełnieniami, wraz z przygotowaniem terenu budowy, demontażem istniejącego wyposażenia obiektu i pracami rozbiórkowymi oraz zagospodarowaniem demontowanych urządzeń i materiałów według protokołów odzysku materiałów we wskazane miejsce lub ich wywozem i utylizacją, a także przeprowadzenie niezbędnych sprawdzeń, badań i prób wbudowywanych materiałów, wykonywanych robót i instalacji, rozruchów instalacji i systemów, szkoleń personelu Zamawiającego, uzyskanie koniecznych dla prawidłowego wykonania robót pozwoleń i decyzji, włącznie z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu, dostawą i montażem pierwszego wyposażenia, sprzątaniem po wykonanych robotach i pierwszą impregnacją posadzek do stanu całkowitej gotowości do fizycznego rozpoczęcia użytkowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 zł. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w banku BNP PARIBAS S.A., nr rachunku: 69 1600 1374 1839 1479 2000 0004, przed upływem terminu składania ofert, z zaznaczeniem „Wadium w postępowaniu nr ZP/AM/23/2020”. 3. Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki pieniężne z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku zabezpieczenia oferty inną formą wadium, oryginał dowodu wniesienia wadium będzie dołączony do oferty. 4. Wadium może być wniesione tylko w formie określonej art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1814 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 5. Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy wnieść w taki sposób, by nie tworzył całości z ofertą, tj. był nieponumerowany i niepołączony na stałe z ofertą. 6. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy jej właściwą formą wadium zostaje odrzucona. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. 8. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Promna
Dodano: 2024-05-08 - „Rozbiórka i budowa wiaduktu na ulicy Warszawskiej w Siedlcach” w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-05-08 - Przebudowa drogi gminnej Karczewizna-Kamionna – etap II
Dodano: 2024-05-07 - „Modernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Glinojecku – etap II”
Dodano: 2024-05-07 - Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
Dodano: 2024-05-06 - Budowa centrum integracyjnego we Władysławowie
Dodano: 2024-05-06 - Termomodernizacja budynku dydaktycznego i łącznika Szkoły Podstawowej nr 17 w Płocku przy ul. Miodowej 18 wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy ~30 kWp ...
Dodano: 2024-05-02 - Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
Dodano: 2024-05-02 - Budowa I etapu zespołu kolumbariów w centralnej części Cmentarza Komunalnego Południowego w m. Antoninów Gmina Piaseczno
Dodano: 2024-05-02 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, (3 pustostany- III części).
Dodano: 2024-05-02