Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlano-konserwatorskich w piwnicach i na parterze Muzeum Historii Miasta Poznania - Oddziale Muzeum Narodowego w Poznaniu

Muzeum Narodowe w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-745 Poznań, Al. Marcinkowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 568 132 , fax. 618 515 898
  • Data zamieszczenia: 2019-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe w Poznaniu
    Al. Marcinkowskiego 9
    61-745 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 568 132, fax. 618 515 898
    REGON: 27597800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mnp.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlano-konserwatorskich w piwnicach i na parterze Muzeum Historii Miasta Poznania - Oddziale Muzeum Narodowego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlano-konserwatorskich w piwnicach (również gotyckich) i na parterze Muzeum Historii Miasta Poznania (Ratusza) – Oddziale Muzeum Narodowego w Poznaniu, zgodnie z Dokumentacją Projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej „STWiORB”) oraz Programem Prac Konserwatorskich, stanowiącymi Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozwolenia na zajęcie pasa drogowego oraz zgody Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu na wjazd w rejon Starego Rynku w Poznaniu objęty zakazem ruchu „B-1”. 3. Obiekt jest wpisany na do rejestru zabytków nieruchomych pod numerem A 7 decyzją z dnia 24.03.1971r. 4. Zamawiający posiada pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych, prac konserwatorskich i restauratorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków. 5. Zakres prac: Roboty budowlano – konserwatorskie w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, konserwatorskiej, instalacyjnej elektrycznej i instalacji niskoprądowych, instalacyjnej cieplnej, wodociągowej, kanalizacyjnej i wentylacyjnej swoim zakresem obejmują: 1) w pomieszczeniach parteru Ratusza nr 201, 202, 203, 204: – wykonanie instalacji elektrycznej, instalacji oświetleniowej, zasilania elementów ekspozycji; 2) w pomieszczeniach piwnic POZIOM -01 przeznaczonych na cele ekspozycyjne nr 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110:  oczyszczenie ścian i dezynfekcja, usunięcie nawarstwień malarskich sklepień (ściany z wątkiem ceglano – kamiennym i ceglanym),  rozbiórki posadzek i obudów fragmentów obudów kanałów podposadzkowych (rozebranie posadzek ceramicznych i podbetonów wraz z izolacją do konstrukcji posadzek w pom 101, 104, 105,107,108, 109)  wykonanie bruzd instalacyjnych,  wykonanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej, zasilania elementów ekspozycji – okablowanie  wykonanie instalacji alarmowych SAP, CCTV, SSNiW (instalacja okablowania)  wykonanie rozbiórek i przekuć ścian pom. 106, 110  wykonanie i montaż stolarki okiennej  wykonanie instalacji zasilającej piony c.o. podposadzkowo w kanałach  wykonanie instalacji wentylacji, (rozprowadzenie kanałów wentylacyjnych podposadzkowo)  wykonanie gł. linii zasilającej, przebudowa złącza kablowego, wykonanie gł. wył. prądu  opomiarowanie i sprawdzenie skuteczności wykonania okablowania wszystkich instalacji  remont studni odwodnienia (wyposażenie w nowe pompy i systemy czujników wraz wykonaniem nowej rewizji w posadzce) 3) dodatkowo w pomieszczeniu piwnic POZIOM -01: nr 109 – przeprowadzenie pełnej konserwacji ścian i sklepień pomieszczenia: – uzupełnienia i przemurowania ubytków ścian – oczyszczenie lica ścian, wykucie zaprawy ze spoin, oczyszczenie spoin, osuszenie ścian, odsalanie, wzmacnianie wątków, naprawa wątków muru, uzupełnienie i scalenie kolorystyczne lica muru i sklepień 4) w pomieszczeniach piwnic nr 113, 114, przeznaczonych na cele magazynowe: – wykonanie bruzd instalacyjnych, – wykonanie przejść i przekuć przez ściany dla instalacji logicznych i elektrycznych do pom. 04, 11, 206 – wykonanie instalacji zasilającej c.o. – wykonanie instalacji alarmowych SAP, CCTV, SSNiW (instalacja okablowania) – wykonanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej, zasilania elementów ekspozycji – okablowanie – opomiarowanie i sprawdzenie skuteczności wykonania okablowania wszystkich instalacji 5) w pomieszczeniach piwnic POZIOM -02 nr 111, 112, 01, 02, 04, 08, 09, 10, 11, przeznaczonych na pomieszczenia magazynowe, gospodarcze i socjalne: – skucie posadzek betonowych i podbudowy – wątki ceglane: wykonanie badań uzupełniających – architektoniczne, archeologiczne, wilgotnościowe, oczyszczenie i dezynfekcja – ściany i stropy tynkowane - usunięcie tynków, badania stanu wilgotności ścian, – wykonanie i montaż stolarki – wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej (rozprowadzenie kanałów wentylacyjnych), bez wyposażenia instalacyjnego (centrale wentylacyjne, wyposażenie instalacji chłodzącej) – wykonanie instalacji c.o – orurowanie – wykonanie instalacji alarmowych SAP, CCTV, SSNiW (instalacja okablowania) – wykonanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej, zasilania elementów ekspozycji – okablowanie – opomiarowanie i sprawdzenie skuteczności okablowania – wykonanie instalacji wod-kan, (bez wyposażenia – biały montaż) – remont studni odwodniania (wyposażenie w nowe pompy), – wykonanie podbudów posadzek – wykonanie izolacji poziomej przeciwwodnej posadzek, – wykonanie posadzek betonowych przemysłowych i okładzin posadzkowych – wykonanie i montaż drzwi p.poż – wydzielenie pomieszczenia serwerowni 11 (wykonanie ścian, stropów, posadzek z kompletem instalacji w zakresie okablowania) 6) w pomieszczeniach piwnic POZIOM -02: nr 03, 05, 06, 07 przeznaczonych na pomieszczenia magazynowe, gospodarcze i socjalne: – skucie posadzek betonowych i podbudowy – wątki ceglane: wykonanie badań uzupełniających – architektoniczne, archeologiczne, wilgotnościowe, – ściany tynkowane - usunięcie tynków, badania stanu wilgotności ścian, 7) dodatkowo w pomieszczeniach kotłowni nr 04, 111, 112: – wydzielenie drzwiami o odporności pożarowej, – wykonanie instalacji nawiewnej do kotła. 6. Dokumentacja Projektowa, STWiORB oraz Program Prac Konserwatorskich, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawierają opis wszystkich prac, jakie będą wykonywane w Ratuszu. Podstawą wyceny i przygotowania oferty będzie:  zakres prac wymieniony wyłącznie (!) w punkcie III.2 SIWZ, szczegółowo opisany w dołączonej do SIWZ Dokumentacji Projektowej, STWiORB i Programie Prac Konserwatorskich oraz pomocniczo  „okrojone” przedmiary robót, zawierające już wyspecyfikowane prace, o których mowa w pkt. III.2 SIWZ. 7. WYMOGI MAJĄCE NA CELU OCHRONĘ POUFNYCH INFORAMCJI UDOSTĘPNIANAYCH W TOKU POSTĘPOWANIA. Ze względu na to, że dokumentacja projektowa dotycząca instalacji systemów alarmowych zawiera informacje o charakterze „wrażliwym”, Zamawiający, mając na celu ochronę tych informacji, w oparciu o art. 8 ust. 2 i 2a w zw. z art. 37 ust. 6. ustawy PZP, nie udostępnia na stronie internetowej dokumentacji projektowej dot. systemów alarmowych: SSWiN – KD, SAP i CCTV. Aby uzyskać dostęp do dokumentacji objętej poufnością, każdy z Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi złożyć oświadczenie o zachowaniu poufności informacji, zgodnie z treścią Załącznika nr 8 do SIWZ. Po złożeniu tego oświadczenia, Wykonawca może odebrać płytę CD zawierającą dokumentację projektową systemów alarmowych w siedzibie Zamawiającego, bądź Zamawiający może ją przesłać za pośrednictwem poczty. 8. UWAGA! Wszystkie prace związane z instalacją nowego systemu bezpieczeństwa muszą być wykonywane w sposób zapewniający nieprzerwane i prawidłowe działanie funkcjonujących w Muzeum Historii Miasta Poznania systemów ochrony. 9. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie publiczne na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących bezpośrednio prace fizyczne przy realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia. Sposób dokumentowania zatrudniania tych osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań w zakresie zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności oraz sankcje z tytułu nie spełnienia tych wymagań określa wzór umowy – Załącznik nr 7 do SIWZ. 11. Wymagania dotyczące zawierania umów o podwykonawstwo określa wzór umowy – Załącznik nr 7 do SIWZ. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 14. Zamówienia podobne, udzielane w trybie art. 67 ust. 1pkt. 6 ustawy PZP. W ciągu 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, Zamawiający przewiduje powtórzenie podobnych robót budowlano-konserwatorskich zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, m in. w zakresie branż:  konstrukcyjno-budowlanej,  konserwatorskiej,  instalacyjnej elektrycznej i instalacji niskoprądowych,  instalacyjnej cieplnej, wodociągowej, kanalizacyjnej i wentylacyjnej Zamówienia zostaną udzielone pod warunkiem uzyskania przez Zamawiającego niezbędnych środków na ich sfinansowanie. Zamówienia te będą realizowane na zasadach umowy podstawowej, po negocjacjach z Wykonawcą umowy podstawowej dotyczących wynagrodzenia i terminu realizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Poznaniu, nr rachunku 89 1130 1088 0001 3026 9720 0015, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu AZ – 5/2019 na wykonanie robót budowlano-konserwatorskich w Ratuszu”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada: - koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego (zgodnie z art. 15 ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997, Dz. U Nr 114, poz. 740 ze zm.) - zezwolenie Państwowej Agencji Atomistyki na działalność polegającą na instalowaniu, stosowaniu i obsłudze urządzeń zawierających źródła promieniotwórcze (zgodnie z art. 4 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. – Prawo atomowe, Dz. U. 2001, Nr 3, poz. 18 ze zm.). W przypadku składania oferty przez konsorcjum warunek zostanie spełniony jeśli jeden z konsorcjantów będzie posiadał koncesję i zezwolenie lub jeden z członków konsorcjum będzie posiadał koncesję, a drugi zezwolenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach