Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlano - montażowych polegających na wykonaniu sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej oraz kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Zielonej w Oleśnie.

Gmina Olesna ogłasza przetarg

  • Adres: 46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3597841-44 w. 204 , fax. 034 3597283
  • Data zamieszczenia: 2015-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olesna
    ul. Pieloka 21 21
    46-300 Olesno, woj. opolskie
    tel. 034 3597841-44 w. 204, fax. 034 3597283
    REGON: 00052572500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlano - montażowych polegających na wykonaniu sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej oraz kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Zielonej w Oleśnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest wykonanie robót budowlano - montażowych polegających na wykonaniu sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej oraz kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Zielonej w Oleśnie. 3.2 Zakres robót: Roboty drogowe(rozbiórka i odbudowa nawierzchni), roboty ziemne, roboty montażowe: (sieć kanalizacji sanitarnej, sieć kanalizacji deszczowej, przyłącza wodociągowe). 3.3 Ogólna charakterystyka obiektu: SIEĆ WODOCIĄGOWA - montaż rur ciśnieniowych PVC-U łączonych na uszczelkę o śr. zewn. fi110, PN10 długość - 254,30m - przewiert sterowany przy użyciu rur osłonowych PEHD o śr. fi 225x20,5mm, długość - 10,00m - przeciąganie rur przewodowych PEHD o śr. fi 110x10,0, długość - 12,00m - hydrant p-poż nadziemny DN80 - 3 szt. - zasuwa sieciowa kołnierzowa DN150 - 2 szt. - zasuwa sieciowa kołnierzowa DN200 - 4 szt. - zasuwa hydrantowa kołnierzowa DN80 - 3 szt. PRZYŁĄCZA WODOCIĄGOWE - montaż rur ciśnieniowych PE o śr. zewn. fi50, długość - 17,00m; - montaż rur ciśnieniowych PE o śr. zewn. fi40, długość - 18,90m; - montaż monolitycznej studni wodomierzowej o śr. fi1000 - 1 szt. SIEĆ KANALIZACJI SANITARNEJ -kanały z rur PVC-U, DN200, SN8, SDR34, długość 234,10m -studnie rewizyjne fi1000, betonowe, z pierścieniem odciążającym oraz włazem D400 - 7 kpl -studnie inspekcyjne fi425, PP/PE, z pierścieniem odciążającym oraz włazem D400 - 6 kpl PRZYŁĄCZA KANALIZACJI SANITARNEJ -kanały z rur PVC-U, DN160, SN8, SDR34, długość łącznie 40,50m -studnie inspekcyjne fi315, PP/PE, z pierścieniem odciążającym oraz włazem D400 - 8 kpl SIEĆ KANALIZACJI DESZCZOWEJ -kanały z rur PVC-U, DN315, SN8, SDR34, długość 130,00m -kanały z rur PVC-U, DN250, SN8, SDR34, długość 127,70m -przykanaliki deszczowe z PVC-U, DN160, SN8, SDR34, długość łącznie 21,00m - 8 szt. -studnia rewizyjna fi1500, betonowa, z pierścieniem odciążającym oraz włazem D400 - 1 kpl -studnie rewizyjne fi1000, betonowe, z pierścieniem odciążającym oraz włazem D400 - 8 kpl -wpusty uliczne fi500, betonowe z osadnikiem z rusztem żeliwnym - 8 kpl 3.4 Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do siwz. 3.5 Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym pisemnego harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji przedmiotu zamówienia, 2) zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy, w tym zachowania określonych standardów materiałów oraz zachowanie jakości robót, określonych w dokumentacji w ilości i o parametrach nie niższych niż zadeklarowane w ofercie, 3) przedstawiania Zamawiającemu rysunków zamiennych dotyczących proponowanych zmian nieistotnych przed wykonaniem danego zakresu robót budowlanych wraz z uzyskaniem pisemnej akceptacji przed ich wprowadzeniem, 4) przystosowania terenu budowy (w tym gruntu) i zaplecza budowy w sposób niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia, 5) kierowania do wykonywania robót budowlanych wyłącznie osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie, 6) pokrycia wszelkich opłat i kar nałożonych przez właściwe podmioty, organy i instytucje za dokonane przez Wykonawcę: złamanie prawa, przekroczenie norm i przepisów w trakcie realizacji umowy oraz zawinione zaniedbania, 7) zabezpieczenia i właściwego oznakowania robót oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania placu budowy przez czas trwania realizacji zadania ze szczególnym uwzględnieniem ochrony zdrowia i życia ludzi, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 8) przekazania Zamawiającemu, przed wbudowaniem, zainstalowaniem lub użyciem materiałów, urządzeń lub obiektów: kompletu atestów, certyfikatów na znak bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych oraz gwarancji producentów na materiały i urządzenia wraz z ich zestawieniem oraz wszelkich innych dokumentów wymaganych przez specyfikację techniczną lub przepisy prawa, w tym ustawę o wyrobach budowlanych. Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się do stosowania materiałów zatwierdzonych przez Inwestora, zgodnie z przepisami prowadzenia dokumentacji budowlanej i dokumentowania w prowadzonej dokumentacji wszystkich inspekcji odpowiednich władz. Dokumenty te muszą być w każdej chwili dostępne na placu budowy, do wglądu Zamawiającego lub osób przez niego upoważnionych. Wgląd ten nie zwalnia Wykonawcy z jego odpowiedzialności i nie oznacza akceptacji znajdujących się tam wpisów. 9) Terminowego wykonania robót, a także usuwania wad, zgodnie z harmonogramem i ze wskazaniami Zamawiającego, 10) zabezpieczenia miejsca, w którym będzie znajdował się sprzęt przed dostępem osób trzecich, z wyjątkiem innych osób wykonujących w tym miejscu zlecone prace, w sposób zapewniający bezpieczne prowadzenie prac budowlanych, 11) uzyskania protokołów odbioru wykonanych robót, które są wymagane w świetle obowiązujących przepisów prawa. 3.6. Wykonawca będzie niezwłocznie informował Zamawiającego o wszelkich istotnych kwestiach dotyczących realizacji zamówienia. W szczególności Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego informowania o wszelkich szkodach powstałych podczas realizacji przez niego przedmiotu umowy 3.7. Zamawiający ma podczas realizacji inwestycji stałe prawo wstępu na własne ryzyko na plac budowy z zastrzeżeniem przestrzegania odpowiednich przepisów bezpieczeństwa. 3.8. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody powstałe, z przyczyn leżących po jego stronie lub po stronie osób i podmiotów z nim współpracujących, w robotach wykonywanych u Zamawiającego przez Podwykonawców oraz za szkody powstałe u osób trzecich. 3.9. Do momentu odbioru przedmiotu Umowy Wykonawca samodzielnie ponosi ryzyko swoich działań. Dotyczy to kradzieży dostarczonych przez niego lub dla niego materiałów, elementów oraz innych przedmiotów. Niniejsza regulacja obejmuje także przypadkową utratę lub uszkodzenie, jak np. w wyniku działania sił natury 3.10. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie pisemnie poinformować Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót, a także informować o zmianach i odstępstwach od przedłożonych projektów i dokumentów, stanowiących podstawę umowy, których wprowadzenie może okazać się konieczne. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek uzyskać na powyższe zmiany i odstępstwa pisemną zgodę Zamawiającego. 3.11. Roboty, które nie będą odpowiadały obowiązującym przepisom lub wymaganiom umownym, nie zostaną przez Zamawiającego odebrane - bez prawa do wynagrodzenia. Wykonawca jest zobowiązany, w zależności od żądania Zamawiającego, do dnia odbioru przedmiotu umowy dokonać zmian tych robót, usunąć je lub wykonać na nowo na swój koszt. Dokonanie odbioru przedmiotu umowy nie oznacza, iż Zamawiający potwierdził brak wad w robotach zrealizowanych przez Wykonawcę. 3.12. O ile wskazuje na to charakter wykonywanych przez Wykonawcę czynności, Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy, ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (np. odpadów betonowych, ziemi, gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wszystkie materiały nie nadające się do ponownego wbudowania i wymagające wywozu, a pochodzące z prowadzonych w ramach inwestycji robót, będą stanowiły własność Wykonawcy. 3.13. Dostawa wszystkich materiałów, zgodnie z projektem i specyfikacjami, poza wyraźnie wyłączonymi przez Zamawiającego, obciąża Wykonawcę. Wykonawca w ramach zamówienia umowy zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt i ryzyko materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca ubezpieczy i odpowiednio opakuje materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. 3.14. W celu udokumentowania realizacji poszczególnych etapów prowadzonych robót, Wykonawca winien prowadzić Dziennik budowy. Dziennik budowy powinien być uzupełniany na bieżąco zgodnie z postępem robót i weryfikowany wpisami przez Inspektora nadzoru. 3.15. Zamawiający dopuszcza w wyjątkowych uzasadnionych przypadkach wykonanie projektów zamiennych w sytuacji, kiedy jest to technicznie uzasadnione i nie było możliwe do przewidzenia na etapie przygotowania projektu. 3.16. Zgodnie z przepisami art.29 ust.3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza skala danie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji pochodzące od konkretnych producentów, określają przykładowe parametry jakościowe i cechy użytkowe. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: (nie dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: olesno.biuletyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach