Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlano - montażowych dla zadanie inwestycyjne pn.: „Dobudowa oświetlenia drogowego w Nowym Targu ”

Gmina Miasto Nowy Targ ogłasza przetarg

  • Adres: 34400 Nowy Targ, ul. Krzywa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 611 244 , fax. 182 662 312
  • Data zamieszczenia: 2017-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Nowy Targ
    ul. Krzywa 1
    34400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 182 611 244, fax. 182 662 312
    REGON: 52395600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlano - montażowych dla zadanie inwestycyjne pn.: „Dobudowa oświetlenia drogowego w Nowym Targu ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - montażowych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Dobudowa oświetlenia drogowego w Nowym Targu”. 2. W części I zamówienia - prace wykonawcze obejmują w szczególności dobudowę oświetlenia drogowego na os. Oleksówki i Gazdy. 1/ Dobudowa oświetlenia drogowego na os. Oleksówki (wzdłuż żółtego szlaku). Zakres zadania obejmuje wykonanie oświetlenia drogowego napowietrzno - kablowego na istniejących i projektowanych słupach na długości ok.300 m, w szczególności wykonanie: a) montażu słupów oświetleniowych – 6 szt, b) montażu opraw oświetleniowych energooszczędnych typu LED z wysięgnikami – 8 szt, c) montażu przewodu linii napowietrznej – ok. 38 m, d) ułożenie kabla ziemnego w poboczu drogi – ok. 236 m, e) montażu szafy sterowniczej na słupie – 1 szt, f) wykonanie wycinki oraz przycięcia gałęzi niektórych drzew. 2/ Dobudowa oświetlenia drogowego na os. Oleksówki (nad prewentorium). Zakres zadania obejmuje wykonanie linii napowietrznej oświetlenia na istniejących i projektowanych słupach na długości ok. 90 m, w szczególności: a) montażu słupów oświetleniowych – 2 szt, b) montażu opraw oświetleniowych energooszczędnych typu LED z wysięgnikami – 3 szt, c) montażu przewodów linii napowietrznej – ok. 87 m, d) wykonanie przycinki gałęzi niektórych drzew. 3/ Dobudowa oświetlenia drogowego na os. Gazdy (dz. ewid. nr 8042). Zakres zadania obejmuje wykonanie montażu opraw oświetleniowych z przewodem zasilającym na istniejących słupach na długości ok. 250 m, w szczególności: a) demontażu starych i montaż nowych opraw oświetleniowych typu LED na istniejących słupach – 3 szt, b) montażu opraw oświetleniowych typu LED z wysięgnikami – 6 szt, c) montażu przewodów zasilających linii napowietrznej – ok. 244 m, d) montażu szafki sterowniczej oświetlenia z wyposażeniem – 1 szt. 2. W części II zamówienia - prace wykonawcze obejmują w szczególności dobudowę oświetlenia drogowego na os. Niwa, os. Buflak i ul. Słoneczna. 1/ Dobudowa oświetlenia drogowego ul. Klikuszówka (od ul. Grel do drogi krajowej DK47”Zakopianka”). Zakres zadania obejmuje wykonanie linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na istniejących i projektowanych słupach na długości ok. 330 m, w szczególności: a) montażu słupów oświetleniowych – 7 szt, b) montażu opraw oświetleniowych typu LED – 10 szt, c) montażu przewodów linii napowietrznej – ok. 324 m, d) wykonanie wycinki oraz przycinki gałęzi niektórych drzew . 2/ Dobudowa oświetlenia drogowego na os. Niwa (droga dz. ewid. nr 2101, 2102). Zakres zadania obejmuje wykonanie linii oświetlenia drogowego napowietrzno – kablowej na projektowanych słupach na długości ok. 90 m, w tym: a) montażu słupów oświetleniowych – 2 szt, b) montażu opraw oświetleniowych typu LED z wysięgnikami – 2 szt, c) montażu przewodu linii napowietrznej – ok. 34 m, d) ułożenie kabla ziemnego w poboczu drogi – ok. 63 m, 3/ Dobudowa oświetlenia drogowego ul. Słonecznej. Zakres zadania obejmuje wykonanie montażu oprawy oświetleniowej z przewodem zasilającym na istniejących słupach sieci OSD o długości ok. 150 m. 4/ Dobudowa oświetlenia drogowego na os. Buflak – etap II. Zakres zadania obejmuje wykonanie linii napowietrznej oświetlenia drogowego na istniejących słupach na długości ok. 250 m, w tym: a) montażu opraw oświetleniowych typu LED z wysięgnikami – 7 szt, b) montażu przewodów linii napowietrznej – ok. 250 m, c) wykonanie wycinki oraz przycinki gałęzi niektórych drzew. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa wykonana przez mgr inż. Józefa Cybulskiego ZHU „TECEL” ul. Orkana 18/56, 34-700 Rabka Zdrój. 5. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ rozliczenie budowy kosztorysowe, przy składnikach cenotwórczych podanych w ofercie do przetargu, 2/ wynagrodzenie nie przysługuje za roboty niewykonane jako zbędne, choć objęte kosztorysem ofertowym oraz specyfikacją, 3/ wykonawca poniesie wszelkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotowych robót budowlanych, w tym między innymi: koszty niezbędnych badań i sprawdzeń, koszty zaopatrzenia w konieczne media, itd. i muszą one być uwzględnione w oferowanej przez wykonawcę cenie, 4/ wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót oraz szczegółowymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, b) wywozu i składowania ziemi, gruzu we własnym zakresie, d) sprawdzenia przed zamówieniem materiału, wymiarów rzeczywistych i zweryfikowania na tej podstawie zamawianych ilości, e) wykonania pełnego zakresu robót przedstawionych w specyfikacji przedmiotu zamówienia, a niezbędnych do zrealizowania zamówienia, f) zabezpieczenia wszelkich niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy materiałów (oznacza to również poniesienie przez wykonawcę wszelkich z tym związanych kosztów), g) zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy, h) stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie – posiadających świadectwa i certyfikaty, w razie jakichkolwiek wątpliwości co do interpretacji projektu, należy się skontaktować z projektantem, 5/ zdemontowane urządzenia oświetlenia ulicznego należy dostarczyć na miejsce wskazane przez zamawiającego do 5 km i przekazać protokołem zamawiającemu, 6/ wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowego wykonania prac lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, 7/ wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, 8/ wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną inwestycji, wraz z założeniem reperów roboczych i wytyczeniem głównych osi aż do uzyskania geodezyjnego operatu podwykonawczego łącznie z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno Kartograficznej. Operat geodezyjny należy dostarczyć również w wersji cyfrowej w plikach .dwg, pdf, 9/ wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy prac, 10/ wykonawca udzieli minimum 5 letniego okresu rękojmi i gwarancji na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i wbudowane materiały, 11/ w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem „lub równoważne” albo „nie gorsze niż”. Zamawiający, mając na uwadze, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jej załącznikach tj. projektach, opisach technicznych, rysunkach, przedmiarach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia – dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać co najmniej parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od jej założeń. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne lub lepsze. Wszystkie materiały i urządzenia, które będą wbudowane lub zainstalowane, muszą  wcześniej być zaakceptowane przez zamawiającego w formie pisemnej. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. czynności wskazanych w przedmiarze robót (tabeli elementów rozliczeniowych). 1/ W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy co do spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w rozdziale II ustępie 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót objętych zamówieniem. 2/ W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ustępie 5 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego, przy czym oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy i/lub b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), przy czym kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. poz. 922) (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników), jednakże informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania i/lub c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 3/ W przypadku niespełnienia przez wykonawcę wymogu wskazanego w ustępie 4, a w szczególności w przypadku odmowy przedłożenia zamawiającemu do wglądu lub nieprzedłożenia w terminie do wglądu któregokolwiek z dowodów określonych wyżej, zamawiający przewiduje sankcje określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1/ dla części I - 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych), 2/ dla części II- 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych). Wykonawcy składający ofertę w części I, II zobowiązani są wpłacić wadium w odpowiedniej kwocie dla każdej części zamówienia, dla której mają zamiar złożyć ofertę. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PeKaO S.A. I o/Nowy Targ Al. Tysiąclecia 35A konto nr 08124015741111000007897577. Kserokopię wpłaty lub kserokopię wadium w innej formie należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu (poręczenie, gwarancja) zatwierdzonej przez zamawiającego, odpowiednie dokumenty w formie oryginału muszą być złożone za potwierdzeniem u Pani mgr Ewy Balickiej pok. 109 I p. w terminie składania oferty. Przyjęcie dokumentu przez Wydział Finansowy nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach