Przetargi.pl
Wykonanie robót bud.na placach zabaw w przedszkolu nr 48 przy ul. Szaserów 119 i przedszkolu nr 178 przy ul. Londyńskiej 10 w ramach zadania pn. „Zakup i montaż urządzeń zabawowych dla przedszkoli

Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, Grochowska 274
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe
    Grochowska 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 015259640
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót bud.na placach zabaw w przedszkolu nr 48 przy ul. Szaserów 119 i przedszkolu nr 178 przy ul. Londyńskiej 10 w ramach zadania pn. „Zakup i montaż urządzeń zabawowych dla przedszkoli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Wykonanie robót budowlanych na placach zabaw w przedszkolu nr 48 przy ul. Szaserów 119 i przedszkolu nr 178 przy ul. Londyńskiej 10 w ramach zadania pn. „Zakup i montaż urządzeń zabawowych dla przedszkoli”.Przedmiotem inwestycji są place zabaw w dwóch przedszkolach przy ul. Szaserów 119 i ul. Londyńskiej 10. Celem inwestycji jest remont nawierzchni i doposażenie ogrodów przedszkolnych w nowe urządzenia zabawowe.Zestawienie powierzchni• przedszkole nr 48 przy ul. Szaserów 119 - powierzchnia placu zabaw 488,9 m2, w tym nawierzchnia poliuretanowa 260,8 m2 i nawierzchnia trawnika 228,1 m2, • przedszkole nr 178 przy ul. Londyńskiej 10 – powierzchnia z mat przerostowych ok. 50 m2.2. Ze względów ekonomicznych inwestycję podzielono na dwa zadania gwarantowane i opcjonalne:1) Zamówienie podstawowe (gwarantowane):1.1) Dla przedszkola nr 48 przy ul. Szaserów 119:a) Prace przygotowawcze tj. zabezpieczenie terenu budowy - BHP, sporządzenie planu BIOZ, przygotowanie zaplecza, wytyczenie geodezyjne.b) Prace rozbiórkowe wraz z wywiezieniem z ternu budowy, utylizacją lub przekazaniem do recyklingu materiału z rozbiórki. Demontaż urządzenia zabawowego, fundamentów po wcześniej zdemontowanych urządzeniach, ławek piaskownicy oraz nawierzchni z prefabrykowanych płyt poliuretanowych oraz częściowe usunięcie istniejącej podbudowy - w zależności od docelowej grubości warstwy elastycznej nawierzchni bezpiecznej.c) Zakup, dostawa i montaż nowego wyposażenia tj.: zestawu zabawowego „okręt”, piramidy linowej, bujaka „terenówka”, półkul z EPDM (do wzoru strąki fasoli), tablicy z regulaminem,d) Demontaż i ponowny montaż istniejących urządzeń zabawowych tj. huśtawki „bocianie gniazdo” i zestawu zabawowego o wym. ok. 2,8x0,9x1,2 m.e) Remont piaskownic (naprawa muru, wymiana ławek, wymiana pisku).f) Wybudowanie podbudowy pod nawierzchnię poliuretanową.g) Wybudowanie nawierzchni bezpiecznej, poliuretanowej, bezspoinowej, wykonanej w miejscu wbudowania, kolorowej, otoczonej istniejącymi obrzeżami betonowymi, w tym wykonanie płytek dekoracyjnych gra w klasy oraz wzoru strąki fasoli.h) Założenie trawnika z rolki wraz z uzupełnieniem ziemią ogrodniczą pola po zdemontowanych płytach poliuretanowych.i) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej, w tym uzyskanie certyfikatu z kontroli pomontażowej stwierdzającego wysokie bezpieczeństwo placu zabaw.1.2) Dla przedszkola nr 178 przy ul. Londyńskiej 10:a) Prace przygotowawcze tj. zabezpieczenie terenu budowy - BHP, sporządzenie planu BIOZ, przygotowanie zaplecza, wytyczenie geodezyjne.b) Demontaż i ponowny montaż mat przerostowych (na cele montażu bujaka „helikopter”) oraz odtworzenie trawnika.c) Zakup, dostawa i montaż maty przerostowej, kolor czarny wraz z wykonaniem podłoża i trawnika (powierzchnia 50 m2),d) Zakup, dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych tj. zestawu sprawnościowego i urządzenia na sprężynach „helikopter”.e) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej, w tym uzyskanie certyfikatu z kontroli pomontażowej, stwierdzającego wysokie bezpieczeństwo w części urządzeń wymienionych w podpunkcie 1.2 d.2) Zamówienie opcjonalne – prawo opcji (dla przedszkola nr 48 przy ul. Szaserów 119)a) Zakup, dostawa i montaż urządzeń zabawowych tj. zestawu do zabawy piskiem 1 i zestawu do zabawy piaskiem 2 oraz wyposażenie dwóch piaskownic w plandeki ochronne. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej. b) Zakup, dostawa i montaż piłkochwytu wys. 4 m wraz z siatką oraz dwóch bramek piłkarskich. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.Szczegółowy opis oraz zakres robót określa załącznik nr 9 do SWZ: a) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ);b) Dokumentacja projektowa: - projekt wykonawczy pn. Modernizacja ogrodu przedszkola nr 48 „Zielony Groszek” ul. Szaserów 119, Warszawa dz. nr 4 obrębu 30408 , - opis pn. Doposażenie w urządzenia zabawowe placu zabaw w Przedszkolu nr 178 przy ul. Londyńskiej 10, - przedmiar robót;c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej :a) w okresie ostatnich 5 lat przed lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali dwie roboty budowlane polegające na wybudowaniu lub przebudowaniu placu zabaw, w zakresie których było między innymi wykonanie nawierzchni poliuretanowej, o wartości nie mniejszej niż350 000,00 zł brutto każda.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach