Przetargi.pl
Wykonanie robót bitumicznych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 14100 Ostróda, ul. Grunwaldzka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 6462414 , fax. 896 421 762
  • Data zamieszczenia: 2018-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Grunwaldzka
    14100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 6462414, fax. 896 421 762
    REGON: 51075119000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót bitumicznych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.„Wykonanie robót bitumicznych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie” w tym: 1)Część Nr 1: Remont ulicy Parkowej m. Morąg. 2)Część Nr 2: Remont drogi m. Zwierzewo. 3)Część Nr 3: Remont drogi 1215N Morąg- Wola Kudypska 2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: 1)zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy); 2)utrzymanie ładu i porządku w trakcie prowadzenia robót na terenie budowy oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót; 3)przy rozbieraniu krawężnika i ławy betonowej należy zachować należytą staranność aby nie uszkodzić nawierzchni bitumicznej. W przypadku uszkodzenia nawierzchni Wykonawca dokona naprawy na własny koszt; 4)uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót; 5)Wykonawca zabezpieczy przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej znajdujące się na terenie budowy, a w przypadku zniszczenia odtworzy je na własny koszt; 6)prowadzenie robót nie może uniemożliwiać dojazdu i dojścia do posesji; 7)Wszystkie materiały pochodzące z rozbiórek stanowią własność Zamawiającego, Wykonawca w swoim zakresie zutylizuje jedynie nadmiar mas ziemnych. Materiały pochodzące z rozbiórek należy dostarczyć do Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu, ul. 3 Maja 11, 14-300 Morąg (dot. cz. 1 i 3) i Obwodu Drogowego nr 1 w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62A (dot. cz. Nr 2) lub na place składowe na odl. określoną w pomocniczym przedmiarze robót (zał. nr 1a, 1b, 1c). 3.Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a uPzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a uPzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim wykonywaniu robót budowlanych, zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: brak.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do siwz); 2)kosztorys ofertowy - zał. Nr 1a, 1b, 1c. 3)w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii; 4)w przypadku ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach