Przetargi.pl
Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - paczka nr 4

Zakład Komunalny "PGM" ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, Bałtycka 8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny "PGM"
    Bałtycka 8
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    REGON: 271570664
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zkpgm.bip.chorzow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - paczka nr 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - Roboty dekarsko - blacharskie BOM Chorzów Stary + BOM Chorzów II. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana dalej SWZ), a także dokumentacja techniczna – będąca załącznikiem nr 9 do SWZ. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - Roboty dekarsko - blacharskie BOM Śródmieście + BOM Różanka. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana dalej SWZ), a także dokumentacja techniczna – będąca załącznikiem nr 9 do SWZ. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - Roboty dekarsko - blacharskie BOM Ruch + BOM Hajduki. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana dalej SWZ), a także dokumentacja techniczna – będąca załącznikiem nr 9 do SWZ. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - Roboty murowo-tynkowe BOM Chorzów Stary + BOM Chorzów II. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana dalej SWZ), a także dokumentacja techniczna – będąca załącznikiem nr 9 do SWZ. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - Roboty murowo-tynkowe BOM Śródmieście + BOM Różanka. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana dalej SWZ), a także dokumentacja techniczna – będąca załącznikiem nr 9 do SWZ. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - Roboty murowo-tynkowe BOM Ruch + BOM Hajduki. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana dalej SWZ), a także dokumentacja techniczna – będąca załącznikiem nr 9 do SWZ. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - Roboty ślusarskie BOM Chorzów Stary, BOM Chorzów II, BOM Śródmieście, BOM Różanka, BOM Ruch, BOM Hajduki. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana dalej SWZ), a także dokumentacja techniczna – będąca załącznikiem nr 9 do SWZ. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - Roboty stolarskie BOM Chorzów Stary, BOM Chorzów II, BOM Śródmieście, BOM Różanka, BOM Ruch, BOM Hajduki. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana dalej SWZ), a także dokumentacja techniczna – będąca załącznikiem nr 9 do SWZ. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - Naprawa nawierzchni i chodników BOM Chorzów Stary, BOM Chorzów II, BOM Śródmieście, BOM Różanka, BOM Ruch, BOM Hajduki. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana dalej SWZ), a także dokumentacja techniczna – będąca załącznikiem nr 9 do SWZ. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:Część nr 1 - 7 400,00 złCzęść nr 2 - 8 200,00 złCzęść nr 3 - 4 600,00 złCzęść nr 4 - 6 100,00 złCzęść nr 5 - 6 300,00 złCzęść nr 6 - 4 200,00 złCzęść nr 7- 1 700,00 złCzęść nr 8 - 3 400,00 złCzęść nr 9 - 2 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust.1, art. 109 ust. 1 pkt 1) i 4) ustawy PZP i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2021r., poz. 835) oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia tego warunku w postępowaniu.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia tego warunku w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia tego warunku w postępowaniu.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż:a) w ciągu 5 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał:- Część nr 1 - roboty dekarsko – blacharskie o zsumowanej wartości brutto nie niższej niż 340 000,00 zł,- Część nr 2 - roboty dekarsko – blacharskie o zsumowanej wartości brutto nie niższej niż 380 000,00 zł,- Część nr 3 - roboty dekarsko – blacharskie o zsumowanej wartości brutto nie niższej niż 210 000,00 zł.Wykonawca składający ofertę np. na 3 części, winien wykazać wykonanie ww. robót w różnych częściach, których zsumowana wartość będzie wynosić 930 000,00 zł brutto (tj. suma ww. wymagań w poszczególnych częściach). Zamawiający nie stawia wymagań dot. minimalnej ilości robót - do spełnieniaww. warunku, wystarczy wykonanie 1 roboty o wartości i zakresie podanym powyżej.- Część nr 4 - roboty murowo - tynkowe o zsumowanej wartości brutto nie niższej niż 280 000,00 zł,- Część nr 5 - roboty murowo - tynkowe o zsumowanej wartości brutto nie niższej niż 290 000,00 zł,- Część nr 1 - roboty murowo - tynkowe o zsumowanej wartości brutto nie niższej niż 200 000,00 zł.Wykonawca składający ofertę np. na ww. 3 części, winien wykazać wykonanie ww. robót w różnych częściach, których zsumowana wartość będzie wynosić 770 000,00 zł brutto (tj. suma ww. wymagań w poszczególnych częściach). Zamawiający nie stawia wymagań dot. minimalnej ilości robót - do spełnieniaww. warunku, wystarczy wykonanie 1 roboty o wartości i zakresie podanym powyżej.- Część nr 7 - roboty ślusarskie o zsumowanej wartości brutto nie niższej niż 80 000,00 zł. Zamawiający nie stawia wymagań dot. minimalnej ilości robót - do spełnienia ww. warunku, wystarczy wykonanie 1 roboty o wartości i zakresie podanym powyżej.- Część nr 8 - roboty stolarskie o zsumowanej wartości brutto nie niższej niż 150 000,00 zł. Zamawiający nie stawia wymagań dot. minimalnej ilości robót - do spełnienia ww. warunku, wystarczy wykonanie 1 roboty o wartości i zakresie podanym powyżej.- Część nr 9 - roboty polegające na naprawie nawierzchni i chodnikówo zsumowanej wartości brutto nie niższej niż 90 000,00 zł. Zamawiający nie stawia wymagań dot. minimalnej ilości robót - do spełnienia ww. warunku, wystarczy wykonanie 1 roboty o wartości i zakresie podanym powyżej.wraz z załączeniem dowodu/ów określającego/ych, czy ww. robota/y została/y wykonana/e należycie, w szczególności informacji o tym czy robota/y została/y wykonana/e zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (dot. części nr 1-9).ORAZb) dysponuje 1 kierownikiem robót z uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej – dot. części nr 1-9.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach