Przetargi.pl
„Wykonanie robót awaryjnych na terenie Miasta Jastrzębia-Zdroju”

Miasto Jastrzębie Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, Al. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 47 85 133 , fax. 32 47 85 350
  • Data zamieszczenia: 2019-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jastrzębie Zdrój
    Al. Józefa Piłsudskiego 60
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 32 47 85 133, fax. 32 47 85 350
    REGON: 27625535800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastrzebie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie robót awaryjnych na terenie Miasta Jastrzębia-Zdroju”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie robót awaryjnych na terenie całego Miasta Jastrzębia-Zdroju. Teren objęty robotą obejmuje działki na terenie Miasta, będące własnością Gminy Jastrzębie-Zdrój. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W zakresie robót awaryjnych może nastąpić konieczność wykonania następujących czynności: - uzupełnienie pokryw włazu nastudziennego - uzupełnienie kraty ( rusztów) ściekowej na wpuście ulicznym - regulacja wpustów ulicznych i studni rewizyjnych, kanalizacyjnych - awaryjne czyszczenie urządzeń odwadniających - przepusty, ścieki przykrawężnikowe, kanalizacja deszczowa, wpusty uliczne, udrożnienie studni chłonnych, zbiorników odparowujących - zabezpieczenie wyrw, wykopów - ustawianie tablic informacyjnych - awaryjne zamknięcia ulic - awaryjne naprawy chodników z płytek 50 x50 , kostki brukowej - awaryjne naprawy krawężników drogowych i obrzeży - awaryjne naprawy schodów - awaryjne naprawy i remonty ciągów kanalizacji deszczowej - awaryjne oczyszczanie rowów z namułu - awaryjne naprawy i remonty przepustów - usuwanie szkód po wypadkach samochodowych - usuwanie szkód po powodziach - likwidacja zalewisk - zasypywanie wyrw w jezdniach, poboczach - naprawa poboczy gruntowych - usuwanie wiatrołomów - naprawa i remonty uszkodzonych barier energochłonnych, schodowych, betonowych i poręczy mostowych - awaryjne wymiany gruntów - inne nieprzewidziane losowo przypadki UWAGA: Wymagana jest dyspozycyjność na terenie Miasta całą dobę przez cały okres realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ oraz formularz stanowiący wyliczenie całkowitej wartości zamówienia – załącznik nr 1a do SIWZ, Wykonawca winien skalkulować cenę oferty z uwzględnieniem ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2177) wraz z przepisami wykonawczymi do niej. 2) oświadczenie wymienione w pkt. 9 ppkt 1 lit. a) niniejszej SIWZ tj: według załącznika nr 2 i załącznika nr 3 – dotyczące wykonawcy oraz innych podmiotów, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego określonych w art. 22a ustawy PZP, 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 8.3 ppkt. 2 SIWZ, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego – według załącznika nr 5 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo - zgodnie z pkt. 10 ppkt 4 niniejszej SIWZ – według załącznika nr 4 do SIWZ. 5) dokumenty potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, – zgodnie z postanowieniami pkt 9 ppkt.3 SIWZ – według załącznika nr 7, 8 oraz 9 do SIWZ 6) Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach