Przetargi.pl
WYKONANIE REWITALIZACJI WRAZ Z MODERNIZACJĄ PODDASZY NA MIESZKANIA KOMUNALNE ORAZ TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU PRZY UL. RZĄDOWEJ 10 W ŁOMŻY.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Poznańska 141 141
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2010-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy
    ul. Poznańska 141 141 141
    18-400 Łomża
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mpgkim.lomza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE REWITALIZACJI WRAZ Z MODERNIZACJĄ PODDASZY NA MIESZKANIA KOMUNALNE ORAZ TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU PRZY UL. RZĄDOWEJ 10 W ŁOMŻY.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest:: wykonanie rewitalizacji wraz z modernizacją poddaszy na mieszkania komunalne oraz termomodernizacji budynku przy ul. Rządowej 10 w Łomży, polegający na wykonaniu: 1.1 Modernizacji poddaszy na mieszkania komunalne obejmującej : - roboty budowlane, - roboty w zakresie instalacji c.o., c.w.u., z.w., kanalizacji sanitarnej, - roboty w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych. 1.2.Wiatrołapów. 1.3.Remontu (malowania) klatek schodowych. 1.4.Wymiany stolarki okiennej w piwnicach. 1.5.Ocieplenia ścian budynku wraz z remontem balkonów. 1.6. Robót w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych. 2.Zakres robót do wykonania: 2.1. wymiana pokrycia dachu - ok.440,0m2 2.2. adaptacja poddasza na mieszkania - ok.300,0m2 2.3.wykonanie wiatrołapów - do dwóch klatek schodowych. 2.4.malowanie klatek schodowych - ok.310,0m2, 2.5.udrożnienie przewodów wentylacyjnych - ok. 430m, 2.6.wymiana okien w piwnicach - ok. 4,3m2. 2.7.wykonanie ocieplenia ścian budynku - ok.720,0m2. 2.8.wykonanie remontu balkonów - ok.7,2m2. 2.9.przebudowa instalacji elektrycznych i teletechnicznych - do 18 lokali. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów określonych w PT opracowanym przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe Miastoprojekt - Lublin spółka z o.o. 20-481 Lublin, ul.K.Olszewskiego 1b.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 18 000 zł. 1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do 10.05.2010r. do godz. 9:00 . 2.Wadium musi obejmować okres związania ofertą 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy nr konta: 24 1060 0076 0000 3210 0016 4072. 6.Wadium wnoszone w pieniądzu powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem składania ofert. 7.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty. 8.Wadium wnoszone w gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach , gwarancjach bankowych i poręczeniach określonych w punkcie 5 nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. Powyższe wadium musi być wpłacone na konto Zamawiającego w terminie 14 dni od daty dostarczenia pisemnego żądania zapłaty, zawierającego oświadczenie sporządzone na podstawie art. 46 ust. 5 ustawy . 9.Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: 1)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie 2)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy . 10.Wykonawcy biorący udział w przetargu otrzymują zwrot wadium na warunkach określonych w art.46 Ustawy . 11.Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mpgkim.lomza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach