Przetargi.pl
Wykonanie rewaloryzacji zieleni fosy i międzymurza Starego Miasta w Warszawie (od Barbakanu do ul. Mostowej)

Zarząd Terenów Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-281 Warszawa, ul. Jezuicka 1/3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5568322 , fax. 022 5568373
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Publicznych
    ul. Jezuicka 1/3 1/3
    00-281 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5568322, fax. 022 5568373
    REGON: 00104969210000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ztp.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie rewaloryzacji zieleni fosy i międzymurza Starego Miasta w Warszawie (od Barbakanu do ul. Mostowej)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rewaloryzacji zieleni fosy i międzymurza Starego Miasta w Warszawie (od Barbakanu do ul. Mostowej), które obejmuje wykonanie gospodarki drzewostanem, założenie trawników, wykonanie nasadzeń krzewów, dostarczenie oraz ustawienie elementów małej architektury, roboty drogowe, wykonanie oświetlenia. Zamówienie realizowane będzie na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków pod nr A-3361 decyzją z 01.07.1965 roku. W zakres prac wchodzi m.in.: - karczowanie krzewów 62,2 m2, - karczowanie drzew 37 szt. - wywóz drewna z karczowania oraz oczyszczenie terenu, - rozbiórka istniejących nawierzchni, - wykonanie nawierzchni z kostki granitowej na powierzchni 773 m2, - wzmocnienie trawnika warstwą NETLON ATS 400, - sadzenie drzew liściastych form piennych 6 sztuki - sadzenie krzewów liściastych i iglastych form naturalnych 47 sztuk - sadzenie krzewów liściastych okrywowych 7.887 sztuk - sadzenie roślin okrywowych na powierzchni 32,5 m2 - założenie trawników dywanowych siewem na powierzchni 2180,9 m2 - dostawa oraz montaż ławek parkowych, - pielęgnacja w okresie gwarancyjnym - dostawa oraz montaż koszy na śmieci, - dostawa oraz montaż koszy na psie odchody, - demontaż istniejących słupów oświetleniowych, - roboty związane z wykonaniem nowego oświetlenia (16 sztuk latarni) w tym m.in. ułożenie rur ochronnych, montaż przepustów kablowych, montaż słupów oświetleniowych, opraw oświetleniowych, przewodów do opraw, ułożenie kabli, montaż tablic bezpiecznikowych. Uwaga: zgodnie z opinią Stołecznego Konserwatora Zabytków na terenie objętym zamówieniem ustawione zostaną kosze na śmieci wzór Agora 03216 (poz. 6 zał. 8 c do SIWZ - nieaktualne jest stwierdzenie lub równoważne) oraz kosze na psie odchody wzór KMOP 45 (poz. 7 zał. 8 c do SIWZ - nieaktualne jest stwierdzenie lub równoważne) w kolorach dopasowanych do kolorystyki ławek parkowych - korpus kosza ciemny, natomiast klapka jaśniejsza. Dla zachowania jednolitego wyposażenie całości fosy i międzymurza Starego Miasta konieczne jest zastosowanie identycznych ławek parkowych, koszy na śmieci, kosze na psie odchody jak te, które zostały zamontowane w 2008 roku na odcinku od Pl. Zamkowego do Barbakanu. Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia: - Zaleca się wykonawcom zapoznanie się z warunkami lokalnymi, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia. - Na terenie objętym zamówieniem znajduje się automatyczna sieć zraszająca. - Wykonawca zobowiązany będzie do uczestnictwa w koordynacjach technicznych organizowanych przez Zamawiającego dla potrzeb realizacji remontu konserwatorskiego Barbakanu. Gwarancja: Wykonawca powinien udzielić na wykonane: - roboty budowlano-montażowe, użyte materiały drogowe, słupy z wysięgnikami oświetleniowe - gwarancji na okres 60 miesięcy - elementy małej architektury (ławki, kosze na śmieci, kosze na psie - gwarancji na okres 24 miesiące - kable oświetleniowe i oprawy oświetleniowe - gwarancji na okres 12 miesięcy - roboty ogrodnicze oraz materiał roślinny - gwarancji na okres 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 30.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy; 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz spełniają warunki dodatkowe: 2.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.1.1. posiadają uprawnienie do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.3. wykażą, iż w okresie ostatnich 5 lat do dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali: - minimum dwa zamówienia dotyczące wykonania robót drogowych, z których każde obejmuje wykonanie nawierzchni chodników z płyt betonowych wraz z ustawieniem obrzeży betonowych na powierzchni minimum 500 m2 oraz - minimum dwa zamówienia dotyczące wykonania robót ogrodniczych, z których każde obejmuje posadzenie krzewów minimum 7.000 sztuk i zakładanie trawników minimum 1500 m2. - minimum dwa zamówienia dotyczące realizacji oświetlenia w tym co najmniej jedno winno dotyczyć dostarczenia oraz montażu minimum 10 latarni (słupy i oprawy) wraz z układaniem linii kablowych Zrealizowane zamówienia należy wykazać wg załączonego wzoru nr 4 do SIWZ. 2.4. wykażą, iż dysponują kadrą techniczną do wykonania zamówienia, tzn: - 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej, która odbyła co najmniej dwuletnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z dnia 30.06.2004 r. nr 150 poz. 1579) lub posiada zaświadczenie o którym mowa w § 13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. (Dz. U. z dnia 30 czerwca 2004 r.), pełniącą funkcję kierownika budowy -1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót. elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych która odbyła co najmniej dwuletnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z dnia 30.06.2004 r. nr 150 poz. 1579) lub posiada zaświadczenie o którym mowa w § 13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. (Dz. U. z dnia 30 czerwca 2004 r.) - 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót ogrodniczych posiadającą tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów, obejmujących wiadomości w zakresie konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej oraz odbytą po zakończeniu studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków lub posiadająca zaświadczenie o którym mowa w § 13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. (Dz. U. z dnia 30 czerwca 2004 r.) Wykaz kadry technicznej należy przedstawić wg załączonego wzoru nr 5 do SIWZ. 2.5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 2.5.1 udokumentują osiągnięcie, w okresie ostatnich 3 lat obrotowych tj. od 2006 r.,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przychodu ze sprzedaży produktów (dla wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychodu z działalności (dla wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu) min. łącznie w ww. okresie 3.900.000,00 zł., wg załączonego wzoru 6a i 6b do SIWZ. 2.6. wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; Uwaga: Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń niżej wymienionych w niniejszym ogłoszeniu będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki, stosując zasadę spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1. 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy -wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ. 3. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 8. Potwierdzenie wniesienia wadium, 9. Wykaz zamówień - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. 10. Wykaz osób,- wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Do wykazu należy załączyć, o ile zachodzi taka okoliczność, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób wymienionych w wykazie. 11. Informacja finansowa wraz z dokumentami wymienionymi w załączniku (w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzającymi dane finansowe - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6a i 6b do SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztp.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach