Przetargi.pl
Wykonanie renowacji wielorodzinnych budynków mieszkalnych - kamienicy frontowej i oficyn położonych w obrębie posesji Rynek 18 na Starym Mieście w Sieradzu

Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, pl. Wojewódzki 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (043) 8266165 , fax. 043 822-30-05
  • Data zamieszczenia: 2010-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
    pl. Wojewódzki 1 1
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. (043) 8266165, fax. 043 822-30-05
    REGON: 73093433500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsieradz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie renowacji wielorodzinnych budynków mieszkalnych - kamienicy frontowej i oficyn położonych w obrębie posesji Rynek 18 na Starym Mieście w Sieradzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W zakres rzeczowy zamówienia wchodzi wykonanie kompleksowych prac budowlanych, remontowych i renowacyjnych w obrębie dwukondygnacyjnej kamienicy frontowej z poddaszem użytkowym o funkcji mieszkalno-usługowej, dwóch oficyn mieszkalnych jedno- i dwukondygnacyjnej oraz dziedzińca wchodzących w skład posesji przyrynkowej, polegających w szczególności na: - renowacji części wspólnych budynków: dachu, elewacji, stolarki okiennej i drzwiowej, klatek schodowych i korytarzy, wejść i jego elementów konstrukcji zewnętrznej, przyłączy i instalacji technicznych oraz działaniach w zakresie oszczędności energetycznej, - renowacji i przebudowie pozostałych elementów budynków: fundamentów, murów i stropów oraz poprawie warunków funkcjonalnych i użytkowych lokali mieszkalnych i usługowych, - likwidacji zdekapitalizowanej zabudowy gospodarczej i wymianie na nową oraz zagospodarowaniu dziedzińca i urządzeniu nowego zjazdu na teren posesji. 2. W ramach czynności przygotowawczych Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu wykonywania robót i odbiorów częściowych oraz przedstawienia go Zamawiającemu do akceptacji, uwzględniającego potrzebę sukcesywnego opróżniania lokali mieszkalnych, podyktowanego brakiem możliwości jednoczesnego opróżnienia wszystkich mieszkań na czas trwania inwestycji, przy czym w pierwszej kolejności należy przewidzieć renowację budynku frontowego oraz wykonanie robót ziemnych w budynku prawej oficyny, od strony ulicy Rycerskiej. Obsługę komunikacyjną terenu budowy należy dostosować do zasad ruchu drogowego, wynikających z tymczasowej organizacji ruchu spowodowanej przebudową Rynku Starego Miasta i ulicy Rycerskiej, której realizacja odbywać się będzie równolegle z inwestycją objętą niniejszym zamówieniem. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Przedsiębiorstwem Energetyki Cieplnej, po stronie którego leży wykonanie przyłącza cieplnego do zasilania węzła cieplnego. 3. W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji projektowej, decyzjach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa składająca się z projektu budowlano-wykonawczego, dokumentacji kosztorysowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane oraz czynności określone w dokumentacji projektowej i decyzjach oraz prace i czynności pomocnicze, niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia (nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w przetargowym przedmiarze robót). 4. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej nazw własnych wyrobów budowlanych i urządzeń Zamawiający oświadcza, że mają one charakter przykładowy umożliwiający Wykonawcom dokonanie oceny czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymóg równoważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP O/Sieradz Nr 86 1020 4564 0000 5502 0040 9680 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - w Wydziale Finansowym w pok. 19, a kserokopię dokumentu należy załączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 w związku z art. 24 ust. 4 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsieradz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach