Przetargi.pl
Wykonanie renowacji i konserwacji dwóch zestawów starych mebli stanowiących własność Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej Gminy Słupsk, przeznaczonych na wyposażenie Zagrody lnicjatyw Twórczych w Swołowie, które to zadanie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania VIII osi priorytetowej POIIŚ 2014-2020 pn. „Wzmocnienie potencjału pomorskiej Krainy w Kratę poprzez rewitalizację zabytkowych budynków szkieletowych wraz z restauracją organów kościelnych we wsi Swołowo na potrzeby mieszkańców Pomorza i innych regionów Polski

Wójt Gminy Słupsk ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Sportowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54 , fax. 598 429 254
  • Data zamieszczenia: 2020-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Słupsk
    ul. Sportowa 34
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54, fax. 598 429 254
    REGON: 55137800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminaslupsk.pl/zamowienia.dhtml

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie renowacji i konserwacji dwóch zestawów starych mebli stanowiących własność Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej Gminy Słupsk, przeznaczonych na wyposażenie Zagrody lnicjatyw Twórczych w Swołowie, które to zadanie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania VIII osi priorytetowej POIIŚ 2014-2020 pn. „Wzmocnienie potencjału pomorskiej Krainy w Kratę poprzez rewitalizację zabytkowych budynków szkieletowych wraz z restauracją organów kościelnych we wsi Swołowo na potrzeby mieszkańców Pomorza i innych regionów Polski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem zadania jest konserwacja i restauracja mebli mająca na celu zahamowanie procesu niszczenia przedmiotów, przywrócenie im walorów estetycznych i użytkowych oraz zabezpieczenie przed dalszą degradacją. Na proces konserwacji będą składały się następujące działania: a) przewóz mebli ze Swołowa do miejsca renowacji, oraz odwóz po wykonaniu usługi (w tym załadunek i rozładunek) b) przeprowadzenie czynności osuszania mebli (meble składowane w pomieszczeniu narażonym na zawilgocenie) c) przeprowadzenie konserwacji i renowacji mebli Zamówienie składa się z 2 części w skład, których wchodzi: Konserwacja 2 zestawów mebli drewnianych, elementów metalowych i tkanin. 3.2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 3.7. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest Zagroda Inicjatyw Twórczych Swołowo 5, 76-200 Słupsk. Przedmiot zamówienia obejmuje również swym zakresem: Określenie PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA cześć I: usługi polegające na wykonaniu renowacji i konserwacji 2 zestawów mebli. Prace renowacyjne i konserwacyjne w zakresie demontażu, wzmocnienia, napraw, czyszczenia oraz wykończenia mebli w ilości łącznej 9 szt. zgodnie z poniższym wykazem i załączonym materiałem fotograficznym: 1. Szafa drewniana 2. Stół drewniany + 5 krzeseł tapicerowanych 3. Kredens drewniany przeszklony 4. Stolik drewniany z półką 5. Stół drewniany rozkładany 6. Szafa drewniana stylizowana 3-drzwiowa 7. Stolik drewniany okrągły dwuszufladkowy 8. Stolik drewniany okrągły 9. Maszyna do szycia Singer Określenie PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA CZĘŚĆ NR 2 : usługi polegające na wykonaniu renowacji i konserwacji zestawu mebli. Prace renowacyjne i konserwacyjne w zakresie demontażu, wzmocnienia, napraw, czyszczenia oraz wykończenia mebli w ilości łącznej 8 szt. zgodnie z poniższym wykazem i załączonym materiałem fotograficznym: 1. Kredens o wymiarach ok. 200 x 80 x 180 cm 2. Szafa o wymiarach ok. 140 x 60 200 cm 3. Szafa o wymiarach ok. 200 x 70 x 220 cm 4. Szafa o wymiarach ok. 140 x 60 x 200 cm 5. Bieliźniarka o wymiarach ok. 120 x 55 x 170 6. Szafka z szufladami o wymiarach ok. 130 x 55 x 72 cm 7. Szafka nocna o wymiarach ok. 50 x 35 x 60 cm 8. Szafa o wymiarach ok. 150 x 50 x 200 cm - dostawę z transportem (na ryzyko i odpowiedzialność wykonawcy) wyposażenia w miejsce realizacji zamówienia (transport, rozładunek, wniesienie), Przedmiot zamówienia zwany jest w dalszej części SIWZ zamiennie "sprzętem" lub "wyposażeniem". Wszystkie elementy wyposażenia wymagające montażu lub złożenia, muszą być złożone i zamontowane przez Wykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. Wykonawca po dostarczeniu elementów wyposażenia i mebli oraz po zakończeniu montażu zobowiązany jest do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu w tym zagospodarować powstałe odpady. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 5 do SIWZ .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50850000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł.). 13.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 13.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem bankowym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ.U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.). 13.4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ustce, nr 77 9315 0004 0050 3934 2000 0020. 13.5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 13.6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy dołączyć w formie oryginału do oferty. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 13.7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 13.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zawartym w art. 46 ust. 4a Ustawy. 13.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zmówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 13.8 SIWZ jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.13. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.14. Zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do ofert należy dołączyć formularz ofertowy, załączniki wymienione w SIWZ. pełnomocnictwa jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik, Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach