Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-509 Poznań, ul. Jackowskiego 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8410500 , fax. 061 8480556
- Data zamieszczenia: 2009-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
ul. Jackowskiego 18 18
60-509 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8410500, fax. 061 8480556
REGON: 63127678800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie renowacji elewacji budynku szkoły Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Dla Dzieci Niewidomych w Owińskach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie renowacji elewacji budynku szkoły Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Dla Dzieci Niewidomych w Owińskach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454531008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 17.372,93 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach i pełnomocnictwach wyszczególnionych poniżej oraz w pkt V SIWZ. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie; 2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem) - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie; 3) wykaz wykonanych robót budowlanych (minimum jednej) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem minimum 1 dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane należycie. Za prace tożsame uznane zostaną prace obejmujące wykonanie tynków renowacyjnych zewnętrznych na powierzchni min. 1.000m2, na obiektach wpisanych do rejestru zabytków; 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Wykaz dotyczy tylko osób, które będą nadzorowały realizację zadania) Do wykazu należy załączyć kopie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie wykonawczym w specjalnościach: budowlanej, elektrycznej wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ponadto w zakresie branży budowlanej Zamawiający wymaga przedłożenia zaświadczenia o odbyciu co najmniej 2 -letniej praktyki przy realizacji prac na obiektach zabytkowych, lub uprawnienia konserwatorskie na prowadzenie prac przy obiektach objętych ochroną konserwatorską; 4a) w przypadku, jeśli w wykazie o którym mowa w pkt. 4 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, ponieważ zostaną one mu udostępnione przez inne podmioty, obowiązany jest załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości co najmniej 250.000,00 zł - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie; 6) harmonogram rzeczowo-finansowy tygodniowy 2. Ponadto do oferty Wykonawca winien załączyć następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem, 2) kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji kosztorysowej uproszczonej. Kalkulacja musi uwzględniać wykonanie wszystkich robót tymczasowych i towarzyszących, niezbędnych do wykonania zadania; 3) oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej na obiekcie, potwierdzone przez dyrekcję ośrodka; 4) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela - lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- renowacja stolarki okiennej z drewna egzotycznego meranti w budynku B Oddziału ZUS w Pile
Dodano: 2016-07-13 - Roboty budowlane polegające na renowacji elewacji kamienic wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna z dopuszczeniem ofert częściowych
Dodano: 2016-04-08 - Renowacja bezwykopowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicach miasta Ostrowa Wielkopolskiego - w ulicy: Reymonta i Wrocławskiej
Dodano: 2016-01-21 - Renowacja bezwykopowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach miasta Ostrowa Wielkopolskiego - w ulicy: Konopnickej i Granicznej
Dodano: 2016-01-18 - Remont elewacji budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza w Rawiczu przy ul. Mickiewicza 16
Dodano: 2015-11-05 - Renowacja bezwykopowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicach miasta Ostrowa Wielkopolskiego - w ulicy: Włościańskiej i Piłsudzkiego.
Dodano: 2015-09-07 - Przetarg nieograniczony na renowację bezwykopową kanału kanalizacji sanitarnej oraz renowację studni betonowych w ul. Partyzantów w Kostrzynie.
Dodano: 2015-08-11 - Wykonanie prac konserwatorskich przy wybranych nagrobkach znajdujących się na terenie cmentarzy wojennych i parafialnych, cmentarzach na stokach Cytadeli Poznańskiej i Cmentarzu Zasłużonych Wielkopolan w Poznaniu
Dodano: 2015-07-02 - Renowacja bezwykopowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicach miasta Ostrowa Wielkopolskiego - w ulicy: Włościańskiej i Piłsudzkiego.
Dodano: 2015-06-19 - Remont sanitariatów na piętrz bloku sportowego i na piętrze szkoły w budynku Szkoły Podstawowej nr 34 im. Wojska Polskiego na osiedlu Bolesława Śmiałego 107 w Poznaniu
Dodano: 2015-06-16