Przetargi.pl
Wykonanie remontu nawierzchni poprzez ułożenie cienkiej warstwy ścieralnej na gorąco o grubości 4 cm na drogach powiatowych: 1361 F odc. Łęgowo-Głęboczek; 1376 F odc. Lubicz - Lipie Góry; 1374 F odc. Pielice - Ogardy, 1367 F odc. Głusko-Sitnica, 1363 F

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 66-500 Strzelce Krajeńskie, ul. ks. St. Wyszyńskiego 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7634250 , fax. 095 7634250
  • Data zamieszczenia: 2009-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. ks. St. Wyszyńskiego 7 7
    66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 095 7634250, fax. 095 7634250
    REGON: 21046743900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu nawierzchni poprzez ułożenie cienkiej warstwy ścieralnej na gorąco o grubości 4 cm na drogach powiatowych: 1361 F odc. Łęgowo-Głęboczek; 1376 F odc. Lubicz - Lipie Góry; 1374 F odc. Pielice - Ogardy, 1367 F odc. Głusko-Sitnica, 1363 F
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontu nawierzchni poprzez ułożenie cienkiej warstwy ścieralnej na gorąco o grubości min 4 cm na drogach powiatowych: 1361 F odc Łęgowo-Głęboczek -2800 m? 1376 F odc Lubicz - Lipie Góry-4400 m? 1374 F odc Pielice - Ogardy-5000 m? 1367 F
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 7.000,00 zł (siedem tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymagań art. 22 ust. 1 w/w ustawy. Potwierdzeniem spełnienia tych warunków będzie złożenie stosownego oświadczenia na załączonym druku, Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie oferty w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zapoznanie się Wykonawcy z miejscem wykonania przedmiotu zamówienia w terenie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkami i składkami ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składnia ofert. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie; 5. oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z miejscem wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. oświadczenie o akceptacji wzoru umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach