Gmina i Miasto Środa Śląska ogłasza przetarg
- Adres: 55-300 Środa Śląska, Plac Wolności 5
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3173052 w. 52 , fax. 071 3173405
- Data zamieszczenia: 2009-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Środa Śląska
Plac Wolności 5 5
55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
tel. 071 3173052 w. 52, fax. 071 3173405
REGON: 69291493227000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.srodaslaska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Środzie Śląskiej przy ul. Świdnickiej 13 wraz z wymianą schodów drewnianych wewnętrznych z parteru na piętro. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
zakres robot : 1)rozbiórka i pokrycie dachu nową dachówką 2)rozbiórka obróbek blacharskich 3)wykonanie nowych rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej 4)przemurowanie kominów 5)wymiana włazów kominiarskich 6)wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej 7)montaż i zabezpieczenia przeciwśnieżnego z płotkiem 8)wymiana schodów drewnianych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6)spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 7)Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. 1, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie 2)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 - zał. nr 2, oraz art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - zał. 3, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna 3) parafowany przez wykonawcę projekt umowy - zał. 9, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie 4) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. 7 lub opracowany metodą dowolnego programu komputerowego. UWAGA: kosztorys ofertowy musi zawierać wszystkie pozycje przedmiaru robót, zachowując przyjęte w nim obmiary. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie 5) Dowód wniesienia wadium- Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie 6) oświadczenie o wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy , - zał. 4, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie 7) oświadczenie o przedłożeniu Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia oraz szczegółowy zakres robót budowlanych stanowiących zagrożenie bezpieczeństwa i zdrowia ludzi - zał. 10, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie 8) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna 9) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 10) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna 11) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zał. 5, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykazie, o którym mowa (zał. nr 5) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. UWAGA: załączyć do oferty: warunek konieczny uprawnienia budowlane kierownika budowy i zaświadczenie o przynależności do IIB. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie 12) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Pod pojęciem rodzaju rozumienie się wykonanie jednej roboty budowlanej tj. remontu dachu o wartości 50.000,00 zł brutto wraz z referencjami Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.srodaslaska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego Zespołu Szkół Medycznych w Oleśnicy przy ul. Armii Krajowej 2, na działce nr 18/8 AM 25 obręb Oleśnica, przeznaczonego na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Pomocy Społecznej, Klubu Integracji Społecznej, mieszkań chronionych oraz przedszkola publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną.
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa i remont pomieszczeń w piwnicy hotelu Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-14 - Remont 10 pokoi hotelowych wraz z wymiana pionów wodnych, remont pomieszczeń KSH oraz recepcji w Ośrodku Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu
Dodano: 2016-05-12 - Remont budynku przy ul. Tarnopolskiej 1
Dodano: 2016-02-29 - Remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego leśniczówki w Radziądzu
Dodano: 2015-11-02 - Remont budynku mieszkalnego w m. Kulów oraz remont lokali mieszkalnych w m. Ceber, Dorzecze i Kulów na terenie Gminy Kotla
Dodano: 2015-09-09 - Remont dwóch wież komunikacyjnych i klubu słuchacza w budynku hotelu Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu
Dodano: 2015-08-17 - Remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego leśniczówki w Olszy
Dodano: 2015-08-06 - Remont 9 sekcji mieszkalnych oraz wymiana fragmentu wodociągu w hotelu Ośrodka Szko-lenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu
Dodano: 2015-07-03 - Rewaloryzacja Zespołu Zabytkowych pomieszczeń Synagogi pod Białym Bocianem, w ramach Programu Ścieżek Kulturowych Czterech Świątyń, Zadanie: Odtworzenie historycznego wyglądu (remont) sali modlitewnej Małej Synagogi we Wrocławiu w kompleksie Włodkowica 5-7-9
Dodano: 2015-06-29