Przetargi.pl
Wykonanie remontu związanego z malowaniem korytarzy na I, II oraz III piętrze w budynku Domu Studenckiego AWF przy ul. Św. Rocha 9 w Poznaniu.

Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 61871 Poznań, ul. Królowej Jadwigi
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8355000, 8355063 , fax. 618 330 087
  • Data zamieszczenia: 2017-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego
    ul. Królowej Jadwigi
    61871 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8355000, 8355063, fax. 618 330 087
    REGON: 32785300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu związanego z malowaniem korytarzy na I, II oraz III piętrze w budynku Domu Studenckiego AWF przy ul. Św. Rocha 9 w Poznaniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu związanego z malowaniem korytarzy na I, II oraz III piętrze w budynku Domu Studenckiego AWF przy ul. Św. Rocha 9 w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część 1 - wykonanie remontu w zakresie malowania 1 piętra; Część 2 - wykonanie remontu w zakresie malowania 2 piętra; Część 3 - wykonanie remontu w zakresie malowania 3 piętra. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ i został określony przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. 3. Zgodnie z interpretacją Zamawiającego Dom Studencki AWF przy ul. św. Rocha 9 w Poznaniu jest budynkiem zbiorowego zamieszkania, objętym społecznym programem mieszkaniowym. W związku z tym do obliczenia ceny oferty zastosowanie mają przepisy art. 2 pkt 12, art. 41 ust. 2, ust. 12 i 12a oraz art. 146a pkt 2 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2016r., poz. 710). 4. Wymagania dotyczące robót. a) Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru, pod nadzorem technicznym, z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i ppoż. dla tego rodzaju robót budowlanych; b) Przy wykonywaniu robót należy stosować materiały, wyroby i elementy oraz wbudowywać urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie na obszarze RP, posiadające stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty; c) Użyte nazwy handlowe w dokumentacji wykonawczej i przedmiarach należy traktować jako formę określenia rodzaju i jakości oraz standardu zastosowanych materiałów i wyposażenia. Wszystkie wskazania z nazwy: wyrobów, urządzeń w przedmiarach i dokumentacji wykonawczych czy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych; d) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia tj. dokumentacji wykonawczej oraz przedmiarze robót; e) Roboty prowadzone będą na obiekcie czynnym, prace należy przewidzieć w godzinach od 7.00 do 21.00; f) W ramach obowiązków należy uwzględnić codzienne sprzątanie korytarzy; g) Wykonawca musi oznakować teren prowadzenia prac taśmami oraz tabliczkami ostrzegawczymi na remontowanych piętrach budynku; 5. Wymagania dotyczące wykonania i organizacji zadania. a) Wykonawca zobowiązany jest do przestudiowania dokumentów umownych w celu zrozumienia zakresu robót, a także po to, by być świadomym warunków umownych i wynikających z nich następstw oraz do zapoznania się z warunkami lokalizacyjno – terenowymi placu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach