Przetargi.pl
Wykonanie remontu zespołu pawilonów handlowo - usługowych przy ul. Świt 34 – 36 w Poznaniu

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
  • Data zamieszczenia: 2018-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
    REGON: 30253813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu zespołu pawilonów handlowo - usługowych przy ul. Świt 34 – 36 w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest wykonanie remontu zespołu pawilonów handlowo - usługowych przy ul. Świt 34 – 36 w Poznaniu. Zamawiający wymaga od Wykonawcy realizacji remontu w etapach, które zapewnią oddawanie kolejnych pawilonów do użytkowania najemcom. Dla pawilonów oddawanych do użytkowania w poszczególnych etapach, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania każdorazowo pozwolenia na użytkowanie. Etap I - Wykonanie remontu części Obiektu wyznaczonej na Mapce poglądowej stanowiącej załącznik nr 17 do SIWZ i obejmującej pawilon E i pawilonu F, zagospodarowanie terenu otaczającego tę część Obiektu wraz z kanalizacją deszczową, małą architekturą i zielenią oraz dostawą i montażem węzła cieplnego w piwnicy pawilonu F; Zamawiający zastrzega możliwość wyłączenia z przedmiotu Umowy dostawy i montażu węzła cieplnego, co szczegółowo określa § 12 ust. 1 pkt. 7 Istotnych postanowień umownych. Etap II - Wykonanie remontu części Obiektu wyznaczonej na Mapce poglądowej stanowiącej załącznik nr 17 do SIWZ i obejmującej pawilon A (pawilon podpiwniczony), zagospodarowanie terenu otaczającego tę część Obiektu wraz z kanalizacją deszczową, małą architekturą i zielenią oraz zapewnienie kontenerów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt. 2 Istotnych postanowień umownych do czasu zakończenia wykonywania przedmiotu Umowy. Etap III - Wykonanie remontu części Obiektu wyznaczonej na Mapce poglądowej stanowiącej załącznik nr 17 do SIWZ i obejmującej pawilony B, C, D (pawilony niepodpiwniczone) wraz z piętrem I, zagospodarowanie terenu otaczającego tę część Obiektu wraz z kanalizacją deszczową, małą architekturą i zielenią. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach: a) Istotnych Postanowieniach Umownych - zał. nr 8 do SIWZ; b) Dokumentacji Projektowej - zał. nr 9 do SIWZ; c) Przedmiarze robót - zał. nr 10 do SIWZ - stanowiącym jedynie dokument informacyjny, poglądowy; d) Specyfikacji techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 11 do SIWZ; e) Decyzji pozwolenia na budowę – zał. nr 12 do SIWZ; f) Wytycznych dotyczących kamery – zał. nr 13 do SIWZ g) Wytycznych gestorów mediów dotyczących odbiorów - zał. nr 14 do SIWZ; h) Zasadach wykonania operatów z inwentaryzacji budynków komunalnych Miasta Poznania oraz budynków wspólnot mieszkaniowych i współwłasności z udziałem Miasta Poznania - zał. nr 15 do SIWZ; i) Wytyczne dotyczące kontenerów – zał. nr 16 do SIWZ; j) Mapka poglądowa z podziałem na etapy - zał. nr 17 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w kwocie 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100); 2) Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy; 3) Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511 4) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, np. gwarancji lub poręczenia, z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczeń , o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku podmiotów występujących wspólnie wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt. 12.2, 12.3, 12.4, 12.7, 12.8, 12.9, 12.10. dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.1 niniejszej Specyfikacji, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 12.7, 12.8 12.9, 12.10.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach