Przetargi.pl
Wykonanie remontu w pomieszczeniach katedr w budynku Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.

Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 348 61 52 , fax. +48 58 347 24 45
  • Data zamieszczenia: 2011-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48 58 348 61 52, fax. +48 58 347 24 45
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.pg.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu w pomieszczeniach katedr w budynku Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu w pomieszczeniach katedr w budynku Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Zakres prac obejmować będzie wykonanie robót w branży ogólnobudowlanej i elektrycznej. Budynek Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej, w którym prowadzone będą prace remontowe jest budynkiem o 9 kondygnacjach i kubaturze 58 332 m3. Powierzchnia użytkowa pomieszczeń objętych remontem 267,85 m2 w tym: pomieszczenia 223/225A - 29,4m2 pomieszczenie 318 - 15,7m2, pomieszczenie 335 - 15,7m2 (tylko wstawienie zaworów na inst c.co.) pomieszczenie 337 - 26,05m2 pomieszczenie 516 - 15,7m2, pomieszczenie 518 - 15,7m2, pomieszczenie 520 - 15,7m2, pomieszczenie 529 - 24,4m2, pomieszczenie 531 - 15,2m2, pomieszczenia 552/550 - 38,74m2 pomieszczenie 723 - 30,00m2 Korytarz piętro VII, VIII wieża - 31,26m2 Wysokość pomieszczeń: 300 cm Projekt nie przewiduje zmian w układzie konstrukcyjnym budynku, nie narusza żadnego z jego elementów. Prace remontowe mają doprowadzić remontowane części budynku do właściwego standardu technicznego i estetycznego. Sposób użytkowania pomieszczeń nie ulega zmianie. Przedmiot zamówienia określają: 1) projekt techniczny - branża budowlana 2) projekt budowlano-wykonawczy - branża elektryczna 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) 4) specyfikacja techniczna szczegółowa instalacji elektrycznych 5) przedmiary robót - branża budowlana - branża elektryczna - kosztorys nakładczy szczegółowy Przedmiary robót przekazane są celem ułatwienia wyliczenia ceny ofertowej i sporządzenia kosztorysu ofertowego. Zakres rzeczowy robót: 1. Demontaż ściennej zabudowy drewnianej pomiędzy pomieszczeniami : 529/ 531, 516/ 518, 552/550, w pomieszczeniu 318, pomiędzy pomieszczeniami 223/225A . 2. Rozbiórka wykładziny PCV na podłodze w pomieszczeniach: 223, 337, 516, 520, 529, 531, 723 wraz z oczyszczeniem wierzchniej warstwy podłoża oraz demontażem istniejących listew przyściennych, 3. Zeskrobanie starej farby ze ścian w malowanych pokojach : 223, 516, 518, 520, 529, 531. 4. Demontaż instalacji elektrycznej i oświetleniowej: przewodów, puszek, gniazd, przełączników, lamp oświetleniowych według opisu w dokumentacji elektrycznej. 5. Zagruntowanie podłoża pod posadzki i wyrównanie powierzchni posadzek wylewką samopoziomującą , w pomi3szczeniach: 223, 337, 516, 520, 529, 531, 723. 6. Ułożenie wykładzin rulonowych z PCV w pomieszczeniach: 223,516, 520,529, 531, w pomieszczeniach 337 wykładziny podłogowej przewodzącej ładunki, w pomieszczeniu 723 wykładzina PCV ESD, a w pomieszczeniu 318 wykładziny dywanowej na istniejącej podłodze. 7. Wykonanie zabudowy z płyt gipsowo kartonowych wygłuszonych wełną mineralną (w miejscach zdemontowanej zabudowy z drewna) w pomieszczeniach 318,529, 516, 552. 8. Założenie narożników wypukłych wokół ościeży okien i drzwi, w malowanych pomieszczeniach: 223, 318, 516, 518, 520, 529, 531. 9. Po wcześniejszym ułożeniu przewodów elektrycznych wyrównanie powierzchni ścian i sufitów gładzią gipsową w pomieszczeniach 223, 516, 518, 520, 529, 531, w pomieszczeniu 337 tylko ściankę g-k 10. Gruntowanie i dwukrotne malowanie sufitów farbą emulsyjną i ścian farbą emulsyjna odporną na ścieranie w pomieszczeniach : 223, 318, 337, 516, 518, 520, 529, 531, oraz samej ścianki G-K w pomieszczeniach 552 i 550. 11. Szpachlowanie i malowanie parapetów farbą olejną w pomieszczeniach: 223, 318, 337, 516, 518, 520, 529, 531. 12. Malowanie farbą olejną grzejników i rur c.o. (farbą przeznaczoną do malowania grzejników) w pomieszczeniach jak wyżej. 13. Zamontowanie zaworów kulowych przy wszystkich grzejnikach w pomieszczeniach: 335, 337, 516, 518, 520, 529, 531. 14. Montaż rolet okiennych w pomieszczeniu 723 15. Malowanie farbami emulsyjnymi tynków ścian i sufitów 16. Malowanie farbami olejnymi parapetów 17. Montaż instalacji oświetleniowej, gniazd, komputerowej wg projektu elektrycznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 3 600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych). Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 08.06.2011r., do godz. 10:00. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest warunkiem koniecznym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 41 1090 1098 0000 0000 0901 5569, w Banku Zachodnim WBK S.A. 1 O/Gdańsk, z dopiskiem: Remont w pomieszczeniach katedr w budynku Wydziału ETI 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) - poprzez zdeponowanie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w Kwesturze Politechniki Gdańskiej, I piętro Gmachu B PG w Gdańsku, przy ul. G. Narutowicza 11/12, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 900 do 1300. 3. Dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1) nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczyciela (Zamawiającego), oraz gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) 2) określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy 3) kwotę 4) termin ważności 5) mieć formę oświadczenia bezwarunkowego płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez pośrednictwa banku lub innej tego typu instytucji 6) być nieodwołalny, 7) obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a, 5 ustawy PZP, 8) a także obejmować cały okres związania ofertą, określony w specyfikacji. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 do 4 ustawy PZP. 5. Zamawiający zaleca dołączenie do oferty dowodu wniesienia wadium tj. odpowiednio: 1) kopii potwierdzenia dokonania przelewu 2) potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię złożonego w Kwesturze PG poręczenia lub gwarancji, z adnotacją Kwestury PG o terminie złożenia w niej oryginału tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach