Przetargi.pl
Wykonanie remontu w budynku kuchni-stołówki nr 30 znajdującym się w kompleksie wojskowym zlokalizowanym przy ul. Połczyńskiej 32 w Świdwinie.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 70-240 Szczecin, ul. Narutowicza 17B
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 8892000, 8892026 , fax. 091 8892024, 8892029, 4331054
  • Data zamieszczenia: 2011-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Narutowicza 17B 17B
    70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 8892000, 8892026, fax. 091 8892024, 8892029, 4331054
    REGON: 81006093700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.rzi.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu w budynku kuchni-stołówki nr 30 znajdującym się w kompleksie wojskowym zlokalizowanym przy ul. Połczyńskiej 32 w Świdwinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem remontu w budynku kuchni-stołówki nr 30 (kubatura 8.503,90 m3; powierzchnia użytkowa 1.409,40 m2; PKOB 1274) zlokalizowanego przy ul. Połczyńskiej 32 w Świdwinie, polegające w szczególności na: 1) wymianie stolarki aluminiowej: (wymiana wyeksploatowanych 5 szt. drzwi aluminiowych wraz z obróbką i zamontowaniem listew progowych, wymiana 2 kpl. drzwi z PCV z obróbką i zamontowaniem listew progowych, montaż aluminiowego okna podawczego z siłownikiem, montaż siatek przeciw owadom, montaż folii okiennej matowej przeciwsłonecznej); 2) robotach posadzkowych i okładzinowych: (wymiana uszkodzonych płytek w posadzkach i okładzinach ściennych, wymiana posadzki z żywicy epoksydowej (315,0 m2) wraz z wyrównaniem podłoży betonowych z zaprawy samopoziomującej; 3) robotach malarskich: (przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania , poprzez przetarcie tynków i poszpachlowanie nierówności, odgrzybianie i zlikwidowanie ognisk pleśni na ścianach i sufitach, dwukrotnie pomalowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną (844,49 m2), zamontowanie listwy dylatacyjnej na połączeniu ścian; 4) robotach instalacyjnych, elektrycznych: (wymiana złączy kontrolnych instalacji odgromowych oraz wymiana opraw świetlówkowych z tworzyw sztucznych, wykonanie podłączenia zasilania elektrycznego do dodatkowych wentylatorów wyciągowych znad okapów w pomieszczeniach kuchni, przygotowalni i zmywalni z zamontowaniem kaset sterowniczych z osprzętem, podłączenie wentylatorów); 5) robotach instalacyjnych sanitarnych: (wymiana grzejników stalowych - 24 szt., wymiana szafki hydrantowej, wymiana rusztów w wpustach podłogowych ze stali nierdzewnej); 6) robotach instalacyjnych wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej: (demontaż odcinków kanałów wentylacyjnych, wstawienie w istniejące kanały wentylacyjne tłumików akustycznych, zamontowanie nowych odcinków kanałów wentylacyjnych wyciągowych i nawiewnych z blachy stalowej (kanały z odzysku 55,5 m2) z zamontowaniem anemostatów, wstawienie dodatkowych anemostatów wyciągowych i nawiewnych z przekuciem otworów w stropie, wymiana kratek wentylacyjnych z PCV i stalowych, dyfuzorów i anemostatów, wykonanie izolacji termicznej kanałów z wełny mineralnej z płaszczem ochronnym z blachy ocynkowanej, przeróbka 7 szt. okapów kuchennych z demontażem i ponownym montażem, montaż nowego okapu w zmywalni naczyń, montaż wentylatorów dachowych szt.11, wykonanie 3 otworów wentylacyjnych w ścianach, wymiana sterownika centrali wentylacyjnej w szafie sterowniczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 65 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 9.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.rzi.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach