Przetargi.pl
Wykonanie remontu w budynkach DS-1 i DS-2 Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego w Krakowie

Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 31155 Kraków, ul. Warszawska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 628 26 56; 628 22 20 , fax. 12 6282072
  • Data zamieszczenia: 2018-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
    ul. Warszawska 24
    31155 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 628 26 56; 628 22 20, fax. 12 6282072
    REGON: 00000156003300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu w budynkach DS-1 i DS-2 Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Temat nr 1: Wykonanie prac remontowych w budynku domu studenckiego DS.-1(21-1) Politechniki krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 3 w Krakowie a) Wymiana drzwi ppoż. w pomieszczeniach kuchennych w bud. DS.-1 przy ul. Skarżyńskiego 3 w Krakowie. b) Wymiana oświetlenia korytarzy i klatek schodowych w bud DS.-1 przy ul. Skarżyńskiego 3 w Krakowie. c) Malowanie ścian i sufitów w budynku DS.-1 przy ul. Skarżyńskiego 3 w Krakowie. Zakres obejmujący: -roboty demontażowe i wyburzeniowe oraz wywóz złomu i gruzu -dostawa i montaż drzwi do pomieszczeń kuchennych EI-30 -roboty budowlane (malowanie, zabezpieczenie podłóg, uzupełnienia: posadzki, tynki, flizy, itp.) -roboty elektryczne (oświetlenie, zasilanie, pomiary, itp.) -roboty towarzyszące Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ (plik zip), zawierający przedmiar, rysunki, STWiOR. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. Temat nr 2: Wykonanie prac remontowych w budynku domu studenckiego DS.-2 (21-2) Politechniki krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie a) Remont pomieszczeń kuchennych i holi na 7 kondygnacjach w Domu Studenckim DS.-2 przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie b) Remont węzłów sanitarnych (piętro III, IV i V - długi korytarz) w bud. DS.-2 przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie. Zakres obejmujący: -roboty demontażowe i wyburzeniowe oraz wywóz złomu i gruzu -roboty budowlane (ścianki działowe, malowanie, posadzki, tynki, flizy, drzwi, dostawa mebli zabudowanych, itp.) -roboty sanitarne (biały montaż, baterie, podejścia i odpływy hydrauliczne, grzejniki c.o., wentylacja grawitacyjna, itp.) -roboty elektryczne (oświetlenie, zasilanie, włączniki ścienne, gniazdka, pomiary, itp.) -roboty towarzyszące Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ (plik zip), zawierający przedmiar, rysunki, STWiOR. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy - załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: -dla zadania nr 1: 9 000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy, 00/100 PLN). -dla zadania nr 2: 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy, 00/100PLN).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ. Kosztorys ofertowy z podstawami nakładów, ilościami i cenami jednostkowymi robót wraz z wykazem wszystkich materiałów i urządzeń z podaniem dokładnych ich nazw handlowych, ilości i cen jednostkowych – wydruk w wersji uproszczonej. Kosztorys ofertowy należy złożyć wraz z jedną kopią spiętą oddzielnie oraz w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym w wersji oryginalnych plików w programie kosztorysowym np. Norma, Rodos lub Zuzia lub w plikach możliwych do wczytania w przynajmniej jednym z podanych programów (np. format xml, ath, zuz, rds). Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (składane w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy) lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną (w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Zobowiązanie innego (ych) podmiotu(ów) wymienione w pkt 8.1, o ile dotyczy. Oświadczenia, które ma złożyć każdy Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego wykazu złożonych ofert: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 7 do SIWZ. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w dokumencie ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 8.1 SIWZ. Jeżeli powierzenie Podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia wypełniony dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 8.1 SIWZ, potwierdzający brak podstaw wykluczenia wobec tego Podwykonawcy.11.3. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 8.3 ppkt a) składa każdy z wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie na formularzu jednolitego dokumentu, o którym mowa w pkt 8.1.a) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach