Przetargi.pl
Wykonanie remontu ul. Zajęczej odc. ul. Topiel – ul. Dynasy i ul. Dynasy w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy.

Zarząd Terenów Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-261 Warszawa, ul. Podwale
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 27 70500 , fax. 22 27 70503
  • Data zamieszczenia: 2018-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Publicznych
    ul. Podwale 23
    00-261 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 27 70500, fax. 22 27 70503
    REGON: 104969210000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztp.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu ul. Zajęczej odc. ul. Topiel – ul. Dynasy i ul. Dynasy w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont ul. Zajęczej odc. ul. Topiel – ul. Dynasy i ul. Dynasy oraz ciągu pieszego pomiędzy ulicami Dynasy i Tamka w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy. 7.1. Przedmiot zamówienia określają: 7.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ; 7.1.2. Wzór umowy - załącznik nr 9 do SIWZ. 7.1.3. Przedmiary robót – załączniki nr 10/1, 10/2, 10/3 do SIWZ, 7.1.4. Projekty budowlano – wykonawcze – załączniki nr 11/1, 11/2, 11/3 do SIWZ, 7.1.5. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załączniki nr 12 do SIWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 30 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1. Oferta powinna składać się z: a) wypełnionego Formularza oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; b) kosztorysów ofertowych zgodnych z przedmiarami robót stanowiącymi załączniki nr 10/1, 10/2, 10/3 do SIWZ, 10.2. Ponadto do oferty należy załączyć: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, c) dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach