Gmina Wieliszew ogłasza przetarg
- Adres: 05-135 Wieliszew, ul. Modlińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 822 596 , fax. 227 822 732
- Data zamieszczenia: 2020-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieliszew
ul. Modlińska 1
05-135 Wieliszew, woj. mazowieckie
tel. 227 822 596, fax. 227 822 732
REGON: 13270577000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu ul. Szkolnej i ul. Polnej w m. Skrzeszew. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: Remont ulicy Szkolnej: 1) Roboty przygotowawcze, ścinanie poboczy 2) Frezowanie wzdłuż osi drogi na szerokości ok. 3m oraz długości ok. 517m 3) Wykonanie warstwy wyrównawczej przy krawędzi z chodnikiem o szerokości ok. 2m i długości ok. 517m 4) Przełożenie nawierzchni progów zwalniających 5) Przygotowanie nawierzchni oraz ułożenie siatki wzmacniającej 6) Wykonanie warstwy ścieralnej (odcinek A (ok. 483m) spadek dwustronny, odcinek B (ok. 517m) spadek jednostronny) o szerokości 5,7m o grubości ok 4cm 7) Odtworzenie oznakowania poziomego Remont ulicy Polnej w Skrzeszewie 1) Ręczne rozebranie fragmentów nawierzchni 2) Uzupełnienie ubytków podbudowy 3) Skropienie krawędzi oraz wykonanie warstwy ścieralnej z masy asfaltowej mineralno-grysowej zamkniętej. Pozyskany destrukt będzie stanowił własność Gminy i zostanie przetransportowany do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz płatności. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3.Pełnomocnictwo do podpisania oferty(oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawyzdnia17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4.Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 620 od km 9+060 do km 9+680 (L=0,620 km) w m. Świercze gmina Świercze, powiat pułtuski – nr postępowania 036/24
Dodano: 2024-05-07 - Remont drogi wojewódzkiej nr 573 od km 33+170 do km 37+700 odc. Szczawin Borowy - Suserz – nr postępowania 094/24
Dodano: 2024-05-06 - „Bieżące i awaryjne wykonanie napraw cząstkowych jezdni i chodników o nawierzchni bitumicznej”
Dodano: 2024-05-02 - Remont drogi wojewódzkiej nr 562 od km 26+834 do km 29+134 na odcinku Główina – Więcławice – nr postępowania 093/24
Dodano: 2024-04-23 - Remont drogi wojewódzkiej nr 807 na odcinku od km 5+400 do km 8+900 na terenie gminy Maciejowice i gminy Sobolew, powiat garwoliński, województwo mazowieckie – nr postępowania 024/24
Dodano: 2024-04-20 - Remonty cząstkowe dróg na terenie gminy Jedlni-Letnisko
Dodano: 2024-04-18 - „Remont drogi wojewódzkiej nr 727 w km 11+000 do km 11+400 oraz od km 11+850 do km 12+400, gminy Potworów i Przysucha, powiat przysuski, województwo mazowieckie”.– nr postępowania 046/24
Dodano: 2024-04-17 - Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 13+250 do km 16+210 na terenie gminy Warka, powiat grójecki, województwo mazowieckie – nr postępowania 021/24
Dodano: 2024-04-15 - Remont DW nr 731 na odc. od km 12+090 do km 12+799 wraz z remontem ronda zlokalizowanego na skrzyżowaniu DW nr 731 z DW nr 730 w msc. Warka na terenie gm. Warka.– nr postępowania 025/24
Dodano: 2024-04-10 - Remont dróg gminnych w 2024 r.
Dodano: 2024-04-10