Przetargi.pl
Wykonanie remontu trzydziestu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na siedem części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2018-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu trzydziestu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na siedem części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu trzydziestu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na siedem części: 1) Część 1 zamówienia – remont lokali mieszkalnych przy ul. Kościelna 9/8, Kościelna 9/10, Księżnej Dąbrówki 22/4, Księżnej Dąbrówki 22/8; 2) Część 2 zamówienia – remont lokali mieszkalnych przy ul. Długosza 3/10, Długosza 24/19, Kołłątaja 26/17, Łączna 2/5, Lenartowicza 2/2; 3) Część 3 zamówienia – remont lokali mieszkalnych przy ul. Krasińskiego 13/3, Krasińskiego 89/4, Marcina 59/27, Nad Odrą 101/7, Nad Odrą 105/13; 4) Część 4 zamówienia – remont lokalu mieszkalnego przy ul. Batalionów Chłopskich 40/12, Batalionów Chłopskich 40/15, Wojska Polskiego 124/1; 5) Część 5 zamówienia – remont lokali mieszkalnych przy ul. Kordeckiego 7/3, Królowej Jadwigi 25/12, Langiewicza 15/14, Piękna 4/1, Aleja Piastów 58/22; 6) Część 6 zamówienia – remont lokali mieszkalnych przy ul. Grażyny 1/1, Firlika 48/1, Lubeckiego 4/9, Obotrycka 22/2; 7) Część 7 zamówienia – remont lokali mieszkalnych przy ul. Montwiłła 3/5, Parkowa 59/2B, Papieża Jana Pawła II 26/3, Wyzwolenia 33/33;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211341-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla Części 1 zamówienia (ul. Kościelna 9/8, Kościelna 9/10, Księżnej Dąbrówki 22/4, Księżnej Dąbrówki 22/8) – 1.818,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset osiemnaście złotych), 2) dla Części 2 zamówienia (ul. Długosza 3/10, Długosza 24/19, Kołłątaja 26/17, Łączna 2/5, Lenartowicza 2/2) – 2.007,00 zł (słownie: dwa tysiące siedem złotych), 3) dla Części 3 zamówienia (ul. Krasińskiego 13/3, Krasińskiego 89/4, Marcina 59/27, Nad Odrą 101/7, Nad Odrą 105/13) – 2.697,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset dziewięćdziesiąt siedem złotych), 4) dla Części 4 zamówienia (ul. Batalionów Chłopskich 40/12, Batalionów Chłopskich 40/15, Wojska Polskiego 124/1) – 1.992,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiąt dwa złote), 5) dla Części 5 zamówienia (ul. Kordeckiego 7/3, Królowej Jadwigi 25/12, Langiewicza 15/14, Piękna 4/1, Aleja Piastów 58/22) – 2.542,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset czterdzieści dwa złote), 6) dla Części 6 zamówienia (ul. Grażyny 1/1, Firlika 48/1, Lubeckiego 4/9, Obotrycka 22/2) – 1.939,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset trzydzieści dziewięć złotych), 7) dla Części 7 zamówienia (ul. Montwiłła 3/5, Parkowa 59/2B, Papieża Jana Pawła II 26/3, Wyzwolenia 33/33) – 2.507,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset siedem złotych), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. Uwaga: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, powinien wyraźnie oznaczyć części, na które wnosi wadium, np. w tytule przelewu. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto w PKO BP nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - do siedziby ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, pokój nr 10, przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust. 4 pkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom, wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: - opis materiałów/produktów równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku o którym mowa w Rozdz. XV ust. 3). W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. dokument. W przypadku, gdy ww. dokumenty są oświadczeniami, należy je złożyć w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach