Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
- Data zamieszczenia: 2018-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
ul. Mariacka 25
70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
REGON: 32124347000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu trzydziestu dwóch komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na dziewięć części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu trzydziestu dwóch komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie w podziale na dziewięć części - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211341-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla Części 1 zamówienia (ul. Dąbrówki 1a/7, ul. Rugiańskiej 39/3, ul. Robotniczej 9/24, ul. Komuny Paryskiej 2-3/215) – 1 331,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta trzydzieści jeden złotych), 2) dla Części 2 zamówienia (ul. Dębogórskiej 26/2, ul. Emilii Plater 10/16, ul. Retry 6/4) – 1 674,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset siedemdziesiąt cztery złote), 3) dla Części 3 zamówienia (ul. Jana Pawła II 36/10, ul. 5-go Lipca 16/10, ul. Monte Cassino 35/9a, ul. Bolesława Śmiałego 1a/13) – 2 652,00zł (słownie: dwa tysiące sześćset pięćdziesiąt dwa złote), 4) dla Części 4 zamówienia (ul. Arkońska 17-18/14, ul. Słowackiego 9/26, ul. Żupańskiego 16/26) – 1 028,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwadzieścia osiem złotych), 5) dla Części 5 zamówienia (ul. Bol. Śmiałego 47/20, ul. Ściegiennego 40/1, ul. Ściegiennego 40/3, ul. Mickiewicza 38/14a) – 1 805,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset pięć złotych), 6) dla Części 6 zamówienia (ul. Królowej Jadwigi 24/24, ul. Kolumba 33/1, ul. Grudziądzka 15/12, ul. Dunikowskiego 15/8, ul. Wawrzyniaka 7g/16) – 549,00 zł (słownie: pięćset czterdzieści dziewięć złotych), 7) dla Części 7 zamówienia (ul. Bogusława 26/26, ul. Fieldorfa 10/5, ul. Łokietka 27/23, ul. Kolumba 7/1) – 1 024,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwadzieścia cztery złote), 8) dla Części 8 zamówienia (ul. Krzywoustego 67/8, ul. Krzywoustego 68/12, ul. Krzywoustego 75/10, ul. Kaszubska 39/6) – 1998,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiąt osiem), 9) dla Części 9 zamówienia (ul. Mickiewicza 69b/1) – 2 405,00zł (słownie: dwa tysiące czterysta pięć złotych), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. Uwaga: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, powinien wyraźnie oznaczyć części, na które wnosi wadium, np. w tytule przelewu. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto w PKO BP nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - do siedziby ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, pokój nr 9, przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Gminy Miasto Szczecin) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w ust. 9, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust. 4 pkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom, Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: - opis materiałów/produktów równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku o którym mowa w Rozdz. XV ust. 3). W przypadku, gdy ww. dokumenty są oświadczeniami, należy je złożyć w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie remontów komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie
Dodano: 2023-01-19 - Wykonanie remontu trzech komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie
Dodano: 2022-01-28 - Wykonanie remontu czterech komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, z podziale na dwie części".
Dodano: 2022-01-14 - Wykonanie remontu czterech komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na dwie części"
Dodano: 2022-01-13 - "Wykonanie remontu pięciu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na dwie części"
Dodano: 2022-01-12 - "Wykonanie remontu trzech komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na dwie części"
Dodano: 2022-01-10 - Wykonanie remontu sześciu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na dwie części
Dodano: 2022-01-04 - Wykonanie remontu dwunastu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na dwie części
Dodano: 2021-08-26 - Wykonanie remontu siedmiu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na dwie części
Dodano: 2021-08-25 - Wykonanie remontu siedmiu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na dwie części
Dodano: 2021-07-26