Przetargi.pl
Wykonanie remontu trzech lokali mieszkalnych komunalnych w Szczecinie

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2012-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu trzech lokali mieszkalnych komunalnych w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontu trzech lokali mieszkalnych komunalnych w Szczecinie przy ul. Budziszyńskiej 24B/8, ul. Łokietka 2/20, ul. Łokietka 32/18 w Szczecinie. Zakres remontu lokalu: 1) ul. Budziszyńska 24B/8 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej - montaż w istniejących oknach PCV nawietrzaków, malowanie pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi, sanitarnej - wymiana zlewozmywaka oraz kuchenki gazowej z piekarnikiem, elektrycznej -wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, powierzchnia lokalu wynosi - 37,35 m2 2) ul. Łokietka 2/20 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej - naprawa, regulacja i pomalowanie drzwi, wymiana lub regulacja klamek i zamków w drzwiach, montaż nawiewników w oknach, regulacja okien, demontaż pawlacza w kuchni, rozebranie wykładziny ściennej z płytek w pomieszczeniu kuchni, skucie i uzupełnienie uszkodzonych tynków, wymiana kratek wentylacyjnych, przygotowanie do malowania i pomalowanie ścian i sufitów oraz lamperii na ścianach, zerwanie starych posadzek z PCV, montaż nowych posadzek z PCV wraz z przybiciem płyt OSB, montaż paneli podłogowych, pomalowanie farbą olejną podłóg drewnianych, przestawienie pieca kaflowego, sanitarnej - wymiana zlewozmywaka, wymiana kuchenki gazowej, próba szczelności instalacji gazowej, montaż czujnika czadu, montaż wodomierza, remont instalacji wodnej, elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej, Powierzchnia lokalu wynosi - 39,86 m2 3) ul. Łokietka 32/18 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej- naprawa, regulacja i pomalowanie drzwi wewnętrznych, wymiana drzwi wejściowych wraz z ościeżnicą, wymiana lub regulacja klamek i zamków w drzwiach, wymiana okien wraz parapetami i podokiennikami, zerwanie starych tapet, skucie i uzupełnienie uszkodzonych tynków, wymiana kratek wentylacyjnych, przygotowanie do malowania i pomalowanie ścian i sufitów oraz lamperii na ścianach, zerwanie starych posadzek z PCV, wymiana uszkodzonych desek podłogowych, wzmocnienie belek stropowych, montaż nowych posadzek z PCV wraz z przybiciem płyt OSB, montaż paneli podłogowych, cyklinowanie i pomalowanie farbą olejną podłóg drewnianych, przestawienie pieca kaflowego, sanitarnej - montaż zlewu, wymiana kuchenki gazowej, próba szczelności instalacji gazowej, montaż czujnika czadu, montaż wodomierza, wymiana odcinków rur instalacji wodnej, elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem. Powierzchnia lokalu wynosi - 37,80 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113411
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 1.176,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto siedemdziesiąt sześć złotych), w terminie do dnia 19 października 2012r. do godz. 10:00 . Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 73 1050 0099 6803 0000 0000 0001 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokój nr 10 przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach