Przetargi.pl
Wykonanie remontu trzech komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie RR

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2012-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu trzech komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie RR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu trzech komunalnych lokali mieszkalnych: 1) nr 4 w budynku przy ul. Jana Kazimierza 12, 2) nr 6 w budynku przy ul. Gorkiego 20, 3) nr 21 w budynku przy ul. Mickiewicza 38. w Szczecinie. 2. Zakres remontu lokalu: 1) nr 4 w budynku przy ul. Jana Kazimierza 12 (powierzchnia lokalu - 46,46 m2): a) w branży budowlanej - przestawienie 2 pieców kaflowych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, ułożenie wykładziny PCV, malowanie pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi, b) w branży sanitarnej - wymiana zlewozmywaka, umywalki i kuchenki gazowej, montaż ustępu z płuczką ustępową i brodzika natryskowego, wraz z robotami towarzyszącymi, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, 2) nr 6 w budynku przy ul. Gorkiego 20 (powierzchnia lokalu - 55,28 m2): a) w branży budowlanej - wymiana stolarki okiennej na PCV, montaż w oknach PCV nawietrzaków, wymiana stolarki drzwiowej wraz z powiększeniem otworu w łazience, ułożenie płytek, wymiana podłogi w kuchni, częściowa wymian i uzupełnienie tynków, malowanie pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi, cyklinowanie i lakierowanie parkietów, b) w branży sanitarnej - wymiana zlewozmywaka oraz kuchenki gazowej z piekarnikiem, gazowego podgrzewacza wody, montaż detektora tlenku węgla, wymiana zaworów grzejnikowych, wymiana ubikacji na typu kompakt, wanny, baterii oraz montaż wodomierza, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem 3) nr 21 w budynku przy ul. Mickiewicza 38 (powierzchnia lokalu - 35,19 m2): a) w branży budowlanej - wymiana stolarki okiennej na PCV, montaż w oknach PCV nawietrzaków, wymiana stolarki drzwiowej, wymiana podłogi w kuchni, częściowa wymian i uzupełnienie tynków, malowanie pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi, cyklinowanie i lakierowanie podłóg, b) w branży sanitarnej - wymiana zlewozmywaka oraz kuchenki gazowej z piekarnikiem, pieca gazowego, montaż detektora tlenku węgla, wymiana ubikacji na typu kompakt, baterii oraz montaż wodomierza, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113411
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 2 235,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście trzydzieści pięć złotych), w terminie do dnia 17.10.2012 r. do godz. 10.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 73 1050 0099 6803 0000 0000 0001 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokój nr 10 przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach