Przetargi.pl
WYKONANIE REMONTU TEATRU LETNIEGO W INOWROCŁAWIU W RAMACH PROJEKTU UZDROWISKO INOWROCŁAW (ROZWÓJ FUNKCJI UZDROWISKOWEJ) - III ETAP

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3555250 , fax. 52 3555233
  • Data zamieszczenia: 2013-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3555250, fax. 52 3555233
    REGON: 00059636900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE REMONTU TEATRU LETNIEGO W INOWROCŁAWIU W RAMACH PROJEKTU UZDROWISKO INOWROCŁAW (ROZWÓJ FUNKCJI UZDROWISKOWEJ) - III ETAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu Teatru Letniego w Inowrocławiu przy ul. Macieja Wierzbińskiego (dz. Nr 1/5, pow. 3900 m2), w ramach projektu Uzdrowisko Inowrocław (rozwój funkcji uzdrowiskowej) - III etap, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Obecnie na działce znajduje się zadaszona scena wraz z zapleczem oraz ławki drewniane dla widowni, ogrodzenie betonowe wys. ok. 2,5 m od ul. Świętokrzyskiej, w którym znajdują się trzy stalowe bramy wjazdowe (do pozostawienia). Część terenu jest utwardzona wylewkami betonowymi i asfaltowymi. Widownia uformowana w postaci nasypu ziemnego ze spadkiem w kierunku sceny, oświetlona 3 betonowymi latarniami. Zamawiający przed rozpoczęciem robót zdemontuje i zagospodaruje na własny użytek istniejące na terenie Teatru Letniego ławki. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1) częściowy demontaż istniejących nawierzchni; 2) naprawę i regenerację istniejącego ogrodzenia od ul. Świętokrzyskiej, w tym malowanie bram wjazdowych i drzwi do pomieszczeń kasowych, naprawę pokrycia z papy; 3) demontaż ogrodzenia z siatki oddzielającego widownię od zaplecza sceny i montaż nowego ogrodzenia z furtką do ruchu pieszego - z przęseł z wypełnieniem z drewnianych, mocowanych do słupków prostokątnych, zakotwionych w fundamentach betonowych, sztachety ogrodzenia z desek z drewna iglastego impregnowanego ciśnieniowo, 4) wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej - włączenie do istniejącej studzienki rewizyjnej na terenie działki, odwodnienie liniowe z betonowych korytek z rusztem żeliwnym, rury PCV, studnie rewizyjne z pokrywami żeliwnymi; 5) wykonanie betonowego, z prefabrykowanych korytek kanału instalacyjnego - od stanowiska mikserskiego w kierunku sceny, z przykryciem płytami betonowymi prefabrykowanymi lub stalowymi, umożliwiającymi dostęp do kanału; 6) wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej, częściowo na istniejącej podbudowie betonowej, częściowo na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego, wraz z obrzeżami betonowymi; 7) dostawa i montaż ławek z drewna iglastego impregnowanego, zabezpieczonego, malowanego lakierobejcą na kolor dąb, o konstrukcji stalowej, do zabetonowania w fundamencie; 8) dostawa i montaż zadaszenia stanowiska mikserskiego, o wymiarach 484 x 254 cm - gotowej wiaty z rur stalowych, kotwionej do podłoża, z ocynkowanej taśmowo blachy trapezowej; 9) dostawa i montaż 4 pojemników na odpadki - stalowych, okrągłych, w osłonie z listewek drewnianych, posadowionych przez zabetonowanie rury kotwiącej; 10) dostawa i montaż 4 ozdobnych donic stalowo-drewnianych; 11) zagospodarowanie terenu zielenią - nasadzenia roślin wzdłuż ogrodzenia ze stadionem (rdest Auberta, berberys), okrywowe pod istniejącymi drzewami i w górze widowni (barwinek), w przypadku zniszczenia istniejącego trawnika - doprowadzenie do stanu sprzed rozpoczęcia robót. 3. Do Wykonawcy należy również: 1) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej; 2) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej oraz dokumentacji powykonawczej; 3) dostarczenie Zamawiającemu na nośniku elektronicznym wyniku przeglądu rurociągu kanalizacyjnego kamerą oraz uzyskanie pisemnej opinii Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Inowrocławiu o jakości wykonanego odwodnienia. 4.Roboty należy wykonywać pod nadzorem archeologa, którego zapewnia Zamawiający. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany i przedmiar robót) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452121409
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie sześć tysięcy zł). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Handlowy SA, nr 67 1030 1090 0000 0000 9010 1501. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Inowrocław, ul. Roosevelta 36, w Zespole Zamówień Publicznych, pok. nr 22a, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach