Przetargi.pl
Wykonanie remontu stropu i konstrukcji dachu w budynku mieszkalnym w Tulibowie (pow. włocławski), należącym do ANR OT Bydgoszcz

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-039 Bydgoszcz, ul. Hetmańska 38
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3493773 , fax. 052 3493797
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy
    ul. Hetmańska 38 38
    85-039 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3493773, fax. 052 3493797
    REGON: 01034470800632
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu stropu i konstrukcji dachu w budynku mieszkalnym w Tulibowie (pow. włocławski), należącym do ANR OT Bydgoszcz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu stropu i konstrukcji dachu w budynku mieszkalnym w Tulibowie (pow. włocławski), należącym do ANR OT Bydgoszcz. 2. Na powyższe zadanie składa się: - demontaż starego i montaż nowego stropu drewnianego nad pomieszczeniami mieszkalnymi na piętrze wraz z ociepleniem i ślepą podłogą, - naprawa więźby dachowej poprzez wymianę i wzmocnienie deskami krokwi, - zdjęcie starego pokrycia z blachy, zdjęcie łat, wykonanie deskowania połaci dachowej, pokrycie dachu blachą cynkową na rąbek podwójny, -wykonanie obróbek blacharskich przy kominach i ścianach szczytowych, -zamontowanie rynien i rur spustowych z PVC, -prace zabezpieczające obiekt w trakcie robót przed opadami atmosferycznymi. Roboty wykonywane będą w warunkach szczególnych w związku z tzw. czynnym obiektem (budynek zamieszkany przez 5 rodzin). 3. Zamówienie rozliczane będzie w formie ryczałtu. 4. W przypadku powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, która część zamówienia będzie wykonywana przez podwykonawcę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 3.000,00 zł. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: na konto Zamawiającego - BGŻ Bydgoszcz nr: 71 2030 0045 1110 0000 0154 3940 - lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) w gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami) Sposób przekazania: do siedziby Zamawiającego pokój 115 przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział tylko ci Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania tych warunków oparta będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. dokumenty stwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zał. nr 4 do SIWZ, 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - zał. nr 4a do SIWZ, 7. w przypadku kierownika budowy należy załączyć uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno-budowlanym oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 8. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (faktury, referencje itp.) - zał. nr 5 do SIWZ, 9. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dodatkowo: 10. propozycję harmonogramu robót

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach