Przetargi.pl
Wykonanie remontu siedmiu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na cztery części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2014-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu siedmiu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na cztery części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu czternastu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na siedem części: 1) Część I - remont lokalu mieszkalnego przy ul. Szarotki 2/7; 2) Część II - remont lokali mieszkalnych przy ul. Bogusława 25/22 i ul. Niemcewicza 35/17; 3) Część III - remont lokali mieszkalnych przy al. Piastów 43/14 i ul. Królowej Jadwigi 19/8; 4) Część IV - remont lokali mieszkalnych przy ul. Narciarskiej 5/2 i ul. Chmielewskiego 8A/8; 2. Zakres remontu poszczególnych lokali mieszkalnych: CZĘŚĆ I nr 7 w budynku przy ul. Szarotki 2 (powierzchnia użytkowa lokalu - 75,26 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną, CZĘŚĆ II 1) nr 22 w budynku przy ul. Bogusława 25 (powierzchnia użytkowa lokalu - 35,80 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną, 2) nr 17 w budynku przy ul. Niemcewicza 35 (powierzchnia użytkowa lokalu - 29,74 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną, CZĘŚĆ III: 1) nr 14 w budynku przy al. Piastów 43 (powierzchnia użytkowa lokalu - 23,27 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną 2) nr 8 w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 19 (powierzchnia użytkowa lokalu - 30,07 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną, CZĘŚĆ IV: 1) nr 2 w budynku przy ul. Narciarskiej 5 (powierzchnia użytkowa lokalu - 38,54 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną 2) nr 8 w budynku przy ul. Chmielewskiego 8A (powierzchnia użytkowa lokalu - 67,33 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113411
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 65 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla Części I zamówienia - (ul. Szarotki 2/7) - 1.033,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzydzieści trzy złote), 2) dla Części II zamówienia (ul. Bogusława 25/22, ul. Niemcewicza 35/17) - 433,00 zł (słownie: czterysta trzydzieści trzy złote), 3) dla Części III zamówienia (al. Piastów 43/14; ul. Królowej Jadwigi 19/8) - 673,00 zł (słownie: sześćset siedemdziesiąt trzy złote), 4) dla Części IV zamówienia (ul. Narciarska 5/2; ul. Chmielewskiego 8A/8) - 753,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt trzy złote), w terminie do dnia 18.09.2014 r. do godz. 1000. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O.Szczecin nr 73 1050 0099 6803 0000 0000 0001 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, w pokój nr 9 przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach