Przetargi.pl
Wykonanie remontu siedmiu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie w podziale na dwie części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2013-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu siedmiu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie w podziale na dwie części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu siedmiu komunalnych lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Nad Odrą 6/3, ul. Strzałowskiej 5/9, ul. Długosza 21/12, ul. Długosza 21/22, ul. Krasińskiego 99/21, ul. Zakopiańskiej 16/6, ul. Zakopiańskiej 6/18 w Szczecinie, w podziale na dwie części. 1)Część I zamówienia - remont czterech lokali mieszkalnych: a)ul. Nad Odrą 6/3 - remont lokalu w branży: budowlanej -obsadzenie kratki wentylacyjnej, malowanie ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, sanitarnej -wymiana zlewozmywaka, próba szczelności instalacji wodociągowych, powierzchnia użytkowa lokalu - 61,29 m2 b) ul. Strzałowska 5/9 - remont lokalu w branżach: budowlanej - montaż czujników czadu - 2 szt., montaż nawietrzaków higrosterowalnych, wymiana wykładziny PCV w pomieszczeniu kuchennym, malowanie ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, remont pieców licowanych kaflami 3 szt., sanitarnej - demontaż termy elektrycznej, próba instalacji gazowej, wymiana kuchenki gazowej z piekarnikiem, montaż wodomierza, wymiana zlewozmywaka, wymiana płuczki ustępowej w pomieszczeniu w.c. na klatce schodowej, elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, powierzchnia lokalu wynosi - 60,09 m2 c) ul. Długosza 21/12 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej - osadzenie kratki wentylacyjnej, przestawienie pieca licowanego kaflami, wymiana drzwi wewnętrznych, montaż w istniejących oknach PCV nawietrzaków, malowanie ścian, sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, sanitarnej - demontaż wanny, demontaż ustępu z miską fajansową, wymiana zlewozmywaka blaszanego emaliowanego, montaż wodomierza, wymiana kuchenki gazowej 4-palnikowej z piekarnikiem, montaż czujnika czadu, próba instalacji gazowej, elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, powierzchnia lokalu wynosi - 36,07 m2 d)ul. Długosza 21/22 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej- obsadzenie kratki wentylacyjnej, przestawienie pieca licowanego kaflami, wymiana wykładziny PCV w kuchni i przedpokoju, malowanie ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, powierzchnia lokalu wynosi - 44,49 m2 2)Część II zamówienia - remont trzech lokali mieszkalnych: a)ul. Krasińskiego 99/21 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej - obsadzenie kratki wentylacyjnej, montaż detektora tlenku węgla, malowanie ścian, sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, sanitarnej - wymiana zlewu wymiana kuchenki gazowej z piekarnikiem, montaż wodomierza, próba instalacji gazowej, demontaż ustępu z miską fajansową, demontaż brodzika z kabiną natryskową, elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, powierzchnia lokalu wynosi - 43,44 m2 b) ul. Zakopiańska 16/6 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej - obsadzenie kratki wentylacyjnej, przestawienie pieca licowanego kaflami, wymiana wykładziny PCV w pomieszczeniu kuchni, montaż detektora tlenku węgla, malowanie ścian, sufitów, wraz z robotami towarzyszącymi, sanitarnej - wymiana zlewu, wymiana kuchenki gazowej 2 palnikowej, próba instalacji gazowej, montaż wodomierza, demontaż pieca gazowego, elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, powierzchnia lokalu wynosi - 35,87 m2 c)ul. Zakopiańska 6/18 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej - obsadzenie kratki wentylacyjnej, wymiana wykładziny PCV, wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV, malowanie ścian, sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, sanitarnej - wymiana zlewu blaszanego, wymiana kuchenki gazowej 2-palnikowej, montaż wodomierza, próba instalacji gazowej, elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, montaż grzejników akumulacyjnych, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, powierzchnia lokalu wynosi - 47,18 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113411
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla części I (ul. Nad Odrą 6/3, ul.Strzałowska 5/9, ul.Długosza 21/12, ul. Długosza 21/22) zamówienia - 645,00 zł (słownie: sześćset czterdzieści pięć złotych), 2) dla części II (ul. Krasińskiego 99/21, ul. Zakopiańska 16/6, ul. Zakopiańska 6/18) zamówienia - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), w terminie do dnia 29 maja 2013r. do godz. 1000 . Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2.Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 73 1050 0099 6803 0000 0000 0001 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokój nr 9 przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach