Przetargi.pl
Wykonanie remontu siedemnastu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie w podziale na pięć części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2015-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu siedemnastu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie w podziale na pięć części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu siedemnastu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie w podziale na pięć części: 1) Część 1 - remont lokali mieszkalnych przy ul. Parkowa 27/7, Nad Odrą 115/8, Radogoska 15/15; 2) Część 2 - remont lokali mieszkalnych przy ul. Sławomira 8/16, Żabia 9/5, Nehringa 15/2; 3) Część 3 - remont lokali mieszkalnych przy ul. Jana Kazimierza 7/12, Jana Kazimierza 20/21, Jana Kazimierza 20/25, Jana Kazimierza 20/35; 4) Część 4 - remont lokali mieszkalnych przy ul. Długosza 2/3, Długosza 2/27, Długosza 20/13; 5) Część 5 - remont lokali mieszkalnych przy ul. Szarotki 15/12, Wielkopolska 31/13, Bolesława Śmiałego 4/25, Potulicka 13/16. 2. Zakres remontu poszczególnych lokali mieszkalnych: CZĘŚĆ 1 ul. Parkowa 27/7 (powierzchnia użytkowa lokalu - 38,25 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Nad Odrą 115/8 (powierzchnia użytkowa lokalu - 45,84 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Radogoska 15/15 (powierzchnia użytkowa lokalu - 34,80 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. CZĘŚĆ 2 ul. Sławomira 8/16 (powierzchnia użytkowa lokalu - 35,23 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Żabia 9/5 (powierzchnia użytkowa lokalu - 27,13 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Nehringa 15/2 (powierzchnia użytkowa lokalu - 32,59 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. CZĘŚĆ 3 ul. Jana Kazimierza 7/12 (powierzchnia użytkowa lokalu - 42,44 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Jana Kazimierza 20/21 (powierzchnia użytkowa lokalu - 15,40 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Jana Kazimierza 20/25 (powierzchnia użytkowa lokalu - 30,62m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. ul. Jana Kazimierza 20/35 (powierzchnia użytkowa lokalu - 15,01 m2) remont w branży budowlanej, CZĘŚĆ 4 ul. Długosza 2/3 (powierzchnia użytkowa lokalu - 62,73 m2) remont w branży elektrycznej, ul. Długosza 2/27 (powierzchnia użytkowa lokalu - 53,13 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Długosza 20/13 (powierzchnia użytkowa lokalu - 40,85 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. CZĘŚĆ 5 ul. Szarotki 15/12 (powierzchnia użytkowa lokalu - 33,79 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Wielkopolska 31/13 (powierzchnia użytkowa lokalu - 26,87 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Bolesława Śmiałego 4/25 (powierzchnia użytkowa lokalu - 54,14 m2) remont w branży elektrycznej, ul. Potulicka 13/16 (powierzchnia użytkowa lokalu - 36,82 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych i przepisami p.poż. 4. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami (utylizacja, wywóz gruzu itp.) jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113410
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 65 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla Części 1 zamówienia - (ul. Parkowa 27/7, Nad Odrą 115/8, Radogoska 15/15) - 945,00 zł (słownie: dziewięćset czterdzieści pięć złotych), 2) dla Części 2 zamówienia (ul. Sławomira 8/16, Żabia 9/5, Nehringa 15/2) - 1.395,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta dziewięćdziesiąt pięć złotych), 3) dla Części 3 zamówienia (ul. Jana Kazimierza 7/12, Jana Kazimierza 20/21, Jana Kazimierza 20/25, Jana Kazimierza 20/35) - 1.024,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwadzieścia cztery złote), 4) dla Części 4 zamówienia (ul. Długosza 2/3, Długosza 2/27, Długosza 20/13) - 1.222,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście dwadzieścia dwa złote), 5) dla Części 5 zamówienia (ul. Szarotki 15/12, Wielkopolska 31/13, Bolesława Śmiałego 4/25, Potulicka 13/16) - 1.164,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto sześćdziesiąt cztery złote), w terminie do dnia 30.06.2015 r. do godz. 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w PKOBP nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, pokój nr 9 przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną