Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe ogłasza przetarg
- Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4435509, , fax. 22 4435552
- Data zamieszczenia: 2020-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe
ul. Grochowska 274
03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4435509, , fax. 22 4435552
REGON: 015259663 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu ścian podziemia budynku Szkoły Podstawowej nr 72 przy ul. Paca 44 w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu ścian podziemia budynku Szkoły Podstawowej nr 72 przy ul. Paca 44 w Warszawie. Przedmiotem zamówienia jest remont ścian podziemia budynku szkoły. Zasadniczym celem robót remontowych jest naprawa izolacji przeciwwilgociowej oraz wykonanie izolacji termicznej na ścianach. Zgodnie z rysunkiem dołączonym do przedmiaru robót, terenem prac będzie front budynku ( od strony wejścia głównego) wraz z fragmentem ściany od strony boisk oraz ściana od strony podwórka szkoły. W zakres robót wchodzić będą: -usunięcie krzewów bzu i odtworzenie nasadzeń po zakończeniu robót, - demontaż opasek, studni doświetlających i fragmentu kostki brukowej, - wykonanie wykopów ( odcinkami po ok. 5 m) do poziomu ław fundamentowych, - oczyszczenie i wyrównanie ścian podziemia, - wykonanie „wyobleń” na połączeniu ścian i ław fundamentowych, - zagruntowanie i nałożenie warstwy izolacyjnej na ścianach fundamentowych, - wykonanie 10 cm warstwy ocieplenia ścian fundamentowych styropianem XPS, - wykonanie tynku żywicznego wokół okien w ścianach podziemia, - zamontowanie systemowych doświetli z laminatu, z kratami, - zasypanie wykopów z zagęszczeniem gruntu ( konieczne badania), - wykonanie nowych opasek wokół budynku i odtworzenie nawierzchni z kostki, - uporządkowanie terenu. Wszystkie materiały zastosowane do wykonania robót remontowych muszą posiadać atesty oraz dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Wszystkie materiały w I gatunku. Zamawiający nie dopuszcza stosowania materiałów o parametrach niższych niż parametry materiałów opisanych w STWiOR. Szczegółowy opis oraz zakres robót określa wzór umowy, opis przedmiotu zamówienia, STWiOR oraz przedmiar robót - załączniki nr 7, 8, 9 i 10 do SIWZ. 2. W celu dokonania wizji lokalnej należy skontaktować się z kierownikiem gospodarczym placówki oświaty, na terenie której będzie realizowany przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, że w trakcie przeprowadzania wizji lokalnej nie będą udzielane odpowiedzi na żadne pytania. Ewentualne pytania, które mogą nasunąć się po odbyciu wizji, należy skierować do Zamawiającego na adres e-mail: ppl.wzp@um.warszawa.pl. W celu zapewnienia równego traktowania Wykonawców Zamawiający opublikuje odpowiedzi na te pytania na stronie internetowej http://zamowienia.pragapld.waw.pl, z zastrzeżeniem art. 38 ust. 1a ustawy Pzp. 3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.). Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy – Prawo zamówień publicznych, pracowników bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, zatrudnionych na umowę o pracę. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to roboty związane m.in: robotami budowlanymi wyburzeniowymi, robotami dotyczącymi izolacji przeciwwilgociowych i cieplnych, montażem naświetli okiennych, układaniem kostki brukowej, chodników, itp. Szczegółowe obowiązki dotyczące stosowania klauzuli społecznej opisane są w § 5 umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę, w skład której wchodzi: 1. Wypełniony Formularz oferty zgodny ze wzorem z załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25 ust 1 pkt 1) ustawy Pzp – wg. załącznika nr 2 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – wg załącznika nr 3 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 4. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów - składa w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – wg załącznika nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu b) sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 5. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie hydroizolacji ścian pomieszczeń piwnic w Pałacu Branickich przy ul. Nowy Świat 18/20 w Warszawie – etap II
Dodano: 2023-12-29 - Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Zbuczynie
Dodano: 2023-10-09 - Modernizacja budynku komunalnego w miejscowości Żeliszew Podkościelny
Dodano: 2023-04-26 - Izolacja fundamentów wokół Sali gimnastycznej z zapleczem i łącznikiem w ramach zadania inwestycyjnego: Termomodernizacja Sali gimnastycznej w szkole podstawowej nr 205 przy ul. Spartańskiej 4
Dodano: 2023-02-28 - Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Lutocin poprzez głęboką termomodernizację, wymianę czynników grzewczych i wdrożenie OZE
Dodano: 2022-11-16 - Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół w Latowiczu
Dodano: 2022-11-14 - LIKWIDACJA SĄCZEŃ WODY, ZAWILGOCENIA PRZEGRÓD BUDOWLANYCH W PODPIWNICZENIU BUDYNKU OŚRODKA SZKOLENIA ZAWODOWEGO W RADOMIU – ELEWACJA WSCHODNIA
Dodano: 2022-08-10 - Remont budynku nr 56 wraz z termomodernizacją w formule „zaprojektuj i wykonaj"
Dodano: 2021-03-08 - Remont budynku nr 56 wraz z termomodernizacją w formule „zaprojektuj i wykonaj”
Dodano: 2020-12-17 - Docieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych dwóch budynków mieszkalnych 4-ro rodzinnych przy ul. Umiastowskiej 43a i 43b w Umiastowie będących własnością MPRI Sp. z o.o.
Dodano: 2020-10-20