Przetargi.pl
Wykonanie remontu schodów zewnętrznych terenowych do przychodni przy ul. Jaśkowa Dolina 105 w Gdańsku.

Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, Partyzantów
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, , fax. 583 458 235
  • Data zamieszczenia: 2019-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy
    Partyzantów 74
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, , fax. 583 458 235
    REGON: 19281776900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy- zarządzanie nieruchomościami

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu schodów zewnętrznych terenowych do przychodni przy ul. Jaśkowa Dolina 105 w Gdańsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie remontu schodów zewnętrznych terenowych do przychodni przy ul. Jaśkowa Dolina 105 w Gdańsku. 2. Zakres robót obejmuje między innymi:  demontaż chodnika i wykonanie nowego,  demontaż betonowych schodów i wykonanie nowych wraz z poręczami,  korytowanie,  wykonanie podbudowy. Sposób realizacji robót budowlanych określony został w projektach. 3. Powyższy zakres robót budowlanych należy wykonać zgodnie z następującymi dokumentami: 3.1. Projekt budowlany zagospodarowania działki dla zadania pn.: „Likwidacja zagrożeń (schody, podjazd dla niepełnosprawnych, wejście do budynku) w Przychodni Lekarskiej przy ul. Jaśkowa Dolina 105 w Gdańsku” - załącznik nr 1 do SIWZ. - Rysunek nr 1 - Szkic sytuacyjny - stan istniejący - załącznik nr 1a do SIWZ. - Rysunek nr 2 - Inwentaryzacja WEJŚCIA NR 1- rzut - załącznik nr 1b do SIWZ. - Rysunek nr 3 - Inwentaryzacja WEJŚCIA NR 1- przekrój A – A - załącznik nr 1c do SIWZ. - Rysunek nr 4 - WEJŚCIE NR 1 - Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1d do SIWZ. - Rysunek nr 5 - Szkic sytuacyjny - roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1e do SIWZ. - Rysunek nr 6 - Projekt zagospodarowania działki - załącznik nr 1f do SIWZ. - Rysunek nr 7 - WEJŚCIE NR 1 – Rzut - załącznik nr 1g do SIWZ. - Rysunek nr 8 - WEJŚCIE NR 1; Przekrój I – I; Ścianka S-1- załącznik nr 1h do SIWZ. - Rysunek nr 9 - Dojścia do bud. - Rzut nawierzchni utwardzonej - załącznik nr 1i do SIWZ (zakres robót wskazany w załączniku nr 2i). - Rysunek nr 10 - Przekrój c-c, montaż stojaka rowerowego - załącznik nr 1j do SIWZ. - Rysunek nr 11 - SCHODY ZEWNĘTRZNE – Rzut - załącznik nr 1k do SIWZ. - Rysunek nr 12 - SCHODY ZEWNĘTRZNE; przekrój a – a - załącznik nr 1l do SIWZ. - Rysunek nr 13 - SCHODY ZEWNĘTRZNE; przekrój b – b - załącznik nr 1m do SIWZ - Rysunek nr 1K - Schody zewnętrzne - Rzut, przekrój c – c - załącznik nr 1n do SIWZ - Rysunek nr 2K - Schody zewnętrzne - przekrój a – a - załącznik nr 1o do SIWZ. - Rysunek nr 3K - Schody zewnętrzne - Ścianka oporowa - załącznik nr 1p do SIWZ. - Rysunek nr 4K - Schody zewnętrzne - ścianka podporowa - załącznik nr 1r do SIWZ - Rysunek nr 5K - Schody zewnętrzne - płyta biegowa i spocznikowa - załącznik nr 1s do SIWZ . 3.2. Projekt wykonawczy zagospodarowania działki dla zadania pn.: „Likwidacja zagrożeń (schody, podjazd dla niepełnosprawnych, wejście do budynku) w Przychodni Lekarskiej przy ul. Jaśkowa Dolina 105 w Gdańsku” – załącznik nr 2 do SIWZ. - Rysunek nr 1 - Szkic sytuacyjny – stan istniejący - załącznik nr 2a do SIWZ. - Rysunek nr 2 - Inwentaryzacja WEJŚCIA NR 1 - rzut - załącznik nr 2b do SIWZ. - Rysunek nr 3 - Inwentaryzacja WEJŚCIA NR 1 - przekrój A – A- załącznik nr 2c do SIWZ. - Rysunek nr 4 - WEJŚCIE NR 1 - Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 2d do SIWZ. - Rysunek nr 5 - Szkic sytuacyjny – roboty rozbiórkowe - załącznik nr 2e do SIWZ. - Rysunek nr 6 - Projekt zagospodarowania działki - załącznik nr 2f do SIWZ. - Rysunek nr 7 - WEJŚCIE NR 1 – Rzut - załącznik nr 2g do SIWZ. - Rysunek nr 8 - WEJŚCIE NR 1: Przekrój I – I; Ścianka S-1- załącznik nr 2h do SIWZ. - Rysunek nr 9 - Dojścia do bud. – Rzut nawierzchni utwardzonej - załącznik nr 2i do SIWZ (gdzie zaznaczony jest zakres robót), - Rysunek nr 10 - Przekrój c-c, montaż stojaka rowerowego - załącznik nr 2j do SIWZ. - Rysunek nr 11 - SCHODY ZEWNĘTRZNE – Rzut - załącznik nr 2k do SIWZ. - Rysunek nr 12 - SCHODY ZEWNĘTRZNE; przekrój a – a - załącznik nr 2l do SIWZ. - Rysunek nr 13 - SCHODY ZEWNĘTRZNE; przekrój b – b - załącznik nr 2m do SIWZ. - Rysunek nr 1K - Schody zewnętrzne - Rzut, przekrój c – c - załącznik nr 2n do SIWZ. - Rysunek nr 2K - Schody zewnętrzne - przekrój a – a - załącznik nr 2o do SIWZ. - Rysunek nr 3K - Schody zewnętrzne - Ścianka oporowa - załącznik nr 2p do SIWZ. - Rysunek nr 4K - Schody zewnętrzne - Ścianka podporowa - załącznik nr 2r do SIWZ - Rysunek nr 5K - Schody zewnętrzne - Płyta biegowa i spocznikowa - załącznik nr 2s do SIWZ. 3.3. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Roboty budowlane. Obiekt Przychodni Lekarskiej Gdańsk, ul. Jaśkowa Dolina 105 – załącznik nr 3 do SIWZ 3.4. Przedmiar - Likwidacja zagrożeń/schody, podjazd dla niepełnosprawnych, wejście do budynku; Gdańsk ul. Jaśkowa Dolina 105 – załącznik nr 4 do SIWZ. Uwaga. Przedmiot zamówienia określony w Projektach: budowlanym i wykonawczym zagospodarowania działki dla zadania pn.: „Likwidacja zagrożeń (schody, podjazd dla niepełnosprawnych, wejście do budynku) w Przychodni Lekarskiej przy ul. Jaśkowa Dolina 105 w Gdańsku” (załączniki nr 1 i 2 do SIWZ) należy zrealizować zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze załącznik nr 4 do SIWZ oraz rysunkiem nr 9 „Dojścia do bud. – Rzut nawierzchni utwardzonej” (z zaznaczonym zakresem robót, załącznik nr 2i do SIWZ). 4. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia (SIWZ wraz z załącznikami) nazw materiałów, urządzeń lub producentów należy je rozumieć, jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Zamawiający uzna za równoważne materiały, których zastosowanie nie spowoduje zmiany projektu w zakresie przyjętej technologii wykonania. W przypadku, gdy Zamawiający użył oznaczeń norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć, jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, europejska ocena techniczna, aprobata, specyfikacja techniczna i system referencji technicznej, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. roboty drogowe, zbrojeniowe, murarskie, brukarskie. Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji danych robót (czynności) zatrudniać na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych pracowników wykonujących dane czynności. Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. 2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę. 3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. 4. Udzielić co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane. Jeżeli Wykonawca określi okres gwarancji poniżej 3 lat – jego oferta zostanie odrzucona. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji. 5. Podać w złożonej ofercie doświadczenie kierownika budowy, którego Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia. 6. Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia. Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 75 dni od dnia podpisania umowy. Jeżeli wykonawca określi termin wykonania powyżej 75 dni jego oferta zostanie odrzucona. 7. Złożyć Kosztorys ofertowy wg przedmiarów robót Zamawiającego. 8. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu. 9. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ. 10. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach