Przetargi.pl
wykonanie remontu sanitariatów w kompleksie budynków Głównego Urzędu Miar

Główny Urząd Miar ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, ul. Elektoralna 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 5819378, 5819588, 5819337 , fax. 022 5819390
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Urząd Miar
    ul. Elektoralna 2 2
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 5819378, 5819588, 5819337, fax. 022 5819390
    REGON: 01041542000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gum.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie remontu sanitariatów w kompleksie budynków Głównego Urzędu Miar
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie remontu sanitariatów w kompleksie budynków Głównego Urzędu Miar - poniżej 5150000 EUR
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123504
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. wykonali w czasie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania - a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie - minimum dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz przedłożą dokumenty, w których podadzą wartość oraz datę i miejsce wykonania robót i załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; 6. złożą ofertę zgodną ze wszystkimi wymogami SIWZ; 7. wniosą wadium w wysokości oraz formie określonej przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy przedłożą: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający); 2) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z informacją o częściach przedmiotu zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (pkt 9 załącznika nr 1 do SIWZ); 3) wypełniony formularz oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ); 4) wykaz wykonanych w czasie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania - a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie - minimum dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności kierownik robót: a) uprawnienia budowlane, określone przepisami Prawa budowlanego i oświadczenie o odbytej co najmniej 2-letniej praktyce zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych lub uprawnienia do kierowania robotami na obiektach zabytkowych, b) aktualny, potwierdzony zaświadczeniem, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 6) kosztorys ofertowy (wypełniony formularz Przedmiar robót - Kosztorys dla oferenta, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ); 7) dowód wniesienia wadium. Dokumenty składane w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym lub poświadczonym przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty należy składać w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gum.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach