Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki ogłasza przetarg
- Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 58 348 61 52 , fax. +48 58 347 24 45
- Data zamieszczenia: 2011-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
ul. Narutowicza 11/12 11/12
80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. +48 58 348 61 52, fax. +48 58 347 24 45
REGON: 00000162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu sali wykładowej 06-08 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu sali wykładowej 06 i 08 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zlokalizowanym w Gdańsku-Wrzeszczu przy ul. G.Narutowicza 11/12. Zakres prac obejmować będzie wykonanie robót w branży ogólnobudowlanej i elektrycznej oraz dostawę i montaż wyposażenia. Zakres rzeczowy robót: 1. Zerwanie listew drewnianych przypodłogowych. 2. Rozbiórka płytek PCV 30 x 30cm z podłogi sali. 3. Rozbiórka ściany działowej z bloczków gazobetonowych. 4. Skucie ze ścian glazury. 5. Demontaż 2 szt. umywalek. 6. Demontaż 2 skrzydeł okiennych o wym. 45 x 100cm. 7. Demontaż ekranu i 2 szt. tablic szkolnych . 8. Demontaż instalacji elektrycznej i oświetleniowej: przewodów, puszek, gniazd, przełączników, lamp oświetleniowych. 9. Ułożenie wykładzin podłogowych PCV homogenicznych. 10. Wymurowanie ściany działowej gr. 12cm. 11. Naprawa tynku na ścianach. 12. Zmycie starej farby ze ścian i sufitu. 13. Wyrównanie powierzchni i cekolowanie ścian i sufitu. 14. Malowanie farbami ścian, sufitu , parapetów, krat na oknach. 15. Wymiana 2 skrzydeł okiennych o wym. 45 x 100cm. 16. Zamontowanie głowic i zaworów odcinających na grzejnikach. 17. Montaż 2 kratek wentylacyjnych na ścianach. 18. Instalacja elektryczna gniazd wtyczkowych. 19. Instalacja elektryczna oświetlenia wewnętrznego pomieszczeń. 20. Instalacja okablowania multimedialnego i sieci komputerowej. 21. Dostawa i montaż wyposażenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złoty). Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 17.10.2011r. do godz. 10:00. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest warunkiem koniecznym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 41 1090 1098 0000 0000 0901 5569, w Banku Zachodnim WBK S.A. 1 O/Gdańsk, z dopiskiem: Remont sali 06 i 08 w budynku A Wydziału ETI 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) - poprzez zdeponowanie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w Kwesturze Politechniki Gdańskiej, I piętro Gmachu B PG w Gdańsku, przy ul. G. Narutowicza 11/12, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 900 do 1300. 3. Dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1) nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczyciela (Zamawiającego), oraz gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) 2) określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy 3) kwotę 4) termin ważności 5) mieć formę oświadczenia bezwarunkowego płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez pośrednictwa banku lub innej tego typu instytucji 6) być nieodwołalny, 7) obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a, 5 ustawy PZP, 8) a także obejmować cały okres związania ofertą, określony w specyfikacji. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 do 4 ustawy PZP. 5. Zamawiający zaleca dołączenie do oferty dowodu wniesienia wadium tj. odpowiednio: 1) kopii potwierdzenia dokonania przelewu, 2) potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię złożonego w Kwesturze PG poręczenia lub gwarancji, z adnotacją Kwestury PG o terminie złożenia w niej oryginału tego dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- (REWALORYZACJA) Elewacji budynku głównego- hali sportowej Zespołu Szkół Mechanicznych przy ul. Morskiej 79 w Gdyni-etap I
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja sal gimnastycznych oraz remont pomieszczeń w budynku szkoły Zespołu Szkół Mechanicznych w Gdyni przy ul. Morskiej nr 79
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa budynku nr 331 w kompleksie wojskowym Gdynia - zadanie 13791.
Dodano: 2016-07-04 - Rozbiórka budynku gospodarczego (garażowo-magazynowego) z częścią mieszkalną należącego do państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Słupsku
Dodano: 2016-07-01 - Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 4 w Gdyni
Dodano: 2016-06-24 - Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 4 w Gdyni
Dodano: 2016-06-06 - Wykonanie pokrycia dachowego na części budynków położonych przy ul. Ofiar Piaśnicy 22 w Wejherowie
Dodano: 2016-04-12 - Przebudowa części szkoły, remont korytarzy w segmentach B parter, C Ip, C IIp w Gdyni ul. Staffa 10
Dodano: 2016-03-31 - Adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkół przy ul. Traugutta 13 w Dzierzgoniu na Warsztaty Terapii Zajęciowej
Dodano: 2015-10-09 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie dolnego poddasza od strony muzeum przy ulicy Chmielnej 54/57 w Gdańsku.
Dodano: 2015-10-05