Przetargi.pl
Wykonanie remontu Sali Senatu w zakresie robót elektrycznych, budowlanych, wentylacyjnych i akustycznych w budynku 10-20 Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24

Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6282641 , fax. 012 6282072
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
    ul. Warszawska 24 24
    31-155 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6282641, fax. 012 6282072
    REGON: 00000156003300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu Sali Senatu w zakresie robót elektrycznych, budowlanych, wentylacyjnych i akustycznych w budynku 10-20 Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont w Sali Senatu w zakresie: 1. robót elektrycznych, komputerowych, akustycznych i wentylacyjnych -Wymiany zasilania -na istniejącej tablicy -Wymiany instalacji oświetleniowej - nowe przewody instalacji (regulacja natężenia oświetlenia) -Wymiany obwodu gniazd wtykowych -Wymiany głośników z zasilaniem -Wymiany rolet okiennych na zdalnie sterowane z zasilaniem -Wykonania Internetu bezprzewodowego: Okablowanie poziome (do podłączenia sieci bezprzewodowej) -Dostawy i montażu projektora z bliskiej odległości -Usprawnienia wentylacji sali 2.robót budowlanych wykończeniowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4 000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu winni: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemnne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykonawca winien wykazać, że do realizacji zamówienia dysponuje osobami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: kierownik budowy: w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierownik branzy elektrycznej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych, kierownik branży sanitarnej: w specjalności instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wod.-kan. przynależnymi do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, odpowiadjące swoim rodzajem wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, podaniem daty i miejsca wykonania oraz zalączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca musi wykazać że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzialalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, -dowód wniesienia wadium. Warunki będą oceniane na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ, -oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 do SIWZ, -wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie -Załącznik nr 4 do SIWZ, -wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -Załącznik nr 5 do SIWZ, -Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - dokumenty stwierdzające uprawnienia: a) kierownika robót budowlanych, b0 kierownika branży elektrycznej, c) kierownika branży sanitarnej, wraz z zaświadczeniami potwierdzającymi aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa dla kierowników poszczególnych branż, - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - kosztorys ofertowy, - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach