Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6282641 , fax. 012 6282072
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
ul. Warszawska 24 24
31-155 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6282641, fax. 012 6282072
REGON: 00000156003300 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu Sali Senatu w zakresie robót elektrycznych, budowlanych, wentylacyjnych i akustycznych w budynku 10-20 Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont w Sali Senatu w zakresie: 1. robót elektrycznych, komputerowych, akustycznych i wentylacyjnych -Wymiany zasilania -na istniejącej tablicy -Wymiany instalacji oświetleniowej - nowe przewody instalacji (regulacja natężenia oświetlenia) -Wymiany obwodu gniazd wtykowych -Wymiany głośników z zasilaniem -Wymiany rolet okiennych na zdalnie sterowane z zasilaniem -Wykonania Internetu bezprzewodowego: Okablowanie poziome (do podłączenia sieci bezprzewodowej) -Dostawy i montażu projektora z bliskiej odległości -Usprawnienia wentylacji sali 2.robót budowlanych wykończeniowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 4 000.00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu winni: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemnne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykonawca winien wykazać, że do realizacji zamówienia dysponuje osobami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: kierownik budowy: w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierownik branzy elektrycznej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych, kierownik branży sanitarnej: w specjalności instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wod.-kan. przynależnymi do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, odpowiadjące swoim rodzajem wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, podaniem daty i miejsca wykonania oraz zalączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca musi wykazać że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzialalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, -dowód wniesienia wadium. Warunki będą oceniane na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ, -oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 do SIWZ, -wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie -Załącznik nr 4 do SIWZ, -wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -Załącznik nr 5 do SIWZ, -Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - dokumenty stwierdzające uprawnienia: a) kierownika robót budowlanych, b0 kierownika branży elektrycznej, c) kierownika branży sanitarnej, wraz z zaświadczeniami potwierdzającymi aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa dla kierowników poszczególnych branż, - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - kosztorys ofertowy, - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie budynków Zespołów Szkół w Podlipiu i Laskach do obowiązujących wymogów w zakresie ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2016-07-27 - Remont elewacji frontowej wraz z wymianą stolarki okiennej oraz drzwi do ogrodu w budynku Szkoły Muzycznej I i II stopnia przy ul. Józefińskiej 10-12 w Krakowie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Pałacu Przychockich w Wieliczce wraz ze zmianą sposobu użytkowania
Dodano: 2016-07-26 - Dostosowanie budynku zespołu Szkół w Krzykawie do obowiązujących wymogów w zakresie ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2016-07-26 - Roboty budowlane w ramach inwestycji Budowa Pracowni rezonansu magnetycznego wraz z aparatem i jego wyposażeniem
Dodano: 2016-07-26 - Roboty remontowe w budynku W-2 (10-19) Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej ul. Warszawska 24 w Krakowie, w tym: - remont pomieszczenia węzła cieplnego - pom. nr 001 - piwnica, - remont pomieszczenia nr 030 - piwnica, - remont pomieszczenia nr 032 - piwnica, - remont toalet.
Dodano: 2016-07-25 - Przedmiotem zamówienia w ramach zadania Roboty budowlane - Remonty - 3 zadania: Remont instalacji p-poż, Wodociągi PE, Wygłuszenie ściany w poradni
Dodano: 2016-07-25 - Modernizacja klimatyzacji w pawilonie D-5 AGH al. Mickiewicza 30 w Krakowie. KC-zp.272-351/16
Dodano: 2016-07-22 - Termomodernizacja ścian budynku głównego w Powiatowych Zakładach Opiekuńczo-Leczniczych w Grojcu
Dodano: 2016-07-21 - Remont budynku Sądu Rejonowego w Myślenicach przy ul. Piłsudskiego 7 - etap II
Dodano: 2016-07-19