Przetargi.pl
„Wykonanie remontu pomieszczenia strychowego na poddaszu budynku Centrum Pracy Socjalnej wraz z przebudową strychu drewnianego oraz konstrukcji więźby dachowej z przeznaczeniem na klub seniora

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Kruszcowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 7716345 , fax. 32 2496229
  • Data zamieszczenia: 2019-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Kruszcowa 22
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 32 7716345, fax. 32 2496229
    REGON: 34479020000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.bip.chorzow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie remontu pomieszczenia strychowego na poddaszu budynku Centrum Pracy Socjalnej wraz z przebudową strychu drewnianego oraz konstrukcji więźby dachowej z przeznaczeniem na klub seniora
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie remontu pomieszczenia strychowego na poddaszu budynku Centrum Pracy Socjalnej w Chorzowie przy ul. Kasprowicza 2 wraz z przebudową strychu drewnianego oraz konstrukcji więźby dachowej z przeznaczeniem na klub seniora. 2. Zakres prac obejmuje: - roboty budowlane w zakresie budynków, - roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, - instalacje wodo-kanalizacyjne i centralnego ogrzewania - instalacje elektryczne. 3. Szczegółowy zakres robót opisany został w trzech Przedmiarach robót: - robót budowlanych - instalacji wodno- kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania, - instalacji elektrycznych, będącym załącznikami do niniejszej SIWZ. 4. Termin zakończenia prac: najpóźniej do dnia 31 października 2019 roku. Wykonawca w ofercie może zaproponować krótszy termin realizacji zamówienia, będący przedmiotem oceny oferty przez Zamawiającego. 5. Termin płatności wynosi 14 (czternaście) dni od dnia złożenia przez Wykonawcę faktury w siedzibie Zamawiającego. 6. Przy wskazanym na fakturze rachunku bankowym do zapłaty należności Wykonawca obowiązany będzie zaznaczyć czy do tego rachunku został otwarty przez bank Wykonawcy rachunek VAT. W razie braku takiej informacji, Zleceniodawca nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe uregulowanie zapłaty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisem art. 22 ust. 1 PZP (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie o zapoznaniu się przez Wykonawcę z warunkami zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Oświadczenie o związaniu Wykonawcy ofertą (załącznik nr 4 do SIWZ). 5. Oferta Wykonawcy sporządzona wg wzoru zgodnego załącznikiem nr 5 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym. (załącznik nr 5 do SIWZ). 6. Wykaz robót budowlanych (załącznik nr 6 do SIWZ). wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. , 7. Wykaz osób (załącznik nr 7 do SIWZ)., skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach