Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-078 Lublin, ul. I Armii Wojska Polskiego 8
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5328932 , fax. 081 5325318
- Data zamieszczenia: 2010-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
ul. I Armii Wojska Polskiego 8 8
20-078 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5328932, fax. 081 5325318
REGON: 43102941200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie remontu pomieszczeń w budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ w Lublinie, przy ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 20-078 Lublin - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie remontu pomieszczeń w budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ w Lublinie, przy ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 20-078 Lublin Zakres robót obejmuje:wykucie, poszerzenie otworów drzwiowych, wyburzenie ścianek działowych przewidzianych do rozbiórki, demontaż drzwi i okien przeznaczonych do wymiany, skucie odspojonych tynków, zerwanie wykładzin dywanowych i zmywalnych, skucie podłoży przeznaczonych do wymiany, wymiana istniejących podkładów, wywóz materiałów pochodzących z rozbiórki, wykonanie warstwy wyrównawczej: gruntującej i wzmacniającej podłoże pod wykładzinę, ułożenie płytek posadzkowych na zaprawie klejowej, wraz z cokolikami, spoinowanie płytek, dostawę i montaż stolarki okiennej i drzwiowej, naprawę i uzupełnienie tynków, wymianę tynków, wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i sufitach w części pomieszczeń, demontaż instalacji z wyburzanych ścian, wykonanie instalacji gniazd 230 V, instalacji oświetleniowej, demontaż i montaż klimatyzatorów, montaż rutera i systemu nagłośnienia, montaż instalacji wodociągowej, malowanie ścian i sufitów emulsją latexową o podwyższonej odporności na ścieranie z uprzednim przygotowaniem powierzchni i gruntowaniem, malowanie pomieszczeń laboratoryjnych farbami zmywalnymi chemoodpornymi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium przetargowe w wysokości 2.000,00 PLN 1. Wadium może być wniesione wyłącznie w następujących formach a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 2. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność, co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego O/Lublin nr konta 77 1130 1206 0028 9107 4720 0001 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię dowodu wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w kasie Zamawiającego, a do oferty dołączyć kopię dokumentu posiadającą potwierdzenie złożenia w kasie dokonane przez kasjera. Zamawiający dopuszcza złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w dokumentach ofertowych. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 7. Zwrot wadium nastąpi na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (rozdział II ust. 9 SIWZ) nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 cyt. ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. b. jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej nr 104366 L w miejscowości Rudka Łowiecka i Bukowski Las.
Dodano: 2016-06-30 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie aranżacji korytarzy budynku Urzędu Gminy Wysokie.
Dodano: 2016-06-14 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: V cześć realizacji Przebudowy Budynku Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 12.
Dodano: 2016-06-14 - Modernizacja Żłobka Miejskiego w Zamościu - I etap
Dodano: 2016-06-03 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie aranżacji korytarzy budynku Urzędu Gminy Wysokie
Dodano: 2016-05-25 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: V cześć realizacji Przebudowy Budynku Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 12.
Dodano: 2016-05-24 - Modernizacja budynku Żłobka Miejskiego Słoneczko w Chełmie
Dodano: 2016-04-22 - Wykonanie rozbiórki budynku obory zlokalizowanej na działkach 25/3, 25/4 w obrębie ewidencyjnym Grabówko, jednostce ewidencyjnej Pruszcz
Dodano: 2016-04-15 - Modernizacja Żłobka Miejskiego w Zamościu - I etap
Dodano: 2016-04-14 - Budowa budynku mieszkalnego z lokalami socjalnymi w miejscowości Ciechanki
Dodano: 2016-03-11