Przetargi.pl
Wykonanie remontu pomieszczeń usługowych w budynku KOWR OT w Opolu przy ul. 1 Maja 6 – 2 zadania częściowe.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-068 Opole, 1-go Maja
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (77) 400-09-41, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu
    1-go Maja 6
    45-068 Opole, woj. opolskie
    tel. (77) 400-09-41, , fax. -
    REGON: 36784953800113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl/zamowienia/zamowienia-publiczne-na-podstawie-pzp
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu pomieszczeń usługowych w budynku KOWR OT w Opolu przy ul. 1 Maja 6 – 2 zadania częściowe.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie zostało podzielone na 2 części zamówienia, tj.: 1. Zadanie częściowe nr 1: Remont korytarza zewnętrznego oraz pomieszczeń usługowych w budynku KOWR OT w Opolu przy ul. 1 Maja 6 2. Zadanie częściowe nr 2: Montaż instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach usługowych w budynku KOWR OT w Opolu przy ul. 1 Maja 6. 3.2. Wymóg zatrudnienia pracowników na umowę pracę – dotyczy tylko zadania częściowego nr 1: 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia dot. zadania częściowego nr 1, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy, tj w szczególności.: prace fizyczne przy poniższych robotach wykonywane przez robotników budowlanych:  roboty malarskie  roboty dotyczące posadzek i okładzin podłogowych  roboty dotyczące sufitów podwieszanych  roboty dotyczące stolarki okiennej i drzwiowej  roboty tynkarskie  roboty rozbiórkowe 2. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres od rozpoczęcia prac będących przedmiotem zamówienia do momentu zgłoszenia ich Zamawiającemu do odbioru. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań określonych w pkt 1 nin. ustępu oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane w § 9 wzoru umowy – załącznik nr 7a do siwz. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zostanie wezwany przez Zamawiającego do złożenia dokumentów, o których mowa w rozdziale XVII ust. 17.5. siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Powyższy warunek dot. zadania częściowego nr 2 Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca udowodni, że posiada certyfikat dla przedsiębiorców wydany na podstawie art. 30 ust. 7 w zw. z art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 2158) wydany przez Urząd Dozoru Technicznego, potwierdzający że przedsiębiorca prowadzący działalność i wykonujący czynności dla osób trzecich jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie instalowania oraz konserwacji lub serwisowaniu urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła* *UWAGA!! Wykonawca w celu spełnienia powyższego warunku udziału, nie może posługiwać się certyfikatem na prowadzenie działalności w zakresie instalowania oraz konserwacji lub serwisowaniu urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła wystawionym na rzecz innego podmiotu. Warunek ten Wykonawca, który składa ofertę musi spełnić samodzielnie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wystarczające jest, żeby wymagany certyfikat posiadał co najmniej jeden z konsorcjantów, który w ramach przyjętego wewnętrznie podziału zadań, wyznaczony zostanie do realizowania tej części zamówienia, z którym wiąże się obowiązek posiadania certyfikatu dla przedsiębiorców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.2. W zw. z art. 22a ust. 2 wykonawca wraz z ofertą składa zobowiązanie innego podmiotu (załącznik nr 6 do siwz) – w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów w celu spełnienia warunku o którym mowa w rozdziale VI ust. 6.1. pkt 2) siwz. Załącznik nr 6 do siwz stanowi jedynie propozycję treści zobowiązania, która ma pomóc Wykonawcy w wypełnieniu przesłanek o których mowa w ust. 6.1. pkt .2) rozdziału VI siwz. 1) w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach