Przetargi.pl
Wykonanie remontu pomieszczeń mieszkalnych w budynku Domu Studenta BULIONIK Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Łódzkiej 149.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Nowy Świat 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 767 95 00, 767 95 32 , fax. 62 767 95 29
  • Data zamieszczenia: 2012-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
    ul. Nowy Świat 4 4
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 767 95 00, 767 95 32, fax. 62 767 95 29
    REGON: 25093876400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu pomieszczeń mieszkalnych w budynku Domu Studenta BULIONIK Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Łódzkiej 149.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu pomieszczeń mieszkalnych w budynku Domu Studenta BULIONIK Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Łódzkiej 149. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie, w szczególności: Remont pomieszczeń (IV piętro ) - roboty budowlane , w tym :roboty rozbiórkowe, skucia betonu, rozebranie posadzek, uzupełnienie ścianek z karton gipsu, sufity podwieszane, szpachlowanie ścian i sufitów, rozebranie i uzupełnienie licowania ścian płytkami, malowanie , warstwy wyrównawcze, posadzki z wykładzin rulonowych PCV , rozebranie i uzupełnienie posadzek z płytek, gruntowanie podłoży, wymiana drzwi EI30, naprawa dachu -pokrycia dachowego , naprawa wejścia do akademika i elewacji, itp. Remont instalacji elektrycznej - (IV piętro): demontaż istniejącej instalacji, wymiana tablic rozdzielczych, wymiana korytek metalowych, wymiana wewnętrznych linii zasilających tablice rozdzielcze, wymiana instalacji TV, wymiana instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych, wymiana opraw oświetleniowych, wymiana instalacji do zasilania gniazd komputerowych w wybranych pokojach - pokoje duże, wymiana instalacji teleinformatycznej w pokojach dużych, wymiana instalacji gniazd 400V w pom. kuchni, wymiana instalacji odgromowej, pomiary, itp. Remont instalacji wod.-kan.( piwnica) : demontaż rurociągów stalowych, montaż rurociągów z tworzyw sztucznych, dodatki za podejścia dopływowe, kompensatory z punktami stałymi, wymiana zaworów przelotowych, izolacja rurociągów, próby szczelności, itp. 3. Szczegółowy zakres prac i opis przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach do SIWZ, obejmujących : 3.3.1 elementy projektu budowlanego , 3.3.2 przedmiary robót ( część budowlana + elektryczna + sanitarna) , 3.3.3 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ( budowlana + elektryczna + sanitarna). 4.Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, dokumentacji powykonawczej oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym roboty konieczne o ile zajdzie taka potrzeba, na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia ( na podstawie art. 67 ust.1 pkt.5 ustawy). 5.Zawarte w załącznikach do niniejszej SIWZ nazwy materiałów, producentów, czy znaków towarowych podano jako przykładowe, określające standard techniczny i jakościowy oraz mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia . Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452124103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art.45 ust.6 ustawy tj. : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu (złotych polskich) należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO S.A. 38124066091111000049332212. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy włożyć do oferty w osobnej koszulce ( nie wpinać trwale do oferty). 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia, to z ich treści musi jednoznacznie wynikać : nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją ; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust.4a i ust 5 ustawy. 7. Kserokopię dowodu wniesienia wadium ( w tym kopię przelewu) należy wpiąć trwale do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy , jak w pkt.10.9 SIWZ. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w ustawie - art.46 ust.4a i ust.5 ustawy .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.kalisz.pl /biuletyn
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach